Je zou je vereerd moeten voelenquote:
Ik ging niet voor het slotje in dat topic? Ik ging voor het slotje qua opgelost, je weet wat je moet doenquote:
Of de hele school rickrollennquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
Wil degene met kentekennummer *insert kentekennummer decaan.* zijn of haar auto verplaatsen?
En dan snel de banden eraf sleutelen.
Win
Kan je beter eerst de banden eraf halen en dan dat omroepenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
Wil degene met kentekennummer *insert kentekennummer decaan.* zijn of haar auto verplaatsen?
Win
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.één punt omhoog gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar als ik één tienden hoger had gehad dan had ik een 5.5 voor wiskunde gestaan, en nu sta ik er een 5.4 voor
. Oh, en spoiler 2, geen msn, want nu lees ik af en toe nog dat in 1609 de "vrije zee" gepubliceerd werd
.
Dat zie je toch?quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Ja.quote:
Jou noem ik tenminste nog meneer, Nijn is gewoon 'n oudje.quote:
Ah oke, sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef xalo het volgende:
[..]
één punt omhoog gegaan. Maar als ik één tienden hoger had gehad dan had ik een 5.5 voor wiskunde gestaan, en nu sta ik er een 5.4 voor
. Oh, en spoiler 2, geen msn, want nu lees ik af en toe nog dat in 1609 de "vrije zee" gepubliceerd werd
.
[..]
Dat zie je toch?
Is vrij lastig hoor, zonder tools, banden van een velg afhalen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
Win
Ik word best wel eens meneer genoemd in de supermarktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |