Hoor ik daar The All-American Rejects?quote:
Aah crapquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging niet voor het slotje in dat topic? Ik ging voor het slotje qua opgelost, je weet wat je moet doen
Kan je me ook Dennis noemen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Jou noem ik tenminste nog meneer, Nijn is gewoon 'n oudje.
Babyquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Jou noem ik tenminste nog meneer, Nijn is gewoon 'n oudje.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Godsamme, had ik het nog verkeerd ook.
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is vrij lastig hoor, zonder tools, banden van een velg afhalen.
Meneer Dennis?quote:
quote:
Meneer, mag ik u iets vragen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik word best wel eens meneer genoemd in de supermarkt
Goed dat je het even meldtquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ga even 2 zakjes macaronimix halen.![]()
Tot zo
Ik ben nu altijd de weg kwijt in de supermarkt, elke week word wel wat verplaatst door het verbouwenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Meneer, mag ik u iets vragen?
Stel die vraag nou nog eens zonder meneer en u?
Mag ik wat vragen?
Ja hoor
Waar vind ik dit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben nu altijd de weg kwijt in de supermarkt, elke week word wel wat verplaatst door het verbouwen
De roddel gaat dat ze op de vierdaagsefeesten komen, en als dat zo is ga ik heel hard gillen.quote:
In Nijmegen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef xalo het volgende:
[..]
De roddel gaat dat ze op de vierdaagsefeesten komen, en als dat zo is ga ik heel hard gillen.
Lijkt ook wel of onze hele assortiment gekoeld gaat worden, zoveel meters koeling staan er nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar vind ik dit?
Dat ligt eraan waar u zoekt.
Oke, waar ligt het?
Daar... Nee, dat lieg ik, het is verplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |