Dat komt vaak voor inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Lil_Wayne het volgende:
Wat een bagger doelpunt, teveel geluk gewoon
Precies en tevens exactly!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Masanga het volgende:
Doet me denken aan Zidane in Glasgow!
precies, hopelijk gaan ze dat ook doen, ik wil Man utd tegen Barcaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef HocBarr het volgende:
Mooi doelpunt, dat wel.
Voor Barça verandert er niks. Ze moeten scoren.
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.quote:
Essien hoort bij de allerbeste, en dat is niet vanwege zijn goal nu. Hij is altijd de stabiele factor, speelt overal goed, op elke positie. Heeft hele degelijke kuitbenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan ben ik 1 van de weinige die hem 1 van de beste vind
je bent de zoveelste die erover begintquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.
Kom op Barcelona, ga die finale in
QFTW.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.
Waarom? Als het zo blijft is Chelsea door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
in principe veranderd er weinig
Ja maar Barca moest sowieso scorenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Als het zo blijft is Chelsea door.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
Mooi doelpunt ja
Maar willen mensen hier nou echt zo'n anti-voetbal club in de finale?Hiddink of niet
Een beetje voetballiefhebber droomt van een finale Man Utd - Barcelona
Misschien express gedaan omdat het het spel van Barca meer verstoord?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Lil_Wayne het volgende:
Er word weer lekker veel gegleden op dat veld...
Barca heeft spelers om je vingers bij af te likken. Ze spelen hoge schoolvoetbal. Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter dan al die Chelsea glory huntersquote:
valse tussenstandquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
Ik snap je echt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Barca heeft spelers om je vingers bij af te likken. Ze spelen hoge schoolvoetbal. Ben ik met je eens.²
Deze natuurlijkquote:
iig niet mijn topic dunk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Welk topic blijft er open Mods?!?!?!
Tot over twee dagen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
mazzel tot over week idioot!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
gewoon niet doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef dvs- het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn helderziende gave geeft mij dit door.
Jij bent basketballer?quote:
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)quote:
Moet dat 50x gepost wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)
Mwoah, het was een geluksschot, geen geweldig uitgespeelde aanval over honderd schijven. Die voorzetten van Barca mogen wel beter, anders wordt het niets nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Jasza het volgende:
Als zo'n schot van Essien erin gaat heb ik slechte hoop dat Barça hier doorgaat.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)
Ja, ik verwacht dat Drogba nog voor opschudding gaat zorgen. Vrijwel zeker.quote:
omdat sommige mensen geen nieuw topic openen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom houden posters zich niet aan de regel dat degene die hem sluit ook een nieuwe opend?
Als je even niet kan posten dan ga je ff pissen en kom dan nog eens terug...
Dat moeilijke gedoe door haantje de eerste te willen zijn....
YESSSSSSSSquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie ook geen enkele mod hier.
Dat dus!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdat sommige mensen geen nieuw topic openen.
Ik heb het over jouw als user. Niet wat je denkt en/of verwacht, dat is iets wat me al helemaal niet interesseert.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat Drogba nog voor opschudding gaat zorgen. Vrijwel zeker.²
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is net het speelkwartier zonder leraren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen!
![]()
![]()
![]()
![]()
JODERATORS!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef HocBarr het volgende:
Speelt Ajax dat er geen enkele mod hier is?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef HocBarr het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij bent wel vroeg, niet? Je zou toch pas in de loop van de 2e helft binnenvallen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen!
![]()
![]()
![]()
![]()
LTS'en!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen!
![]()
![]()
![]()
![]()
het was jou dus ook al eens op gevallen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef HocBarr het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef Lil_Wayne het volgende:
Er is veel te weinig beweging van Barça's kant.
En te weinig doelpunten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef Lil_Wayne het volgende:
Zullen we er maar 2x van maken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet dat 50x gepost wordenKrijg je nu een stijve
Laten we gaan vechtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, je wil niet weten wat voor voetballiefhebber ik ben. Ik vreet echt alles wat voetbal is. Jij hebt daar wel zicht op zie ik. Thanks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw als user. Niet wat je denkt en/of verwacht, dat is iets wat me al helemaal niet interesseert.
Misschien als Barca ging voetballen zouden ze ook achter de bal kunnen komenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef Lil_Wayne het volgende:
En Chelsea staat weer met 11 man achter de bal
Er wordt veel te veel de lange bal gehanteerd. Ze geven de bal ook steeds voor i.p.v. van dat bijvoorbeeld Messi door de verdediging heen huppelt. Jammer, jammer. Barca moet doen waar haar kracht ligt en zich niet laten intimideren door het volle strafschopgebied.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef Lil_Wayne het volgende:
Lul nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorige week was commentator extreem pro-Barca, nu is ie pro-Chelsea.
Chelsea speelt echt anti-voetbal ja.quote:
www.nos.nl zal t wel staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand een internet linkje naar een (radio) verslag?
ik ookquote:
Stream kijken terwijl je ook gewoon op tv kan zienquote:
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand een internet linkje naar een (radio) verslag?
En dan heeft hij nog gelijk ook: vorige week was Barca beter, tot nu is Chelsea vandaag de betere....quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorige week was commentator extreem pro-Barca, nu is ie pro-Chelsea.
Omdat Chelsea het thuis wou afmaken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Waarom deed Chelsea dit vorige week niet? Hadden we misschien twee leuke wedstrijden gehad.
Je gaat toch niet zeggen dat Chelsea geen anti-voetbal speelt he..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Chelsea speelt echt anti-voetbal ja.Hoeveel kansen voor Barcelona, hoeveel voor Chelsea? 0 en 3 ofzo?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij bent wel vroeg, niet? Je zou toch pas in de loop van de 2e helft binnenvallen?
Spelen nu thuis hè.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Waarom deed Chelsea dit vorige week niet? Hadden we misschien twee leuke wedstrijden gehad.
Puyol geschorst, Henry geblesseerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom stelt die trainer in godsnaam Puyol en Henry niet op.
Countertquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef knep het volgende:
Als dit zo doorgaat countert Chelsea Barcelona kapot.
Definieer anti-voetbal. Barcelona heeft geen kans gehad, en Chelsea speelt louter op de helft van Barcelona. Als dat al anti-voetbal is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat Chelsea geen anti-voetbal speelt he..![]()
Het werkt, dus dan doe je het goed, maar het is anti-voetbal ten top.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Lijkt me logisch toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Waarom deed Chelsea dit vorige week niet?
Maak je een grap?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
geschorst en geblesseerdquote:
Alex en Terry zijn wel van een ander kaliber dan pakweg een Weligton of Hélder Rosarioquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Rikketik het volgende:
Ze geven de bal ook steeds voor i.p.v. van dat bijvoorbeeld Messi door de verdediging heen huppelt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ja, Chelsea heeft nog niets van achteruit opgebouwd hoorquote:
Henry geblesseerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ja...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan zo'n romige dikke scheids de halve finale fluiten? Kijk eens naar de structuur, textuur en vlezigheid van die pens.²
Helder verhaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Puyol geschorst, Henry geblesseerd.
Dat bedoel ikquote:
Momenteel misschien niet, maar normaal spelen ze altijd anti-voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Chelsea speelt echt anti-voetbal ja.Hoeveel kansen voor Barcelona, hoeveel voor Chelsea? 0 en 3 ofzo?
Champion League wordt gesponsord door Heineken he, en dit is hun mascottequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan zo'n romige dikke scheids de halve finale fluiten? Kijk eens naar de structuur, textuur en vlezigheid van die pens.²
Uit Hiddink's oogpunt snap ik het wel, maar voor de neutrale toeschouwer was de wedstrijd van vorige week bijzonder saai. Dat bedoelde ik.quote:
Dat is alleen maar een teken dat Barcelona niet ver genoeg kan doorstoten. Chelsea hoeft gewoon niet op te bouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef knep het volgende:
[..]
Vind ik wel. Genadeloos scherpe tegenstoten bij balverlies van Barca.
Dikke prima! Ik wilde je ook niet weghebben, maar 't viel me opquote:
Dus dan spreek je van counterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ja, Chelsea heeft nog niets van achteruit opgebouwd hoor
Gelezen, doe ik morgen wel ofzo.. Nu voetbal kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
venomsnake lees je PM eens
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef dvs- het volgende:
Die Messi zou wel een leuke speler voor Feyenoord volgend jaar kunnen wezen.
Zo kun je alles wel definiëren als een counter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef knep het volgende:
[..]
Vind ik wel. Genadeloos scherpe tegenstoten bij balverlies van Barca.
Defensie van Chelsea staat gewoon erg goed. Barcelona wil het voetballend doen, maar er zit steeds wel een mannetje tussen om snelle combinaties onmogelijk te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Barcelona aan de hand? Ze wordt gewoon overklast tot nu toe.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dikke prima! Ik wilde je ook niet weghebben, maar 't viel me op
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelezen, doe ik morgen wel ofzo.. Nu voetbal kijken.
Leuk en aardig, maar waar zie je mij zeiken dan? Alles gaat over voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef fuckbuddy het volgende:
He Bansheeboy en edwinnus stop eens met dat onderlinge gezeik man.
Jij ook hierquote:
Toch iets te zwak, hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef dvs- het volgende:
Tjah dat heb je na een hele goede wedstrijd.. dat zie je zovaak gebeuren in voetbal dat het de wedstrijd erna een stuk minder is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Barcelona aan de hand? Ze wordt gewoon overklast tot nu toe.
Optelsom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Belachelijke kaart.
Was het een penalty voor Ch. volgens jou?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Defensie van Chelsea staat gewoon erg goed. Barcelona wil het voetballend doen, maar er zit steeds wel een mannetje tussen om snelle combinaties onmogelijk te maken.
overtreding nummer 4, hij had bij die niet gegeven pingel al geel moeten hebbenquote:
Nee, maar hij heeft al 3 eerdere domme overtredingen gemaakt.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij ook hier
Wie hebben we 't liefste tegen in de finale? Ik eigenlijk Barça
11 man achter de bal en alleen maar afhouden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Definieer anti-voetbal. Barcelona heeft geen kans gehad, en Chelsea speelt louter op de helft van Barcelona. Als dat al anti-voetbal is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Moest eigenlijk trainen, maar was vergeten dat ik mijn voetbalschoen heb gemold afgelopen zondag. Morgen maar even langs de schoenmaker.
Joh.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alex en Terry zijn wel van een ander kaliber dan pakweg een Weligton of Hélder Rosario
Anelka ook al dus ????quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft al 3 eerdere domme overtredingen gemaakt.
Optellen weet je wel
Nee, al had ik het graag gezienquote:
hij had het over dammen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Daniane het volgende:
"Vorige week speelde Barcelona in 't wit, nu speelt Chelsea in 't wit"
heb je poep in je ogen ofzo.
Op basis van deze wedstrijd kan je Chelsea onmogelijk anti-voetbal vinden spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
11 man achter de bal en alleen maar afhouden.
Dat deden ze in de uitwedstrijd alleen maar en nu begonnen ze ook weer zo. Omdat ze nu 1-0 hebben gemaakt en het momentum hebben loopt het wat anders. Maar als ze niet op 1-0 hadden gekomen hadden ze nu nog zo gespeeld.
En het werkt dus moeten ze het vooral doen, maar om te kijken is het een verschrikking. Maar ze willen niet dat het een voetbalwedstrijd wordt, dus anti-voetbal.
En Timmer naar Barcelona?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef dvs- het volgende:
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Afonso Alves de finale nu niet mag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |