Oh, je wil niet weten wat voor voetballiefhebber ik ben. Ik vreet echt alles wat voetbal is. Jij hebt daar wel zicht op zie ik. Thanks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw als user. Niet wat je denkt en/of verwacht, dat is iets wat me al helemaal niet interesseert.
Misschien als Barca ging voetballen zouden ze ook achter de bal kunnen komenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef Lil_Wayne het volgende:
En Chelsea staat weer met 11 man achter de bal
Er wordt veel te veel de lange bal gehanteerd. Ze geven de bal ook steeds voor i.p.v. van dat bijvoorbeeld Messi door de verdediging heen huppelt. Jammer, jammer. Barca moet doen waar haar kracht ligt en zich niet laten intimideren door het volle strafschopgebied.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef Lil_Wayne het volgende:
Er is veel te weinig beweging van Barça's kant.
Lul nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorige week was commentator extreem pro-Barca, nu is ie pro-Chelsea.
Chelsea speelt echt anti-voetbal ja.quote:
www.nos.nl zal t wel staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand een internet linkje naar een (radio) verslag?
ik ookquote:
Stream kijken terwijl je ook gewoon op tv kan zienquote:
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand een internet linkje naar een (radio) verslag?
En dan heeft hij nog gelijk ook: vorige week was Barca beter, tot nu is Chelsea vandaag de betere....quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorige week was commentator extreem pro-Barca, nu is ie pro-Chelsea.
Omdat Chelsea het thuis wou afmaken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Waarom deed Chelsea dit vorige week niet? Hadden we misschien twee leuke wedstrijden gehad.
Je gaat toch niet zeggen dat Chelsea geen anti-voetbal speelt he..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Chelsea speelt echt anti-voetbal ja.Hoeveel kansen voor Barcelona, hoeveel voor Chelsea? 0 en 3 ofzo?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij bent wel vroeg, niet? Je zou toch pas in de loop van de 2e helft binnenvallen?
Spelen nu thuis hè.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Waarom deed Chelsea dit vorige week niet? Hadden we misschien twee leuke wedstrijden gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |