Was het een penalty voor Ch. volgens jou?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Defensie van Chelsea staat gewoon erg goed. Barcelona wil het voetballend doen, maar er zit steeds wel een mannetje tussen om snelle combinaties onmogelijk te maken.
overtreding nummer 4, hij had bij die niet gegeven pingel al geel moeten hebbenquote:
Nee, maar hij heeft al 3 eerdere domme overtredingen gemaakt.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij ook hier
Wie hebben we 't liefste tegen in de finale? Ik eigenlijk Barça
11 man achter de bal en alleen maar afhouden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Definieer anti-voetbal. Barcelona heeft geen kans gehad, en Chelsea speelt louter op de helft van Barcelona. Als dat al anti-voetbal is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Moest eigenlijk trainen, maar was vergeten dat ik mijn voetbalschoen heb gemold afgelopen zondag. Morgen maar even langs de schoenmaker.
Joh.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alex en Terry zijn wel van een ander kaliber dan pakweg een Weligton of Hélder Rosario
Anelka ook al dus ????quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft al 3 eerdere domme overtredingen gemaakt.
Optellen weet je wel
Nee, al had ik het graag gezienquote:
hij had het over dammen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Daniane het volgende:
"Vorige week speelde Barcelona in 't wit, nu speelt Chelsea in 't wit"
heb je poep in je ogen ofzo.
Op basis van deze wedstrijd kan je Chelsea onmogelijk anti-voetbal vinden spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
11 man achter de bal en alleen maar afhouden.
Dat deden ze in de uitwedstrijd alleen maar en nu begonnen ze ook weer zo. Omdat ze nu 1-0 hebben gemaakt en het momentum hebben loopt het wat anders. Maar als ze niet op 1-0 hadden gekomen hadden ze nu nog zo gespeeld.
En het werkt dus moeten ze het vooral doen, maar om te kijken is het een verschrikking. Maar ze willen niet dat het een voetbalwedstrijd wordt, dus anti-voetbal.
En Timmer naar Barcelona?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef dvs- het volgende:
Die Messi zou wel een leuke speler voor Feyenoord volgend jaar kunnen wezen.
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Afonso Alves de finale nu niet mag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |