Essien hoort bij de allerbeste, en dat is niet vanwege zijn goal nu. Hij is altijd de stabiele factor, speelt overal goed, op elke positie. Heeft hele degelijke kuitbenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan ben ik 1 van de weinige die hem 1 van de beste vind
je bent de zoveelste die erover begintquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.
Kom op Barcelona, ga die finale in
QFTW.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.
Waarom? Als het zo blijft is Chelsea door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
in principe veranderd er weinig
Ja maar Barca moest sowieso scorenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Als het zo blijft is Chelsea door.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
Mooi doelpunt ja
Maar willen mensen hier nou echt zo'n anti-voetbal club in de finale?Hiddink of niet
Een beetje voetballiefhebber droomt van een finale Man Utd - Barcelona
Misschien express gedaan omdat het het spel van Barca meer verstoord?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Lil_Wayne het volgende:
Er word weer lekker veel gegleden op dat veld...
Barca heeft spelers om je vingers bij af te likken. Ze spelen hoge schoolvoetbal. Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter dan al die Chelsea glory huntersquote:
valse tussenstandquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
Ik snap je echt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Barca heeft spelers om je vingers bij af te likken. Ze spelen hoge schoolvoetbal. Ben ik met je eens.²
Deze natuurlijkquote:
iig niet mijn topic dunk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Welk topic blijft er open Mods?!?!?!
Tot over twee dagen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
mazzel tot over week idioot!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
gewoon niet doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef dvs- het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn helderziende gave geeft mij dit door.
Jij bent basketballer?quote:
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)quote:
Moet dat 50x gepost wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)
Mwoah, het was een geluksschot, geen geweldig uitgespeelde aanval over honderd schijven. Die voorzetten van Barca mogen wel beter, anders wordt het niets nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Jasza het volgende:
Als zo'n schot van Essien erin gaat heb ik slechte hoop dat Barça hier doorgaat.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |