Essien hoort bij de allerbeste, en dat is niet vanwege zijn goal nu. Hij is altijd de stabiele factor, speelt overal goed, op elke positie. Heeft hele degelijke kuitbenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan ben ik 1 van de weinige die hem 1 van de beste vind
je bent de zoveelste die erover begintquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.
Kom op Barcelona, ga die finale in
QFTW.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer je jezelf een soort van 2e tong te maken met je kutsmiley op het eind? Want ik vind dat je faalt.
Waarom? Als het zo blijft is Chelsea door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
in principe veranderd er weinig
Ja maar Barca moest sowieso scorenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Als het zo blijft is Chelsea door.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
Mooi doelpunt ja
Maar willen mensen hier nou echt zo'n anti-voetbal club in de finale?Hiddink of niet
Een beetje voetballiefhebber droomt van een finale Man Utd - Barcelona
Misschien express gedaan omdat het het spel van Barca meer verstoord?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Lil_Wayne het volgende:
Er word weer lekker veel gegleden op dat veld...
Barca heeft spelers om je vingers bij af te likken. Ze spelen hoge schoolvoetbal. Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter dan al die Chelsea glory huntersquote:
valse tussenstandquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
Ik snap je echt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Barca heeft spelers om je vingers bij af te likken. Ze spelen hoge schoolvoetbal. Ben ik met je eens.²
Deze natuurlijkquote:
iig niet mijn topic dunk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Welk topic blijft er open Mods?!?!?!
Tot over twee dagen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
mazzel tot over week idioot!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef dvs- het volgende:
DROGBA!!! 2-0!!
gewoon niet doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef dvs- het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn helderziende gave geeft mij dit door.
Jij bent basketballer?quote:
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)quote:
Moet dat 50x gepost wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)
Mwoah, het was een geluksschot, geen geweldig uitgespeelde aanval over honderd schijven. Die voorzetten van Barca mogen wel beter, anders wordt het niets nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef Jasza het volgende:
Als zo'n schot van Essien erin gaat heb ik slechte hoop dat Barça hier doorgaat.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik zie liever mooi verzorgd voetbal ipv dat anti-voetbal van een schijtclub (zonder traditie)
Ja, ik verwacht dat Drogba nog voor opschudding gaat zorgen. Vrijwel zeker.quote:
omdat sommige mensen geen nieuw topic openen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom houden posters zich niet aan de regel dat degene die hem sluit ook een nieuwe opend?
Als je even niet kan posten dan ga je ff pissen en kom dan nog eens terug...
Dat moeilijke gedoe door haantje de eerste te willen zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |