Puyol geschorst, Henry geblesseerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom stelt die trainer in godsnaam Puyol en Henry niet op.
Countertquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef knep het volgende:
Als dit zo doorgaat countert Chelsea Barcelona kapot.
Definieer anti-voetbal. Barcelona heeft geen kans gehad, en Chelsea speelt louter op de helft van Barcelona. Als dat al anti-voetbal is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat Chelsea geen anti-voetbal speelt he..![]()
Het werkt, dus dan doe je het goed, maar het is anti-voetbal ten top.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Lijkt me logisch toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Waarom deed Chelsea dit vorige week niet?
Maak je een grap?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
geschorst en geblesseerdquote:
Alex en Terry zijn wel van een ander kaliber dan pakweg een Weligton of Hélder Rosarioquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Rikketik het volgende:
Ze geven de bal ook steeds voor i.p.v. van dat bijvoorbeeld Messi door de verdediging heen huppelt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ja, Chelsea heeft nog niets van achteruit opgebouwd hoorquote:
Henry geblesseerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ja...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan zo'n romige dikke scheids de halve finale fluiten? Kijk eens naar de structuur, textuur en vlezigheid van die pens.²
Helder verhaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Puyol geschorst, Henry geblesseerd.
Dat bedoel ikquote:
Momenteel misschien niet, maar normaal spelen ze altijd anti-voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Chelsea speelt echt anti-voetbal ja.Hoeveel kansen voor Barcelona, hoeveel voor Chelsea? 0 en 3 ofzo?
Champion League wordt gesponsord door Heineken he, en dit is hun mascottequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan zo'n romige dikke scheids de halve finale fluiten? Kijk eens naar de structuur, textuur en vlezigheid van die pens.²
Uit Hiddink's oogpunt snap ik het wel, maar voor de neutrale toeschouwer was de wedstrijd van vorige week bijzonder saai. Dat bedoelde ik.quote:
Dat is alleen maar een teken dat Barcelona niet ver genoeg kan doorstoten. Chelsea hoeft gewoon niet op te bouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef knep het volgende:
[..]
Vind ik wel. Genadeloos scherpe tegenstoten bij balverlies van Barca.
Dikke prima! Ik wilde je ook niet weghebben, maar 't viel me opquote:
Dus dan spreek je van counterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ja, Chelsea heeft nog niets van achteruit opgebouwd hoor
Gelezen, doe ik morgen wel ofzo.. Nu voetbal kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
venomsnake lees je PM eens
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef dvs- het volgende:
Die Messi zou wel een leuke speler voor Feyenoord volgend jaar kunnen wezen.
Zo kun je alles wel definiëren als een counter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef knep het volgende:
[..]
Vind ik wel. Genadeloos scherpe tegenstoten bij balverlies van Barca.
Defensie van Chelsea staat gewoon erg goed. Barcelona wil het voetballend doen, maar er zit steeds wel een mannetje tussen om snelle combinaties onmogelijk te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Barcelona aan de hand? Ze wordt gewoon overklast tot nu toe.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dikke prima! Ik wilde je ook niet weghebben, maar 't viel me op
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelezen, doe ik morgen wel ofzo.. Nu voetbal kijken.
Leuk en aardig, maar waar zie je mij zeiken dan? Alles gaat over voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef fuckbuddy het volgende:
He Bansheeboy en edwinnus stop eens met dat onderlinge gezeik man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |