Jah, idd zul je net zien...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
Nou lekker is dat.En dan komen ze straks vast wel eisen dat je mee betaald
eerst overleggen lijkt me niet meer als normaal...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Trannellius het volgende:
Mjah, als ik er zo naar kijk lijken de palen daadwerkelijk goed verankerd te zijn en de schutting zelf ziet er ook best mooi uit, niet een paar lullige plankjes tegen elkaar ofzo. Het zal dus ook best wat gekost hebben.
Ik kan er eigenlijk ook alleen met eenop reageren.
ja idd, lijkt mij ook. Er zijn nu twee mensen met de tuin zelf bezig (ze laten alles bestraten ofzo) en dat bedrijf schijnt eht dus te hebben gedaan. Een van die gasten is dus nu aan het bellen over hoe het allemaal precies is gegaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
eerst overleggen lijkt me niet meer als normaal...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij daar vet boos heen en dan zegt die buurvrouw "Ja maar mijn man is overleden door een conifeer dus ik heb een trauma aan heggen "
Sta je daar met je bek vol tanden.
Dan zou ik wel willen weten hoe die man dat voor elkaar heeft gekregenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij daar vet boos heen en dan zegt die buurvrouw "Ja maar mijn man is overleden door een conifeer dus ik heb een trauma aan heggen "
Overleden door een conifeer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Gewoon op reageren dat je vrouw/vriendin is overleden en is begraven in een kist... je hebt nu een trauma aan planken...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja! Pak ze terug! Schutting weghalen en 18 beren in haar tuin zetten.
Connie Feerquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef BroesWillems het volgende:
Buurvrouw: "ik heb ze maar weg gehaald, want de heg konnie veren"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja komop. Steve Irwin is overleden door een platte kutvis die precies zijn hart doorboort met zijn staart. Dan kun je vast ook wel een manier vinden om dood te gaan door een conifeer.quote:
Ik zit echt mijn best te doen, maar ik kan geen manier verzinnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja komop. Steve Irwin is overleden door een platte kutvis die precies zijn hart doorboort met zijn staart. Dan kun je vast ook wel een manier vinden om dood te gaan door een conifeer.
klopt niet helemaal op het moment dat de heg op haar grondgebied stond maar dat het een bepaald beeld schetst dat typerend is voor de wijk dan mag het niet zomaar weg gehaald worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef 49euro het volgende:
Als de heg op haar grondgebied stond heb je geen recht van spreken. Dus eerst eens nakijken waar hij stond.
Jij maakt wat mee in je leven, ideëen(sp?) worden gejat, heggen worden vervangen door hun overleden famileleden... Heb je er wel eens aan gedacht een aanvaring te krijgen (vrijwillig) met de trein? Hoe sla je je door deze tegenslagen heen steeds?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Trannellius het volgende:
Oke dan. Zojuist de leider van de groep mensen die de schutting hebben neer gezet aan de telefoon gehad, en die klonk vrij verward en zei da wij naar het schijnt maandag aanwezig waren en er ook toestemming voor hebben gegeven. Hij schijnt nu onderweg hierheen te zijn voor opheldering, want er is toich ergens wat mis gegaan
.
Word je wakker met een echte paal in je broekquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
niet kijken als je n zwakke maag hebt
NSFW
vies plaatje, maar deze man is denk ik wel overleden door de boom
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
whatquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
We waren benieuwd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Trannellius het volgende:
Oke dan. Zojuist de leider van de groep mensen die de schutting hebben neer gezet aan de telefoon gehad, en die klonk vrij verward en zei da wij naar het schijnt maandag aanwezig waren en er ook toestemming voor hebben gegeven. Hij schijnt nu onderweg hierheen te zijn voor opheldering, want er is toich ergens wat mis gegaan
.
Waar heb je wel niet op gezocht, mênquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
Terug Vind Plankquote:
Frankie lroggelt het wiel. Daarom drinkt ie ook hele speciale koffie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
boom door man, was nog de 2e pagina zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar heb je wel niet op gezocht, mên
Desalniettemin: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Frankie lroggelt het wiel. Daarom drinkt ie ook hele speciale koffie.Die is echt heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht van Google danquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
boom door man, was nog de 2e pagina zelfs
Yes!quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zit echt mijn best te doen, maar ik kan geen manier verzinnen
O RLY?quote:
Toch wel en een beste ook!quote:
Neuh, TS is aan het wachten tot buurvrouw thuis is en de tuinman ook aanwezig is terwijl hij een beetje aan studie aan het werk is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Schokbreker het volgende:
TS is ondertussen aan het vechten met de buurvrouw?
Wat moet ik nu met mijn voorraad cola en popcorn doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh, TS is aan het wachten tot buurvrouw thuis is en de tuinman ook aanwezig is terwijl hij een beetje aan studie aan het werk is.
Ouwe zeiksnol.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik die man zie, moet ik altijd aan deze uitzending denken:
Zoals je had kunnen lezen is het door een bedrijf gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
Een buurvrouw die in 1 middag een schutting neerzet? Wat is dat voor een manwijf?
Of juist een schuttingquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Plant een heg voor haar voordeur, dat zal haar leren!
Dat dus.. omg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar heb je wel niet op gezocht, mên
Desalniettemin: [ afbeelding ]
Fijn he, dat je nu ineens extra "werk" hebt, ongevraagd. Buren die "denken dat dit vast wel goed is"quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Vanavond dus maar eens rond kijken in oudere foto's of onze heg daar een beetje goed op staat.
Wat een gedoe
Geen idee. Ik denk dat ze een dagje op stap zijn ofzo, volgens mij hebben hun kinderen schoolvakantie. Ik neem iig wel aan dat ze vanavond nog wel thuis komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fijn he, dat je nu ineens extra "werk" hebt, ongevraagd. Buren die "denken dat dit vast wel goed is"
Wanneer zijn je buren thuis voor een reactie?
Dat zou dus betekenen dat de beste schuttingplaatser voor elke klus een papiertje moet vragen waar twee handtekeningen op staan, van beide partijen. Da's geen doen. Die beste man doet gewoon z'n werk en als hij een opdracht krijgt heeft hij helemaal geen tijd/zin om achter dat soort dingen aan te gaan. Dan moet hij er gewoon vanuit kunnen gaan dat het met goed overleg is besloten dat er een schutting geplaatst wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Hij claimed dat de buurvrouw aan hem heeft verteld dat wij geheel akkoord gingen. Door een beetje verder te vragen leek het volgens hem erop dat wij een goede verstandshouding met hun hebben, en heeft dus ook maar als feit aangenomen, iets wat volgens hem wel vaker gebeurd.
Ik heb meteen bij hem aangegeven dat hij wat mij betreft mede aansprakelijk is voor de schade.
Nee dat is geen doen. Sjongejonge, effe aankloppen of de buren die onderling even laten regelen. Dat is toch niet zo moeilijk? Duidelijk geen ervaring als ondernemer want die worden aan alle kanten genaaid als je je zaakjes niet op orde hebt. Mensen die problemen zien die er niet zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat de beste schuttingplaatser voor elke klus een papiertje moet vragen waar twee handtekeningen op staan, van beide partijen. Da's geen doen.
Die vent is hard gepaaldquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
Heeft de schutting man dan na het plaatsen van de schutting bij jullie de rekening in de bus geduwd?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
De grootste troost die ik tot nog toe vind is dat het erop lijkt dat wij juridisch gezien aan de winnende hand lijken te zijn als we zeggen geen cent te betalen.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zou mijn heg terugeisen. Gewoon, voor de lol.
Krijg nu ineens het idee dat ik in KPD zit......quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Foto's krijgen we die ook nog ? Want dit is dus gewoon in het luchtledige discussieren en wat aankutten.
Das hetzelfde als sex hebben met een fleshlight. De echte experience blijft uit. Niet dat ik ooit mijn vleeslollie in een fleshlight gestoken heb he, hihi.
Yeah rightquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
Ik zal tegen de avond/morgenochtend ff foto's maken, heb geen camera bij de hand.
OJEE EEN WENDING! WAT ZAL ER NU GAAN GEBEURENquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben net een paar uur weg geweest omdat ik nog wat boodschappen moest doen in het dorp. Ben net een kwartiertje geleden terug, en het wordt mooier. De schutting is weg, en de palen zijn tot ongeveer 20 cm onder de grond afgezaagd.
Ik zal tegen de avond/morgenochtend ff foto's maken, heb geen camera bij de hand.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
OJEE EEN WENDING! WAT ZAL ER NU GAAN GEBEUREN [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Foto's krijgen we die ook nog ? Want dit is dus gewoon in het luchtledige discussieren en wat aankutten.
Das hetzelfde als sex hebben met een fleshlight. De echte experience blijft uit. Niet dat ik ooit mijn vleeslollie in een fleshlight gestoken heb he, hihi.
quote:
nou jaaaquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben net een paar uur weg geweest omdat ik nog wat boodschappen moest doen in het dorp. Ben net een kwartiertje geleden terug, en het wordt mooier. De schutting is weg, en de palen zijn tot ongeveer 20 cm onder de grond afgezaagd.
tuurlijk heb je dat welquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf... echt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
Jahoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jahoor
Er stond eerst een heg. Toen werd er een schutting neergezet. Nu kom jij thuis na je boodschappen, en is opeens de nieuwe schutting weg. Helemaal. Hetgeen betekent dat er nu geen scheidingswand tussen de tuin van jou en die van je buren zit. En je buren hebben nog niets met jou overlegd. Wat een onzinverhaal.
Z'n buurvrouw ligt vast in een comaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jahoor
Er stond eerst een heg. Toen werd er een schutting neergezet. Nu kom jij thuis na je boodschappen, en is opeens de nieuwe schutting weg. Helemaal. Hetgeen betekent dat er nu geen scheidingswand tussen de tuin van jou en die van je buren zit. En je buren hebben nog niets met jou overlegd. Wat een onzinverhaal.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Frankie lroggelt het wiel. Daarom drinkt ie ook hele speciale koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
Goh zal ik een bloemetje sturen? is wel zo aardig...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Z'n buurvrouw ligt vast in een coma!
liever 3 meter coniferenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Goh zal ik een bloemetje sturen? is wel zo aardig...
tis zeg maar ... 's nachts ... mensen die niet dagenlang op fok zitten zijn dan niet onlinequote:
Of hij is nu het lichaam van de buurvrouw aan het verzagen 20 cm onder grond...quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik denk dat TS door de buurvrouw om zeep geholpen is
Dat dus.quote:
Ach, als je zoveel tijd stopt in mijn postgeschiedenis wil ik dit best toe lichtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef Veive het volgende:
2. De postgeschiedenis van de user.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik een geweldige postgeschiedenis heb. Ben meer van het lurken, en daar ben ik ook al jaren succesvol in.
De user heeft keer op keer op keer geweldige verhalen. De ene keer een oud collega die er met zijn plannen vandoor gaat. Daarna dat zijn (toekomstige) werkgever hem doorlicht voor een topbaan in Zweden. En vervolgens is hij een student, en heeft hij kutklusjes op het werk, en familie-uitstapjes waarbij hij zich moreel verplicht voelt om mee te doen met een boottocht. Sinds wanneer zijn er studenten die zich moreel verlicht tot dingen voelen.
Ik zeg niet dat het niet kan allemaal, maar ik vind het onwaarschijnlijk.
TS, als je een ècht FOK!held wilt worden - en die drang lijk je wel te hebben met je doldwaze avonturen - dat moet je inderdaad zoals al eerder genoemd doorgaan tot de rijdende rechter. Dan krijg je pas echt credits.
Haha, je hebt een duits toestel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef Trannellius het volgende:
Sorry jongens dat ik jullie heb laten wachten. Champions league had gisteren even voorrang
Beloofde foto:
[ link | afbeelding ]
Dit is vanuit de keuken kijkend naar de tuin van de buren. Er ligt vrij veel zooi van hun, van andere bomen die gesnoeid/gekapt zijn.
Voor zover ik van m'n moeder heb begrepen zijn de buren niet thuis gekomen, dus veel nuttige informatie heb ik momenteel verder niet.
Edit: kleine toelichting: de grens tussen de huizen loopt dus achter de struik die net achter de rechter tuinstoel staat.
Yep, ooit bij de aldi gehaald via zo'n aanbiedingquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Haha, je hebt een duits toestel?![]()
Maarja, als die buren er nu toch niet zijn, gewoon in de tuin gaan staan en wat stoeptegels door die ruiten heen keilen. Ich habe es nicht gewusst?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, als je zoveel tijd stopt in mijn postgeschiedenis wil ik dit best toe lichten
Ik ben een 22-jarige informatica student. Aangezien ik al vrij lang van plan was om ooit naar het buitenland te vertrekken, heb ik mij vorig jaar aangemeld voor een master-opleiding aan de universiteit van Göteborg, waar ik ook was aangenomen. Ik verwittigde mijn werkgever (waar ik parttime werkte) erover en na verloop van tijd gaf mijn manager aan mij voor eht bedrijf te willen houden, hier in Nederland een master te laten volgen aangevuld met extra cursussen voor managerschap. En dan over 2-3 jaar een nieuw kantoor richting het noorden op te gaan zetten.
Goed uitgelegd?
En jij denkt dat het tuinbedrijf deze troep zo laat liggen????quote:Dit is vanuit de keuken kijkend naar de tuin van de buren. Er ligt vrij veel zooi van hun, van andere bomen die gesnoeid/gekapt zijn.
Dus jij neukt hondenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef GuyFawkes het volgende:
Wat een pauperbuurtIk zou mijn hond er nog niet willen verkrachten.
Zieke geest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef GuyFawkes het volgende:
Wat een pauperbuurtIk zou mijn hond er nog niet willen verkrachten.
Hij heeft de directeur aan de lijn gehad daarnaast waren er nog 2 ventjes in de tuin aanwezig en kwam die directeur later ook aangezet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef geevee het volgende:
Spannend topic,weet je ook welk bedrijf met de schutting bezig is geweest?
En dit noem je een tuinquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef Trannellius het volgende:
Sorry jongens dat ik jullie heb laten wachten. Champions league had gisteren even voorrang
Beloofde foto:
[ link | afbeelding ]
Dit is vanuit de keuken kijkend naar de tuin van de buren. Er ligt vrij veel zooi van hun, van andere bomen die gesnoeid/gekapt zijn.
Voor zover ik van m'n moeder heb begrepen zijn de buren niet thuis gekomen, dus veel nuttige informatie heb ik momenteel verder niet.
Edit: kleine toelichting: de grens tussen de huizen loopt dus achter de struik die net achter de rechter tuinstoel staat.
Ach, alles voor de lezers hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:04 schreef Veive het volgende:
TS is vermoord door de buurman toen hij kwam klagen.
In elk ander geval:
Wie A zegt moet ook B zeggen, dus hou ons nou eens op de hoogte. Anders had je even een paar dagen moeten wachten met je topic zodat je óók de conclusie / ontknoping in je OP zou kunnen zetten.
Maar dat strookt natuurlijk bij hetgeen wat al je topverhalen gemeen hebben: Leuk verhaal in de OP, waarover iedereen wel een mening heeft, om vervolgens het verhaal gaanderweg het topic uit te breiden zodat iedereen er nog meer van smult.
Ik ook, maar geen buurman meer! Zal ik er een poll-topic over openen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |