Jah, idd zul je net zien...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
Nou lekker is dat.En dan komen ze straks vast wel eisen dat je mee betaald
eerst overleggen lijkt me niet meer als normaal...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Trannellius het volgende:
Mjah, als ik er zo naar kijk lijken de palen daadwerkelijk goed verankerd te zijn en de schutting zelf ziet er ook best mooi uit, niet een paar lullige plankjes tegen elkaar ofzo. Het zal dus ook best wat gekost hebben.
Ik kan er eigenlijk ook alleen met eenop reageren.
ja idd, lijkt mij ook. Er zijn nu twee mensen met de tuin zelf bezig (ze laten alles bestraten ofzo) en dat bedrijf schijnt eht dus te hebben gedaan. Een van die gasten is dus nu aan het bellen over hoe het allemaal precies is gegaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
eerst overleggen lijkt me niet meer als normaal...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij daar vet boos heen en dan zegt die buurvrouw "Ja maar mijn man is overleden door een conifeer dus ik heb een trauma aan heggen "
Sta je daar met je bek vol tanden.
Dan zou ik wel willen weten hoe die man dat voor elkaar heeft gekregenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij daar vet boos heen en dan zegt die buurvrouw "Ja maar mijn man is overleden door een conifeer dus ik heb een trauma aan heggen "
Overleden door een conifeer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Gewoon op reageren dat je vrouw/vriendin is overleden en is begraven in een kist... je hebt nu een trauma aan planken...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja! Pak ze terug! Schutting weghalen en 18 beren in haar tuin zetten.
Connie Feerquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef BroesWillems het volgende:
Buurvrouw: "ik heb ze maar weg gehaald, want de heg konnie veren"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja komop. Steve Irwin is overleden door een platte kutvis die precies zijn hart doorboort met zijn staart. Dan kun je vast ook wel een manier vinden om dood te gaan door een conifeer.quote:
Ik zit echt mijn best te doen, maar ik kan geen manier verzinnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja komop. Steve Irwin is overleden door een platte kutvis die precies zijn hart doorboort met zijn staart. Dan kun je vast ook wel een manier vinden om dood te gaan door een conifeer.
klopt niet helemaal op het moment dat de heg op haar grondgebied stond maar dat het een bepaald beeld schetst dat typerend is voor de wijk dan mag het niet zomaar weg gehaald worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef 49euro het volgende:
Als de heg op haar grondgebied stond heb je geen recht van spreken. Dus eerst eens nakijken waar hij stond.
Jij maakt wat mee in je leven, ideëen(sp?) worden gejat, heggen worden vervangen door hun overleden famileleden... Heb je er wel eens aan gedacht een aanvaring te krijgen (vrijwillig) met de trein? Hoe sla je je door deze tegenslagen heen steeds?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Trannellius het volgende:
Oke dan. Zojuist de leider van de groep mensen die de schutting hebben neer gezet aan de telefoon gehad, en die klonk vrij verward en zei da wij naar het schijnt maandag aanwezig waren en er ook toestemming voor hebben gegeven. Hij schijnt nu onderweg hierheen te zijn voor opheldering, want er is toich ergens wat mis gegaan
.
Word je wakker met een echte paal in je broekquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
niet kijken als je n zwakke maag hebt
NSFW
vies plaatje, maar deze man is denk ik wel overleden door de boom
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
whatquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
We waren benieuwd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Trannellius het volgende:
Oke dan. Zojuist de leider van de groep mensen die de schutting hebben neer gezet aan de telefoon gehad, en die klonk vrij verward en zei da wij naar het schijnt maandag aanwezig waren en er ook toestemming voor hebben gegeven. Hij schijnt nu onderweg hierheen te zijn voor opheldering, want er is toich ergens wat mis gegaan
.
Waar heb je wel niet op gezocht, mênquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
NSFW
Terug Vind Plankquote:
Frankie lroggelt het wiel. Daarom drinkt ie ook hele speciale koffie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
boom door man, was nog de 2e pagina zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar heb je wel niet op gezocht, mên
Desalniettemin: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Frankie lroggelt het wiel. Daarom drinkt ie ook hele speciale koffie.Die is echt heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |