abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 09:39:09 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68895779
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik het huis van mijn achterburen.
ik ook
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_68895860
ik euh... flats
Ja doei.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:45:03 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68895927
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik euh... flats
Veel buren dus.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_68895963
ja

en schotelantennes
Ja doei.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:49:13 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68896021
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
ja

en schotelantennes
Arnhem ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_68896027
Nijmegen

Arnhem was erger (heb ik ook gewoond)
Ja doei.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:08:26 #157
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68896489
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
als ik boven uit mijn raam kijk zie ik Duitsland liggen
Als ik op de bovenste verdieping uit het raam kijk dan zie ik de Noordzee.
pi_68896511
Liejan!

het jurkje past niet maar hij staat wel prachtig

moet vanavond even foto maken voor CF (nog steeds! )
kreeg 'm niet dicht bij m'n borstkas, en dat is iets wat gewoon breed blijft (zit niet echt vet meer op )

maar wat issie moooooooooooi
Ja doei.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:16:43 #159
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68896689
Wat jammer dat ie niet past!!
Wat is jouw onderwijdte dan? Ik had verwacht dat ie bij jou wel zou passen eigenlijk!
pi_68896786
ik heb een 80BH-maat, nog steeds uitstekende ribben en zulks
Ja doei.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:27:48 #161
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68896971
Dat verklaart het denk wel. Ik heb ook 80 onderbreedte en ik kreeg m ook niet dicht.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:36:07 #162
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68897233
Ik ben een appel aan het eten! Voor het eerst in jaren.
Ben benieuwd hoe mijn maag gaat reageren. Was zo stom om mijn mandarijntjes te vergeten. Dus nu eet ik maar een appel, die hebben we hier op de afdeling liggen.
***Levi was here***
pi_68897546
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik moet en zal perfect in mn trouwjurk passen ik wil echt fabulous prachtig zijn en daarna ook blijven, uiteraard
Owwww trouwen Wow gefeliciteerd Moblo wanneer is D-day?

Met mij gaat het niet goed, ik kom aan ipv dat ik afval en echt het enige wat ik "gezondigd" heb is Japanse mix en wat glazen witte wijn in het weekend. Ik heb al een week last van mijn prikkelbare darmen met hevig opblazen en buikpijn. En tot overmaat kan ik niet hardlopen omdat mijn kuiten pijn doen sinds vorige week en dit niet beter wordt.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Licht Ontvlambaar maandag 11 mei 2009 @ 10:49:09 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68897599
Soms heb je van die dagen zesje, doorgaan, niet opgeven... Straks gaat het gewoon weer goed
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:49:20 #165
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68897606
Yup, ik ben toch allergisch voor appels. Heb nu dikkere lippen dan Angelina. Maar mijn maag houdt zich nog prima.
***Levi was here***
  maandag 11 mei 2009 @ 10:56:20 #166
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68897824
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
Yup, ik ben toch allergisch voor appels. Heb nu dikkere lippen dan Angelina. Maar mijn maag houdt zich nog prima.
De stof waarvoor je dan allergisch bent zit toch net onder de schil? Dus met het schillen van een appel zou je dan het probleem redelijk kunnen voorkomen.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:59:16 #167
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68897915
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De stof waarvoor je dan allergisch bent zit toch net onder de schil? Dus met het schillen van een appel zou je dan het probleem redelijk kunnen voorkomen.
Ah, ok. Wist ik niet. Next time.
***Levi was here***
pi_68898096
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef zesje het volgende:

[..]

dank je wel weten we nog niet, zijn nog op zoek naar een locatie
quote:
Met mij gaat het niet goed, ik kom aan ipv dat ik afval en echt het enige wat ik "gezondigd" heb is Japanse mix en wat glazen witte wijn in het weekend. Ik heb al een week last van mijn prikkelbare darmen met hevig opblazen en buikpijn. En tot overmaat kan ik niet hardlopen omdat mijn kuiten pijn doen sinds vorige week en dit niet beter wordt.
je lichaam moet misschien nog wennen aan verandering van leefpatroon? geef het even de tijd
Ja doei.
pi_68904320
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef zesje het volgende:

[..]

Zesje, ik heb ze ook weleens, van die dagen dat mijn buik eruit ziet alsof ik 5 maanden zwanger ben. En tot overmaat van ramp dat de weegschaal dan ook nog vervelend is.
Van een schaaltje rijstzoutjes en wat glazen wijn kom je echt geen kilo's aan
Probeer de komende dagen zo darm-vriendelijk mogelijk te eten en drinken (venkel- en kamillethee helpen bij mij meestal wel, yoghurt,mager vlees, groente etc), dan zul je zien dat het best meevalt, uiteindelijk

Kan je partner je kuiten niet masseren?
pi_68907580
Ik krijg meestal een opgeblazen buik van veel koolzuurhoudende frisdrank(ik drink nog wel een barleduc met een smaakje).

Ik heb qua eten een raar weekend achter de rug, het was niet heel gezond ofzo, maar het was ook niet dat ik me echt overeten hebt. Gewoon goed aangepast aan de omstandigheden.
Ik ben ook alweer 1,5 kilo lichter dan vorige week op mijn zwaarst, en nu doorzetten naar beneden toe..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 11 mei 2009 @ 16:36:44 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68909355
Help! Ik heb echt gruwelijke snaaizin...
pi_68909486
Thee in de buurt? Of iets van fruit?
Of ga even wandelen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 11 mei 2009 @ 17:01:34 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68910288
Zit met een flesje water... wandelen gaat niet lukken, ben op kantoor. Nog even volhouden dus
pi_68911905
Goed bezig Klonk.

Ik zag je trouwens niet in het lijstje staan?
pi_68912032
Zoals eerder gemeld ben ik nu trouwens een half jaar bezig met lijnen.
Ik zou echter nog graag 7kg willen afvallen, dus daar ga ik nu mee verder.
pi_68912314
quote:
De beweegtip van de maand
7 mei 2009
De beweegtip van de maand:
Doe op de sportschool niet alleen aan cardiotraining, maar ook aan krachttraining.

Uit onderzoek blijkt dat je meer afslankt door gewichten te heffen dan door te joggen op de loopband. Veel mensen vermijden oefeningen met gewichten en hebben de neiging om voor cardiotraining te kiezen zoals fietsen of de loopband. Vrouwen zijn soms bang om met gewichten te trainen, omdat ze denken dat ze dan het lichaam van een bodybuilder krijgen. Onzin! Als vrouw wordt je niet heel gespierd van krachttraining. Zelfs voor een man is het moeilijk om door krachttraining zichtbare spieren te krijgen. Mensen denken dat je pas kcal verbrand als je heel erg aan het zweten bent, maar dit is niet waar. Cardiotraining is zeker goed voor je, hiermee verbeter je de conditie, maar met cardiotraining verbrand je relatief weinig energie ondanks dat het erg vermoeiend is. Met krachttraining bouw je meer spieren op en dit zorgt ervoor dat je dagelijks meer kcal verbrandt. Het beste is om een combinatie van de twee te doen. Met cardiotraining verbeter je de conditie van het lichaam en krachttraining zorgt voor meer spiermassa en hiermee een verhoogd energieverbruik.
http://valtaf.ad.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213141¤t=weblog¤t=item&item=3892

Hieruit bestaat ook mijn fitness programma om af te vallen.
10 min opwarmen
30 min krachttraining
45 min cardio

Inderdaad om ook je spieren wat te trainen, zodat zij meer energie gaan verbruiken (ook buiten de training).

Vraag trouwens als je gaat fitnessen altijd een op maat gemaakt programma. Elke goede fitnessclub zal zoiets moeten kunnen bieden.
pi_68912796
Wel ideaal bij de A&H dat snoepfruit, had geen appel bij me maar zo een zakje met voorgesneden appel is dan ideaal
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68912926
Moblo fokidol leuk hoor is ook echt verdiend ik heb ook op je gestemd

en trouwen wat leuk spannend zeg
pi_68913892
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Sjeen het volgende:
Help! Ik heb echt gruwelijke snaaizin...
Ik denk dat het aan het weer ligt

Ik heb net mijn eten op, en probeer me nu te beheersen om niet naar de supermarkt te gaan om zo'n zak met mini marsjes twixen bounty's enzo te gaan kopen.
  maandag 11 mei 2009 @ 18:55:23 #180
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68914000
Oat Moarn
pi_68914040
Ik heb vanmiddag wel een extra boterham gepakt toen ik thuiskwam...

Daarna maar een pot thee gezet, en daarmee heb ik het uitgehouden tot etenstijd..
  maandag 11 mei 2009 @ 18:58:03 #182
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68914069
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb vanmiddag wel een extra boterham gepakt toen ik thuiskwam...

Daarna maar een pot thee gezet, en daarmee heb ik het uitgehouden tot etenstijd..
Oh oke
pi_68914515
Ik ben op vakantie geweest en niet aangekomen, dus dat doel heb ik in ieder geval bereikt. =)
Sanity is (not) statistical
pi_68915221
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben op vakantie geweest en niet aangekomen, dus dat doel heb ik in ieder geval bereikt. =)
Dat is super dat is een dikke pluspunt als je dat bereikt hebt
  maandag 11 mei 2009 @ 19:36:20 #185
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68915277
Riann, hoe is het met jou? Is er al wat meer duidelijkheid en heb je al uitslagen?
pi_68915763
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:35 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat is super dat is een dikke pluspunt als je dat bereikt hebt
Ja ik was er ook blij mee. =) Ik zat ook hartstikke verstopt omdat ik een week veel minder vezelrijk gegeten heb en ik was bang dat er dus flink wat bij zou zitten, maar niks dus.

Overigens vond ik het in Frankrijk veel makkelijker om niet te snoepen. Je wordt daar veel minder vaak geconfronteerd met eten. Waar we zaten zat niet op iedere hoek van de straat een supermarkt, niet iedere winkel verkocht Marsen en dergelijke, er stonden weinig automaten met snoep en je zag er ook bijna niemand op straat eten of drinken. Verder zaten er ook weinig snackbars: alleen de Mac (geen BK, geen KFC, geen Pizza Hut, etc.) en een handvol kebab/turkse pizzawinkels in de hele stad volgens mij. In dorpen zat praktisch niks, drie brasserietjes en een bakkerij of zo. En het brood uit de bakkerij daar vult ook beter, dat scheelt ook. Ik had een dag een koffiebroodje en een croissant gekocht als ontbijt en ik kreeg het niet eens op, terwijl ik normaalgesproken echt nog wel honger zou hebben.

Het eten daar wordt met meer 'respect' gemaakt en daardoor heb je ook niet het gevoel dat je een of ander massaconsumptieproduct naar binnen zit te proppen. Als je daar al iets lekkers koopt, dan is het kwalitatief vaak beter dan hier en ook veel mooier opgemaakt. Er zaten bijvoorbeeld wel veel ijssalons (maar ik ben lactoseintolerant dus dat is voor mij dan al niet zo'n verleiding), maar zelfs daar was alles supermooi opgemaakt. Geen halflege, gladde bakken fabrieksijs, maar grote bakken met een kop erop, ambachtelijke bergen ijs zeg maar, helemaal gedecoreerd met vers fruit e.d. Chocola en gebak waren soms veel duurder dan hier (denk aan chocolaterieen die suikerwerk van 70 euro per kilo verkopen of een doosje bonbons van 50 euro), maar zagen er ook allemaal supermooi uit. Ik kan het dan ook nooit zo makkelijk opeten als een of ander makkelijk hap-slik-wegproduct uit een anoniem kartonnetje van 80 cent of zo. Ik kijk er graag naar, maar zie het op een of andere manier meer als 'mooi', dan als lekker.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:00:03 #187
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68916206
Ik heb me eindelijk weer eens een dag goed gedragen.
O: 2 boterhammen halvajam, glas light sap
T: appel, 2 cappuccino
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham kaas
T: 2 cappuccino
D: salade met oa kip, homemade croutons, pijnboompitjes, paprika, lente ui, radijs. En als toetje ananas uit blik (op sap).

Ok, die cappuccino is nog iets om aan te werken. Verder was het wel een mooie balansdag.
***Levi was here***
pi_68916585
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ah, ok. Wist ik niet. Next time.
Wist je wel dat er een appel is die speciaal is ontwikkeld voor mensen die er allergisch voor zijn? Volgens mij de Santana.

Ik eet vandaag ook wel ok denk ik. Zes boterhammen, belegd met 1 x Tartex groene peper, 1 x chocopasta en 1 x caramelachtig beleg uit Frankrijk. Verder groene ijsthee tussendoor en Evergreen crunchy. Als avondeten een eiercurry, met heel veel broccoli en bloemkool. =)
Oh en twee glaasjes cider, om de vakantiestemming er nog wat in te houden

Morgen eindelijk weer normaal ontbijt. Special K stracciatella (uit Frankrijk =)) met sojamelk. Lekker hoor.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:15:35 #189
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68916779
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wist je wel dat er een appel is die speciaal is ontwikkeld voor mensen die er allergisch voor zijn? Volgens mij de Santana.

Die ken ik, ja. Heb 'm alleen nog nooit ergens te koop gezien.
***Levi was here***
pi_68916893
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die ken ik, ja. Heb 'm alleen nog nooit ergens te koop gezien.
Ik zie 'm hier vaak genoeg bij supermarkten hoor. En anders gewoon eens vragen bij de groenteboer, die zal 'm misschien wel hebben of eens kunnen bestellen.

C1000 had 'm vroeger wel altijd, maar hier zit geen C1000 meer dus ik weet niet of dat nog steeds zo is.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:51:02 #191
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68918196
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik zie 'm hier vaak genoeg bij supermarkten hoor. En anders gewoon eens vragen bij de groenteboer, die zal 'm misschien wel hebben of eens kunnen bestellen.

C1000 had 'm vroeger wel altijd, maar hier zit geen C1000 meer dus ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Ik ga weer eens opzoek!
***Levi was here***
pi_68918547
Allemaal positieve verhalen, fijn om te lezen
  Licht Ontvlambaar maandag 11 mei 2009 @ 22:59:36 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68923132
Zo, les 11 gehad en volgens iPhone gemiddeld 7,2 km/u... Volgende keer ga ik alleen de stukken dat ik moet rennen meenemen in meting
pi_68923564
Ik heb net 10 km. gewandeld, te voet naar het dorp hiernaast samen met m'n neefje en z'n hond.
Was wel even fijn. Komen we bij ons thuis kotst die hond alles onder. Neefje in tranen want hij voelde zich zo schuldig. Arm joch.
pi_68928047
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
Riann, hoe is het met jou? Is er al wat meer duidelijkheid en heb je al uitslagen?
Met mij is het dus allemaal helemaal niet goed. Ik voel me ook totaal niet goed en ik kan ook gewoon niks. Ik wandel met mijn hondje nou het kleinste rondje is een 400 meter dan ben ik bekaf. In de bossen wandel ik ook ooit het kleinste rondje dat is een kwartier en dan een kwartier op een bankje zitten of nog langer en dan zet ik dat laatste kwartier door. Maar dan ben ik bekaf dat ik de rest van de dag niks meer kan. De stad en zo is een probleem heb ook een rolstoelaanvraag gedaan maar dat duurt zo lang maar de rolstoel krijg ik wel is goedgekeurd door het CIZ invalide kaartje weet ik nog niet moet je minder als 100 meter kunnen lopen . Belachelijk dus als ik hem niet zou krijgen. 2 keer in de week doe ik aan fitnis maar ja als ik dat doe die dag kan ik de rest van de dag ook niks meer. Ik ben het laatste jaar zoveel achteruit gegaan en het laatste half jaar is echt verschrikkelijk. Uit de uitslagen is gekomen dat ik aan de nachtbeademing moet door slaapapneus en nog wat dingen die niet helemaal goed zijn met mijn slapen. Moet ik dus nog voor opgenomen worden omdat allemaal ingesteld te krijgen. En de schildklier was ondanks mijn medicijnen ook weer te traag ik ga nu samen met een endocrinoloog kijken wat voor mij de perfecte waarde is en hoopt daarbij dat ik dan afval maar kan niks garanderen. 1 ding is zeker het ligt niet aan mijn eten. Maar ja bewegen lukt nu ook niet erg goed hopelijk als de schildklier goed is ingesteld en ik heb nachtbeademing dat ik me een heel stuk beter voel. Want hoe het nu is is het serieus geen leven.

En dit is gister gebeurd:
hoge bloeddruk
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:49:19 #196
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68929036
Jemig, Riann, wat een ellende!
Wat bizar ook dat je zo snel achteruit gaat qua gezondheid.
Ik kan je geen tips geven, maar hoop dat ze snel wat voor je vinden waardoor je wat beter in je vel zit.

Wat betreft je bloeddruk, daarvoor kun je het beste aandringen op een 24 uurs meting. Dan krijg je een apparaatje mee en monitoren ze gedurende 24 uur je bloeddruk. Dat geeft voor de artsen wel wat meer informatie dan een gewone meting. Maak iig je klachten heel erg duidelijk kenbaar bij je huisarts, want het drukkende hoofdpijn verhaal klinkt bij mij als bloeddruk gerelateerd!

Sterkte!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:52:13 #197
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68929067
Riann, sterkte meisje.
Hopelijk knap je al een stuk op zodra je nachtbeademing krijgt.
***Levi was here***
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:10:36 #198
80407 glimworm
'The Shining'
pi_68930939
Meld..

Een aantal jaar geleden heb ik hier ook gepost, en netjes afgevallen.. Ondertussen weer veel te veel aangekomen en de schade was 109 kg bij een lengte van 1m75... Ondertussen afgevallen tot 104, maar merk dat het moeilijk is om de motivatie vast te houden.

Ik ga nu 'even' de laatste 200 topics doorlezen
Glimmen is een keuze
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:13:39 #199
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68931012
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:10 schreef glimworm het volgende:
Meld..

Een aantal jaar geleden heb ik hier ook gepost, en netjes afgevallen.. Ondertussen weer veel te veel aangekomen en de schade was 109 kg bij een lengte van 1m75... Ondertussen afgevallen tot 104, maar merk dat het moeilijk is om de motivatie vast te houden.

Ik ga nu 'even' de laatste 200 topics doorlezen

Succes Glimworm!
***Levi was here***
pi_68936530
mooi klote Riann sterkte!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')