Als ik op de bovenste verdieping uit het raam kijk dan zie ik de Noordzee.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
als ik boven uit mijn raam kijk zie ik Duitsland liggen
Owwww trouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik moet en zal perfect in mn trouwjurk passenik wil echt fabulous prachtig zijn
en daarna ook blijven, uiteraard
De stof waarvoor je dan allergisch bent zit toch net onder de schil? Dus met het schillen van een appel zou je dan het probleem redelijk kunnen voorkomen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
Yup, ik ben toch allergisch voor appels.Heb nu dikkere lippen dan Angelina.
Maar mijn maag houdt zich nog prima.
![]()
Ah, ok. Wist ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De stof waarvoor je dan allergisch bent zit toch net onder de schil? Dus met het schillen van een appel zou je dan het probleem redelijk kunnen voorkomen.
dank je welquote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef zesje het volgende:
[..]
Owwww trouwenWow
gefeliciteerd Moblo
wanneer is D-day?
je lichaam moet misschien nog wennen aan verandering van leefpatroon?quote:Met mij gaat het niet goed, ik kom aan ipv dat ik afval en echt het enige wat ik "gezondigd" heb is Japanse mix en wat glazen witte wijn in het weekend. Ik heb al een week last van mijn prikkelbare darmen met hevig opblazen en buikpijn. En tot overmaat kan ik niet hardlopen omdat mijn kuiten pijn doen sinds vorige week en dit niet beter wordt.
Zesje, ik heb ze ook weleens, van die dagen dat mijn buik eruit ziet alsof ik 5 maanden zwanger ben. En tot overmaat van ramp dat de weegschaal dan ook nog vervelend is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef zesje het volgende:
[..]
Owwww trouwenWow
gefeliciteerd Moblo
wanneer is D-day?
Met mij gaat het niet goed, ik kom aan ipv dat ik afval en echt het enige wat ik "gezondigd" heb is Japanse mix en wat glazen witte wijn in het weekend. Ik heb al een week last van mijn prikkelbare darmen met hevig opblazen en buikpijn. En tot overmaat kan ik niet hardlopen omdat mijn kuiten pijn doen sinds vorige week en dit niet beter wordt.
http://valtaf.ad.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213141¤t=weblog¤t=item&item=3892quote:De beweegtip van de maand
7 mei 2009
De beweegtip van de maand:
Doe op de sportschool niet alleen aan cardiotraining, maar ook aan krachttraining.
Uit onderzoek blijkt dat je meer afslankt door gewichten te heffen dan door te joggen op de loopband. Veel mensen vermijden oefeningen met gewichten en hebben de neiging om voor cardiotraining te kiezen zoals fietsen of de loopband. Vrouwen zijn soms bang om met gewichten te trainen, omdat ze denken dat ze dan het lichaam van een bodybuilder krijgen. Onzin! Als vrouw wordt je niet heel gespierd van krachttraining. Zelfs voor een man is het moeilijk om door krachttraining zichtbare spieren te krijgen. Mensen denken dat je pas kcal verbrand als je heel erg aan het zweten bent, maar dit is niet waar. Cardiotraining is zeker goed voor je, hiermee verbeter je de conditie, maar met cardiotraining verbrand je relatief weinig energie ondanks dat het erg vermoeiend is. Met krachttraining bouw je meer spieren op en dit zorgt ervoor dat je dagelijks meer kcal verbrandt. Het beste is om een combinatie van de twee te doen. Met cardiotraining verbeter je de conditie van het lichaam en krachttraining zorgt voor meer spiermassa en hiermee een verhoogd energieverbruik.
Ik denk dat het aan het weer ligtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Sjeen het volgende:
Help! Ik heb echt gruwelijke snaaizin...
Oh okequote:Op maandag 11 mei 2009 18:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb vanmiddag wel een extra boterham gepakt toen ik thuiskwam...
Daarna maar een pot thee gezet, en daarmee heb ik het uitgehouden tot etenstijd..
Dat is super dat is een dikke pluspunt als je dat bereikt hebtquote:Op maandag 11 mei 2009 19:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben op vakantie geweest en niet aangekomen, dus dat doel heb ik in ieder geval bereikt. =)
Ja ik was er ook blij mee. =) Ik zat ook hartstikke verstopt omdat ik een week veel minder vezelrijk gegeten heb en ik was bang dat er dus flink wat bij zou zitten, maar niks dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is super dat is een dikke pluspunt als je dat bereikt hebt
Wist je wel dat er een appel is die speciaal is ontwikkeld voor mensen die er allergisch voor zijn? Volgens mij de Santana.quote:
Die ken ik, ja. Heb 'm alleen nog nooit ergens te koop gezien.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wist je wel dat er een appel is die speciaal is ontwikkeld voor mensen die er allergisch voor zijn? Volgens mij de Santana.
Ik zie 'm hier vaak genoeg bij supermarkten hoor. En anders gewoon eens vragen bij de groenteboer, die zal 'm misschien wel hebben of eens kunnen bestellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die ken ik, ja. Heb 'm alleen nog nooit ergens te koop gezien.
Ik ga weer eens opzoek!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik zie 'm hier vaak genoeg bij supermarkten hoor. En anders gewoon eens vragen bij de groenteboer, die zal 'm misschien wel hebben of eens kunnen bestellen.
C1000 had 'm vroeger wel altijd, maar hier zit geen C1000 meer dus ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Met mij is het dus allemaal helemaal niet goed. Ik voel me ook totaal niet goed en ik kan ook gewoon niks. Ik wandel met mijn hondje nou het kleinste rondje is een 400 meter dan ben ik bekaf. In de bossen wandel ik ook ooit het kleinste rondje dat is een kwartier en dan een kwartier op een bankje zitten of nog langer en dan zet ik dat laatste kwartier door. Maar dan ben ik bekaf dat ik de rest van de dag niks meer kan. De stad en zo is een probleem heb ook een rolstoelaanvraag gedaan maar dat duurt zo lang maar de rolstoel krijg ik wel is goedgekeurd door het CIZ invalide kaartje weet ik nog niet moet je minder als 100 meter kunnen lopen . Belachelijk dus als ik hem niet zou krijgen. 2 keer in de week doe ik aan fitnis maar ja als ik dat doe die dag kan ik de rest van de dag ook niks meer. Ik ben het laatste jaar zoveel achteruit gegaan en het laatste half jaar is echt verschrikkelijk. Uit de uitslagen is gekomen dat ik aan de nachtbeademing moet door slaapapneus en nog wat dingen die niet helemaal goed zijn met mijn slapen. Moet ik dus nog voor opgenomen worden omdat allemaal ingesteld te krijgen. En de schildklier was ondanks mijn medicijnen ook weer te traag ik ga nu samen met een endocrinoloog kijken wat voor mij de perfecte waarde is en hoopt daarbij dat ik dan afval maar kan niks garanderen. 1 ding is zeker het ligt niet aan mijn eten. Maar ja bewegen lukt nu ook niet erg goed hopelijk als de schildklier goed is ingesteld en ik heb nachtbeademing dat ik me een heel stuk beter voel. Want hoe het nu is is het serieus geen leven.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
Riann, hoe is het met jou? Is er al wat meer duidelijkheid en heb je al uitslagen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:10 schreef glimworm het volgende:
Meld..
Een aantal jaar geleden heb ik hier ook gepost, en netjes afgevallen.. Ondertussen weer veel te veel aangekomen en de schade was 109 kg bij een lengte van 1m75... Ondertussen afgevallen tot 104, maar merk dat het moeilijk is om de motivatie vast te houden.
Ik ga nu 'even' de laatste 200 topics doorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |