Als ik op de bovenste verdieping uit het raam kijk dan zie ik de Noordzee.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
als ik boven uit mijn raam kijk zie ik Duitsland liggen
Owwww trouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik moet en zal perfect in mn trouwjurk passenik wil echt fabulous prachtig zijn
en daarna ook blijven, uiteraard
De stof waarvoor je dan allergisch bent zit toch net onder de schil? Dus met het schillen van een appel zou je dan het probleem redelijk kunnen voorkomen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
Yup, ik ben toch allergisch voor appels.Heb nu dikkere lippen dan Angelina.
Maar mijn maag houdt zich nog prima.
![]()
Ah, ok. Wist ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De stof waarvoor je dan allergisch bent zit toch net onder de schil? Dus met het schillen van een appel zou je dan het probleem redelijk kunnen voorkomen.
dank je welquote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef zesje het volgende:
[..]
Owwww trouwenWow
gefeliciteerd Moblo
wanneer is D-day?
je lichaam moet misschien nog wennen aan verandering van leefpatroon?quote:Met mij gaat het niet goed, ik kom aan ipv dat ik afval en echt het enige wat ik "gezondigd" heb is Japanse mix en wat glazen witte wijn in het weekend. Ik heb al een week last van mijn prikkelbare darmen met hevig opblazen en buikpijn. En tot overmaat kan ik niet hardlopen omdat mijn kuiten pijn doen sinds vorige week en dit niet beter wordt.
Zesje, ik heb ze ook weleens, van die dagen dat mijn buik eruit ziet alsof ik 5 maanden zwanger ben. En tot overmaat van ramp dat de weegschaal dan ook nog vervelend is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef zesje het volgende:
[..]
Owwww trouwenWow
gefeliciteerd Moblo
wanneer is D-day?
Met mij gaat het niet goed, ik kom aan ipv dat ik afval en echt het enige wat ik "gezondigd" heb is Japanse mix en wat glazen witte wijn in het weekend. Ik heb al een week last van mijn prikkelbare darmen met hevig opblazen en buikpijn. En tot overmaat kan ik niet hardlopen omdat mijn kuiten pijn doen sinds vorige week en dit niet beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |