Nu wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Linda2205 het volgende:
Enne Bass-Miss: op die site die je opgaf?
Edit: en je link doet het niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Van die grote echte schuimbollen dan, BM? Waar je ook poppenhoofdjes van kunt maken enzo. Die kun je door midden zagen en mooi opschilderenIs dat geen idee? Of is dat je teveel 3D?
deze nemen we mee in onze overweging, dank je welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Bass-Miss het volgende:
http://www.101woonstickers.nl/?menu=article&categoryID=&articleID=1038920 Deze, Bar?
Ligt natuurlijk ook een beetje aan je kindje, maar een maand of 3-4 heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Linda2205 het volgende:
En ik vroeg dus: Hoe lang ligt een beeb in een wiegje dan?
Klopt. Rooming in zoals men het vaak noemt in de kraamwereld heeft inderdaad vele voordelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef bixister het volgende:
het wordt trouwens volgens mij ook aanbevolen in bepaalde veiligheidsrichtlijnen (om het risico op wiegendood te verkleinen) om je kind de eerste maanden in je eigen slaapkamer te laten slapen.
Dat kan ook, maar je kunt ook afplakken, dat lukt meestal wel recht en dan langs het afplakrandje het kit randje maken zodat het tenminste recht is. En het kitrandje is dan de rand waar de verf tegenaan komt. Afplakrandje dient alleen om het recht te krijgenIs het zo nog duidelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die kit is wel een goeie tip op zich, maar zie dat maar eens heel netjes recht te krijgen.
Ik dacht eraan om de volgende keer af te plakken en dan met een stanley-mes een lijntje te snijden langs de lijn zeg maar. Soort van gootje maken.
Ik hoop echt dat ze als eerste met onze woning beginnen... Later moet ik echt niet aan denken, nu nog niet... Maandag weten we misschien wel meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, geen pretje als je al zover zwanger bent, lijjkt me. En kun je ze niet overtuigen het eerder te doen met je zwangerschap als argument?
Wat een leuke site! Tnx!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Tan, had jij niet een dochter die gek is van Prinses Lillifee?
Op deze site kun je daar eea van vinden, waaronder die letters!
dat was ik ja, ik hield dit topic al speciaal in de gaten om de grote egel terug te zienquote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij nog enorm bedankt voor het vergroten van de file toen!![]()
Dat was jij toch?Dement he!
nou gewoon, dat gezicht is niet bepaald een standaard konijnensnoetje. hij lijkt van die grote schrik-ogen te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef mefke79 het volgende:
He Be, dat is inderdaad uit dezelfde serie als ons konijn, gaaf Ik zou er ook geen rand meer om heen maken.
Bixis, spooky? Ik zie em niet, maar ik kijk er nou al zo lang tegenaan...
Ik vergroot de afbeeldingen die ik wil hebben met 'rasterbator' (makkelijk te vinden met google) en dan plak ik dus alle vellen aan elkaar, knip de vorm die ik wil hebben uit, plak die weer op de muur, dan met potlood de omtrek doen en dan met een penseeltje inkleuren.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Wow BE! Hoe doe je dat zo netjes?
Ik zou ook graag bollen op de muur hebben (maar dan zonder egel) maar ik vrees dat dat bij mij een kliederpartij gaat worden met uitlopende randen en zo...
Bass-Miss...hier is juist geroepen dat er de volgende keer geen %#$@ sticker meer komt en dat ie em nog liever zelf op de muur gaat schilderen. Wij hebben heel netjes en voorzichtig gewerkt en bovendien is mijn man ook nog iemand die wel vaker stickers heeft geplakt, maar deze sicker wilde gewoon niet goed. Hij zit en van afstand is ie schitterend, maar er zitten toch echt blaasjes onder. En nou durven we er ook niet met en speld in te gaan prikken, dus ze blijven waarschijnlijk zitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Hmz, stickers lijken me misschien toch makkelijker...
Hij zit wel in het midden, maar de massa van het beestje zit onderin en daardoor lijkt het alsof het niet klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef samsuus het volgende:
Wat leuk zo met die egel!!! Hij lijkt alleen niet in het midden te zitten, maar dat kan ook door de foto zo lijken.
Wat zijn jullie allemaal creatief, ik kom niet verder dan een simpel behangetje en likje verf...
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Kahlen het volgende:
Voor onze nieuwe babykamer zoek ik wat raad. We hebben er structuurverf op zitten en gaan niet behangen. We willen gaan verven, bijv. een paar eenden of iets anders. Zijn er sites bij jullie bekend waar je voorbeelden hiervan kan vinden? Dus van (kleinere) muurschilderingen van kinderkamers om ideeën op te doen?
Dat heb ik gedaan, althans een paar delen. Maar wat ik tegenkom hier is niet mijn smaak. Ik zoek wat meer dingen zoals dit (zeg maar erg professioneel en doordacht en kamers die af zijn, liefst van stylisten ofzo):quote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef bixister het volgende:
deze topicreeks helemaal doornemen, kahlen!
Vraag het Sugar. Die heeft een tafel op die manier gemaakt volgens mijquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waarmee je de plaatjes zeg maar op de deur geplakt krijgt?
gewone spuitlijm, of zal dat niet fijn houden?
Binnenkort ben ik in Amsterdam, dan ga ik er eens kijken. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef mefke79 het volgende:
Kahlen, ik weet niet waar je woont, maar babykamers die helemaal af gestyled zijn heb je bij Kids Factory in Breda en Amsterdam. Je moet er wel van houden, mijn smaak was het niet, maar je kunt er wel goed ideetjes jatten.
Ik heb letters van hout geplakt met blokjes met lijm (die ik gebruik bij het scrapbooken). Die zitten nog steeds prima. Ik zou geen spuitlijm ofzo gebruiken, beschadig je de deur waarschijnlijk als je ze verwijderd. Je kan ook van die ophangstripjes kopen bij o.a. de Gamma. Die heb je voor posters (kan je aan het hoekje trekken en ze gaan los zonder de poster of de deur/muur te beschadigen), maar je hebt ze ook voor zwaardere zaken zoals grote letters of iets anders. Ik ben even de naam kwijt, maar als je bij de lokale gamma naar posterstrips vraagt zit je in het juiste vak.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waarmee je de plaatjes zeg maar op de deur geplakt krijgt?
gewone spuitlijm, of zal dat niet fijn houden?
Veel plezier met bekijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Kahlen het volgende:
Voor onze nieuwe babykamer zoek ik wat raad. We hebben er structuurverf op zitten en gaan niet behangen. We willen gaan verven, bijv. een paar eenden of iets anders. Zijn er sites bij jullie bekend waar je voorbeelden hiervan kan vinden? Dus van (kleinere) muurschilderingen van kinderkamers om ideeën op te doen?
quote:
Prenatalquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
Wat mooi Vicky! En wat een schattig lakentje!
dat wil niets zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Kahlen het volgende:
Dat lakentje is inderdaad heel leuk! Ik maak ze meestal zelf , maar ga zaterdag bij prental langs om te kijken. Wil eigenlijk nog niks kopen omdat ik pas over 4 weken de 20 weken echo heb en nog niet weet of ik een meisje of jongen krijg (denk een meisje, omdat ik nu veel misselijker ben dan bij mijn zoon).
Weet je ook de naam? Zoek nog rolgordijnen voor de woonkamer, zouden ze daar ook mooi voor zijn? Ik heb nu luxaflex, maar daar komt zoveel stof in. Die moeten er dus na 5 jaar maar eens uit en wil graag rolgordijnen en dan een leuk gordijn erbij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik kan trouwens iedereen de rolgordijnen van de ikea aanbevelen! Makkelijk op te hangen, goedkoop en echt verduisterend!
Bedankt, ik ga er naar kijken, vind het alleen jammer dat ze alleen wit of zwart zijn, ik had liever wat meer kleuren gezien. Moet dus nog even bekijken of het gaat passen in onze kamer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kahlen ik denk inderdaad dat huup en ik dezelfde rolgordijnen hebben!
Zijn prima in te korten bij ons moest er bij de een 15 cm af en bij de ander 5, het is even wat meer werk maar ging prima!
Op t lage kastje staat een schatkistjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:04 schreef bixister het volgende:
en samsuus, wat een geweldige piratenkamer is dat geworden zeg, echt super! alleen de schatkist ontbreekt nog.
Ja, oud huis met hoge plafonds...quote:
De ramen zijn bij ons wel met nog zo een bovenraam boven, dus misschien dat ik daar een gordijntje over hang en dan het rolgordijn eronder. Maar ik weet niet goed of dat wel mooi is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ja BM, dat had ik ook gezien. Wij hebben voor de kamer van Thomas 3.20x2.50 nodig. Geen Ikea dus helaas.
Prachtigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef desiredbard het volgende:
Ja ook weer lekker bezig
Ik heb een mooie paint by number Thomas muur
Mooie illustraties voor mijn kastdeuren
Maar toen kwam ik dit tegen....... op google........ let vooral op de cv radiator ....
Sommige mensen....
[ afbeelding ]
met meubeltjes erin staat het vast mooi. Ik ben van plan een muurschildering te maken op hetzelfde niveau, nu nog zien of het net zo mooi gaat wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:57 schreef miss_sly het volgende:
Leuke piratenkamer
En die Beatrix Potter schildering is misschien over the top, maar wat onwijs knap gedaan. Echt super.
Dat zul je altijd hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:
De muurstickers die ik had besteld zijn voruebergehend uitverkocht
En natuurlijk kan ik geen stickers vinden die ik net zo leuk vind...
He snelle, ben je gewoon online!quote:
oh meis, ik zag het topic al hoog staan maar ik dacht daar brand ik me niet aan hoor... als het zover is zal ik die van jou ook eens lezen maar ik geloof nu niet! Maar kan me voor stellen dat je er een traantje om moest laten, wat ik me er dan van herinner was dat bestquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef renzell het volgende:
Ik zat net m'n bevallingsverhaal te lezen. En moest er van huilen.![]()
wat een heerlijke stijlquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef oeke het volgende:
Als lurker geniet ik zo van dit topic! Al die mooie kamertjes![]()
En nu ik een beetje mee post vind ik het ook leuk om ons kamertje te laten zien. Alhoewel kamertje, we wonen vrij klein (nu nog naar volle tevredenheid) en het is dus meer een hoekje. Maar ik noem het gewoon het babykamertje. En als is het klein, toch veel foto's....![]()
een paar foto's zijn een helaas beetje onscherp...
[ afbeelding ]
bedje
[ afbeelding ]
overzichtje
[ afbeelding ]
zelfgetimmerd kastje
[ afbeelding ]
close-up van vogeltjes mobieen oude Bambie met 1 oog
[ afbeelding ]
box met teddy de probeerbeer
[ afbeelding ]
lollifant
En de kleertjes liggen in het dressoir, wat achter dat witte gordijn staat.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef oeke het volgende:
_Bar_, lijstjes zijn altijd zo bevredigend he? En mooie commode!
@Kleurdoos, vanwege veel creatieve familieleden heb ik geprobeerd me in te houden... (denk dat er nog wel 1 of 2 dekentjes hier heen komen.)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat er onderin de box nog een kleed ligt wat meer patchworkachtig is.![]()
Leuk al die compilmentjes!
Het bedje is een 'wiegje' voor de eerste 2/3 maanden waar ook mijn neefje en nichtje in gelegen hebben. Daarna is het uitgeleend aan een bevriende timmerman die er, vanwege rugproblemen, langere poten op heeft gezet en wielen! Dus het kan verder niet naar beneden, het is eigenlijk gewoon een klein bedje op hoge poten. Zodra het kindje gaat draaien/bewegen in de slaap zetten we het spijlenledikantje neer. En die wielen (met rem) zijn handig om het bedje naast het verhoogde bed te zetten en eventueel bij middagslaapjes weer even terug te zetten. (het verhoogde bed staat in de woonkamer).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:51 schreef elvy het volgende:
Het plekje van Oeke vind ik he-le-maal geweldig, echt super mooi! Die vogeltjes mobile!!! En wat een bijzonder bedje is dat! Kan het slaapgedeeltje omlaag gezet worden als het kleintje groter wordt of zo, want het ziet er anders wel een beetje eng uit vind ik.... Zelf vind ik het vogelhuisje zo op de foto wel een beetje klein lijken. "valt een beetje weg'' ofzo. Misschien op te lossen door er bijvoorbeeld een paar bij elkaar te hangen ( evtentueel in verschillende maten?) Die bambi is geweldig, maar wel een beetje zielig en eng met maar één oogje. Is dat niet te repareren meer?
Fijn!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
De stickers die ik had besteld worden nog wel geleverd
Ik had besteld met als betaalwijze acceptgiro maar omdat ik geen vaste klant ben, kan dat kennelijk niet.
Net gebeld om dan met cc te betalen, maar alleen als ze daadwerkelijk direct leverbaar zijn. Hebben ze ze kennelijk wel voor me gereserveerd liggenDus worden het toch de mooie stickers en hoef ik geen nieuwe te zoeken
*blij is
Wat voor stickers of moet ik gewoon effe teruglezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik had besteld met als betaalwijze acceptgiro maar omdat ik geen vaste klant ben, kan dat kennelijk niet.
Net gebeld om dan met cc te betalen, maar alleen als ze daadwerkelijk direct leverbaar zijn. Hebben ze ze kennelijk wel voor me gereserveerd liggenDus worden het toch de mooie stickers en hoef ik geen nieuwe te zoeken
*blij is
Wat fijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
*blij is
Oh sugarquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muurstickers besteld desiredbard, maar er staat hier nog geen plaatje van. Even geduld dus
Leuk trouwens, de kamer van Brian
Senna-huisje update gaat even niet, schaap is er niet en ik heb geen grote spiegel om zelf in te fotograferen. Kamertje kan wel, misschien dat ik dat straks even doen. Begint echt iets te worden
Vinden jullie het ook soms nog zo bizar om dat ene kamertje binnen te lopen en dan te realiseren dat dit allemaal voor het echie is en daar echt over een aantal weken jullie kindje in ligt
Nee hij is kapitein op een schip normaal gesproken, dit is gewoon een hobby project voor hemquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef Twinkly het volgende:
Wow Martine wat knap van je vaderHij is zeker een echte meubelmaker?
ja vooral omdat er hier nog aardig wat gebeuren moet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Vinden jullie het ook soms nog zo bizar om dat ene kamertje binnen te lopen en dan te realiseren dat dit allemaal voor het echie is en daar echt over een aantal weken jullie kindje in ligt
Ja heb ik ook iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muurstickers besteld desiredbard, maar er staat hier nog geen plaatje van. Even geduld dus
Leuk trouwens, de kamer van Brian
Senna-huisje update gaat even niet, schaap is er niet en ik heb geen grote spiegel om zelf in te fotograferen. Kamertje kan wel, misschien dat ik dat straks even doen. Begint echt iets te worden
Ik had net foto's gemaakt, maar schaap heeft ook het kabeltje waarmee ik de foto's van toestel op laptop kan zetten meegenomen, dus dat kan ook even niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja heb ik ook idden dan sta ik zo half-uiig naar het bedje te staren waar het pakje in ligt enzo en me voor te stellen hoe daar straks mn meisje in het kamertje ligt.
![]()
Ben benieuwd hoe Senna's kamertje is aangekleed enzo. Ik maak regelmatig tussendoor foto's van "zo is het nu" gewoon om later nog eens terug te kijken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:26 schreef tessie het volgende:
Ooh Huup, ik vind het écht heel mooi geworden!Die paddestoelknopjes zijn echt super leuk, en die kleertjes overal, en dat hemeltje!
Alles eigenlijk
Dacht ik al ja! Onze kast en ladekast is ook daarvan en die hebben precies dat zelfde plastic raampje zeg maar. Daaraan herkende ik het!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Linda thnxja het bedje komt van Ikea, is van de Hensvik-serie, net als de commode. Als het opzetstuk eraf is als ze groter is dan is het een gewone kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |