Fijn!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
De stickers die ik had besteld worden nog wel geleverd
Ik had besteld met als betaalwijze acceptgiro maar omdat ik geen vaste klant ben, kan dat kennelijk niet.
Net gebeld om dan met cc te betalen, maar alleen als ze daadwerkelijk direct leverbaar zijn. Hebben ze ze kennelijk wel voor me gereserveerd liggenDus worden het toch de mooie stickers en hoef ik geen nieuwe te zoeken
*blij is
Wat voor stickers of moet ik gewoon effe teruglezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik had besteld met als betaalwijze acceptgiro maar omdat ik geen vaste klant ben, kan dat kennelijk niet.
Net gebeld om dan met cc te betalen, maar alleen als ze daadwerkelijk direct leverbaar zijn. Hebben ze ze kennelijk wel voor me gereserveerd liggenDus worden het toch de mooie stickers en hoef ik geen nieuwe te zoeken
*blij is
Wat fijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
*blij is
Oh sugarquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muurstickers besteld desiredbard, maar er staat hier nog geen plaatje van. Even geduld dus
Leuk trouwens, de kamer van Brian
Senna-huisje update gaat even niet, schaap is er niet en ik heb geen grote spiegel om zelf in te fotograferen. Kamertje kan wel, misschien dat ik dat straks even doen. Begint echt iets te worden
Vinden jullie het ook soms nog zo bizar om dat ene kamertje binnen te lopen en dan te realiseren dat dit allemaal voor het echie is en daar echt over een aantal weken jullie kindje in ligt
Nee hij is kapitein op een schip normaal gesproken, dit is gewoon een hobby project voor hemquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef Twinkly het volgende:
Wow Martine wat knap van je vaderHij is zeker een echte meubelmaker?
ja vooral omdat er hier nog aardig wat gebeuren moet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Vinden jullie het ook soms nog zo bizar om dat ene kamertje binnen te lopen en dan te realiseren dat dit allemaal voor het echie is en daar echt over een aantal weken jullie kindje in ligt
Ja heb ik ook iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muurstickers besteld desiredbard, maar er staat hier nog geen plaatje van. Even geduld dus
Leuk trouwens, de kamer van Brian
Senna-huisje update gaat even niet, schaap is er niet en ik heb geen grote spiegel om zelf in te fotograferen. Kamertje kan wel, misschien dat ik dat straks even doen. Begint echt iets te worden
Ik had net foto's gemaakt, maar schaap heeft ook het kabeltje waarmee ik de foto's van toestel op laptop kan zetten meegenomen, dus dat kan ook even niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja heb ik ook idden dan sta ik zo half-uiig naar het bedje te staren waar het pakje in ligt enzo en me voor te stellen hoe daar straks mn meisje in het kamertje ligt.
![]()
Ben benieuwd hoe Senna's kamertje is aangekleed enzo. Ik maak regelmatig tussendoor foto's van "zo is het nu" gewoon om later nog eens terug te kijken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:26 schreef tessie het volgende:
Ooh Huup, ik vind het écht heel mooi geworden!Die paddestoelknopjes zijn echt super leuk, en die kleertjes overal, en dat hemeltje!
Alles eigenlijk
Dacht ik al ja! Onze kast en ladekast is ook daarvan en die hebben precies dat zelfde plastic raampje zeg maar. Daaraan herkende ik het!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Linda thnxja het bedje komt van Ikea, is van de Hensvik-serie, net als de commode. Als het opzetstuk eraf is als ze groter is dan is het een gewone kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |