abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:39:44 #251
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_69303712
Oke ik ben begonnen met de kinderkamers! Onwijs leuk werk,
dit gaat de kamer van Lotte worden, hierin komen veel felle kleuren roze:

De muurschildering, ik ben er nog niet uit of er nog meer blaadjes in moeten, of gras onder en vlinders in de lucht...

De Kamer van lola wordt zilver met roze,

Dat roze bord gaat op de muur boven de commode, daar komen dan allemaal schilderijtjes/ea dingen in.
pi_69305176
Wat een meisjesdromen, die 2 kamertjes zo! Heerlijk roze.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:20:28 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69305419
Ooooh wat een mooie kamertjes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69305482
wow, ik80, heeel erg mooi!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:54:22 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69306663
Aah, het babyhoekje van Oeke is erg cute!
En het groen van Mefke is prachtig!
Ik80, ik zou voor de vlinders/vogeltjes en gras gaan. Beide kamertjes lijken me erg leuk.
En ik vind Lola zoooo'n leuke naam!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:10:17 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69307315
ik80, wat een droom van een kamer!
En die van Oeke en Mefke heb ik ook nog niet op gereageerd, erg leuk!

Bedankt voor het linkje Ingrid!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:37:35 #257
100412 mefke79
komt goed!
pi_69308452
IK wat een enorm leuke meidenkamers! Niet doorsnee roze, maar met een eigen twist en dat vind ik veel leuker dan doorsnee. Ik weet niet zo goed wat ik met de boom zou doen nog, ik vind em zo al mooi.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69308525
Gaaaaaaf ik80.
Fake it till you make it...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:35:49 #259
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_69311220
thanks voor alle leuke reacties,
ik ben ook al 2 jaar bezig met uitdenken van hoe de kamers worden...
nu de meubels er nog in!
pi_69317919
Wat wordt het mooi Ik80!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69317948
Wat mooooooooooooooooi Ik80, wat is je boom mooi geworden!! Wat een heerlijke échte meidenkamers, en toch stoer!!
en Lola , wow!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69318654
Mefke leuk geworden zeg! Dat dino muziek geval hebben wij ook De wieg is ook echt super!

Ik80 echt 2 mooie meiden kamers! Die boom is ook echt super!
pi_69327980
Wat gaaf ik80!

Ik ga morgen Kims deur verven in roze. En dan komen daar witte stippen op. Alleen bedacht ik me net dat er nog een leuke deurknop op moet. Iemand enig idee waar ik die (online) kan vinden?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:55:37 #264
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_69332233
ik80 wat een geweldige kamers worden dat! ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:32:52 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69337004
zo de muren zijn behangen nu de muren die met glasvezelbehang bezet zijn, goed laten uitdrogen en dan creme wit maken.

ondertussen toch besloten om de 3d bol toch maar te bestellen en oranje maken, en die komt dan op de creme witte muur.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69338533
Ik80 wat supergaaf!
pi_69447793
Mijn vader zou het bedje maken voor onze Puk, en dit is het geworden

We hadden deze kast nieuw gekocht en daar is het ontwerp van het bedje op gebasseerd

Ik ben zelf bezig met de commode, 2 handsje van marktplaats. Waarvan het ontwerp van de spijltjes weer is afgeleid. De plankjes op de bovenkant van de commode hebben we de zelfde vorm van de bovenkant van t bedje en de kast gegeven. Nu gaat mn vader nog proberen of het de zelfde pootjes
voor de commode kan maken als die onder t bedje en de kast zitten
pi_69448657
Wat een lief bedje is dat geworden, Martine. Volgens mij word dat een mooi klassiek kamertje!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:08:54 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69450426
Wouw Martine, wat is dat knap gemaakt! Heel mooi.

En leuk geworden ik80, ben erg benieuwd naar het eindresultaat
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 12:12:10 #270
5428 crew  miss_sly
pi_69450534
Wat lief van je vader en wat knap gedaan!!
Ben benieuwd naar het totaal straks met de commode!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69451393
Oh Martine, wat een mooi bedje! Wat knap van je vader. En die kast is ook super mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69451763
Mooi zeg Marine! Handige vader! Heeft hij dat bedje "vermaakt" of is het helemaal eigen ontwerp/maaksel?
pi_69452027
Mijn vader heeft het bedje helemaal zelf gemaakt, ook de spijltjes zelf gedraaid. Ik wist wel dat hij handig is, heeft het bedje waarin ik en mn broer hebben gelegen ook zelf gemaakt. Alleen die is er helaas niet meer Maar ik had dit ook nooit verwacht hoor, ben er wel super blij mee... het precies geworden wat ik gehoopt had Ons mannetje zal er vast prinsheerlijk in slapen.
pi_69455435
Brian Gaat binnekort verhuizen

Nu is de kamer inmiddels al Thomas Blauw , maar daar heb ik nog geen fotootje van

Boven zijn bed in ieder geval

En op de overstaande muur 3mx2m

Moet nog een laminaatvloertje in en een leuke lamp gevonden worden.

Nog onzelker of meneer met zijn twee jaar een "groot" bed gaat krijgen.

ETD 3 weken
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:20:14 #275
5428 crew  miss_sly
pi_69456102
De stickers die ik had besteld worden nog wel geleverd
Ik had besteld met als betaalwijze acceptgiro maar omdat ik geen vaste klant ben, kan dat kennelijk niet.
Net gebeld om dan met cc te betalen, maar alleen als ze daadwerkelijk direct leverbaar zijn. Hebben ze ze kennelijk wel voor me gereserveerd liggen Dus worden het toch de mooie stickers en hoef ik geen nieuwe te zoeken

*blij is
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:24:53 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69456218
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik had besteld met als betaalwijze acceptgiro maar omdat ik geen vaste klant ben, kan dat kennelijk niet.
Net gebeld om dan met cc te betalen, maar alleen als ze daadwerkelijk direct leverbaar zijn. Hebben ze ze kennelijk wel voor me gereserveerd liggen Dus worden het toch de mooie stickers en hoef ik geen nieuwe te zoeken

*blij is
Fijn!!
doe es een Senna-huisje update? En hoest met haar kamertje? al dingen verandert/ingeruimd?

Desiredbd, leuk Thomas is tof!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69456265
quote:

*blij is
Wat voor stickers of moet ik gewoon effe teruglezen
pi_69456417
quote:

*blij is
Wat fijn
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:36:48 #279
5428 crew  miss_sly
pi_69456634
Ik had muurstickers besteld desiredbard, maar er staat hier nog geen plaatje van. Even geduld dus

Leuk trouwens, de kamer van Brian

Senna-huisje update gaat even niet, schaap is er niet en ik heb geen grote spiegel om zelf in te fotograferen. Kamertje kan wel, misschien dat ik dat straks even doen. Begint echt iets te worden

Vinden jullie het ook soms nog zo bizar om dat ene kamertje binnen te lopen en dan te realiseren dat dit allemaal voor het echie is en daar echt over een aantal weken jullie kindje in ligt
pi_69457875
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muurstickers besteld desiredbard, maar er staat hier nog geen plaatje van. Even geduld dus

Senna-huisje update gaat even niet, schaap is er niet en ik heb geen grote spiegel om zelf in te fotograferen. Kamertje kan wel, misschien dat ik dat straks even doen. Begint echt iets te worden

Vinden jullie het ook soms nog zo bizar om dat ene kamertje binnen te lopen en dan te realiseren dat dit allemaal voor het echie is en daar echt over een aantal weken jullie kindje in ligt
Oh sugar
dat doet me herrineren..ik moet een muurtje spiegelglad schuren en herverven...ik heb ook nog een muursticker liggen

heb je geen plaatje van de verkoper?
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 16:11:10 #281
5428 crew  miss_sly
pi_69457911
Nee, want bij de verkoper zijn ze uit het assortiment, in ieder geval tijdelijk.

En het zijn bloemen en vlinders, wee tniet of dat is wat je zoekt
pi_69458067
Wow Martine wat knap van je vader Hij is zeker een echte meubelmaker?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69458360
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef Twinkly het volgende:
Wow Martine wat knap van je vader Hij is zeker een echte meubelmaker?
Nee hij is kapitein op een schip normaal gesproken, dit is gewoon een hobby project voor hem
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 16:37:49 #284
5428 crew  miss_sly
pi_69458860
En ik heb net ook een leuke groeimeter besteld voor op het kamertje
Het wordt zooo leuk
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:59:49 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69459719
na wikken en wegen en overleggen, uitgetekend op de muur, want klein kamertje en de 3d sticker is aardig groot.
vandaag toch de knoop doorgehakt en morgen gaan we hem bestellen.

Die bol gaan we dan heel zacht oranje verven
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:02:07 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69459813
quote:
ja vooral omdat er hier nog aardig wat gebeuren moet.
toen ik van het weekend op een avond het kamertje binnenliep omdat we het even moeten checken, schoot ik ook helemaal vol.
het idee over een paar maandjes nog maar ligt daar straks ons kindje te slapen
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:30:08 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69460725
quote:

Ja heb ik ook idd en dan sta ik zo half-uiig naar het bedje te staren waar het pakje in ligt enzo en me voor te stellen hoe daar straks mn meisje in het kamertje ligt.

Ben benieuwd hoe Senna's kamertje is aangekleed enzo. Ik maak regelmatig tussendoor foto's van "zo is het nu" gewoon om later nog eens terug te kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69460947
Wat een boel mooie kamertjes!!

Miss sly fijn dat de stickers toch nog gewoon komen

Ik heb nog helemaal geen foto's gemaakt van het kamertje En het is al bijna af nu...
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 17:43:38 #289
5428 crew  miss_sly
pi_69461205
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja heb ik ook idd en dan sta ik zo half-uiig naar het bedje te staren waar het pakje in ligt enzo en me voor te stellen hoe daar straks mn meisje in het kamertje ligt.

Ben benieuwd hoe Senna's kamertje is aangekleed enzo. Ik maak regelmatig tussendoor foto's van "zo is het nu" gewoon om later nog eens terug te kijken.
Ik had net foto's gemaakt, maar schaap heeft ook het kabeltje waarmee ik de foto's van toestel op laptop kan zetten meegenomen, dus dat kan ook even niet.

Ik heb straks nog wel jullie advies nodig over 2 dingetjes. Over hoe het bedje jullie het bedje neer zouden zetten en wat voor stoel (en waar) erbij kan. Ik wil wel graag een stoel, is toch wel gemakkelijk, maar weet nog even niet hoe en wat. Andere meningen zijn dan altijd fijn

Maar goed, dat is dus op z'n vroegst morgenavond.
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:55:05 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69461500
Ja zeg hey! das heul nie handig van Schaap!
Heb je geen camera dan met los geheugen kaartje en een card-reader op je laptop?
Ik ben altijd te lui om mn snoertjes enzo te pakken

Wij hebben ook een stoel staan, ik vind het wel fijn, voor misschien nachtvoedingen ofzo. Ik wil nog iets van een plaid waar ik dan lekker onder kan kruipen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69462724
Martine, wat gaaf zeg! Knap dat je vader dat kan en bijzonder om zo'n zelfgemaakt bedje te hebben!

Desiredbard, mooi hoor!

Miss_sly, lekker dat ze al gereserveerd liggen voor je!
pi_69471408
Oh en als ik effe mag aanraden van SOIK Imaging, color by number.

Even de projector lenen van je werk en hup daar staat je tekening op de muur
pi_69500958
feuteu-spam

indeling verandert, nu staat de stoel daar het kroontje te blokkeren eigenlijk wil ik dat anders maar k weet nog niet hoe...
Oh en het is nauwelijks te zien maar het rolgordijntje hangt

mn paddestoeltjes

de commode met opzetplank

het hemeltje hangt ik ben er heel blij mee!

detail van het gaatjesrandje

en de kapstok/plank is wit geverfd en klaar om opgehangen te worden. Ik twijfel alleen nog over de plaats, ofwel boven het paddestoelenkastje, ofwel naast de commode half achter de deur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69501077
Ooh Huup, ik vind het écht heel mooi geworden! Die paddestoelknopjes zijn echt super leuk, en die kleertjes overal, en dat hemeltje! Alles eigenlijk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69501224
Huup, wat een prachtig kamertje voor jullie kleine meisje! Echt super

komt het bedje van IKEA trouwens?
Lotte!
Noah!
pi_69501328
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:26 schreef tessie het volgende:
Ooh Huup, ik vind het écht heel mooi geworden! Die paddestoelknopjes zijn echt super leuk, en die kleertjes overal, en dat hemeltje! Alles eigenlijk

senk joe

Linda thnx ja het bedje komt van Ikea, is van de Hensvik-serie, net als de commode. Als het opzetstuk eraf is als ze groter is dan is het een gewone kast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69501447
HuupHuup, wat lief! Heel sereen alles wit met rode details.
En wat een fijn zonnetje komt daar ook binnen!
Ik kan me voorstellen dat je blij bent met het hemeltje
pi_69501495
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Linda thnx ja het bedje komt van Ikea, is van de Hensvik-serie, net als de commode. Als het opzetstuk eraf is als ze groter is dan is het een gewone kast.
Dacht ik al ja! Onze kast en ladekast is ook daarvan en die hebben precies dat zelfde plastic raampje zeg maar. Daaraan herkende ik het!

Hier verkopen ze dat bedje niet...anders had ik die ook wel gewild...heb wel gekeken
Lotte!
Noah!
pi_69501521
Heel erg leuk Huup!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69501700
Huupej, wat is het mooi geworden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')