abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69273727
Lief, Oeke!
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:03:02 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69274061
Leuk hoekje, Oeke
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69274246
oeke wat leuk
mama van 3 kids!
pi_69274248
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef renzell het volgende:

He snelle, ben je gewoon online!
Ik ben ook helemaal blij ervan!

Dankjulliewel
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:19:51 #225
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:20:23 #226
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_69274670
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef renzell het volgende:

Ik zat net m'n bevallingsverhaal te lezen. En moest er van huilen.
pi_69275049
Heel gaaf dat kamertje zo Oeke! Helemaal in stijl
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69275080
Oeke, mooooi!
Fake it till you make it...
pi_69275289
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef renzell het volgende:

Ik zat net m'n bevallingsverhaal te lezen. En moest er van huilen.

oh meis, ik zag het topic al hoog staan maar ik dacht daar brand ik me niet aan hoor... als het zover is zal ik die van jou ook eens lezen maar ik geloof nu niet! Maar kan me voor stellen dat je er een traantje om moest laten, wat ik me er dan van herinner was dat best
pi_69275440
Dankjulliewel!
Ik ben vormgever en ik geloof dat ik dit ook als een project heb benaderd!

[ Bericht 4% gewijzigd door oeke op 22-05-2009 17:44:05 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:17:28 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69278753
Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef _Bar_ het volgende:

Dan het plafond en de plinten schilderenwellis waar er ruim 3 lagen op moeten zetten
Dan behangen. --> komen a.s. zaterdag m'n schoonouders doen
dan de vloer erin --> word waarschijnlijk na het pinksterweekend gedaan
Gordijnen/rolgordijntje zoeken en ophangen
nog wat dingen aan de muur hangen
Lamp ophangen
Meubels in kamertje zetten
kamertje opvullen met kleding
kamertje opvullen met Beebje

Vergeet alleen nu nog de meubeltjes afwerken (al duurd dat niet lang meer)----> update zal zo even foto maken van mijn eigen gefröbelde commode

dit is dus de het onderstel van de commode die gebruikt werd in Thijs zijn kamertje

de vlinders zijn plakdingers en heb ik er nu alleen even opgedaan omdat ik er nog niet helemaal over uit ben, deurtjes gewoon wit laten of toch die vlinders erop laten.

ik zal van de week even de foto's inscannen van hoe hij er eerst uit zag.

[ Bericht 22% gewijzigd door _Bar_ op 22-05-2009 00:33:57 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69279006
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef oeke het volgende:
Als lurker geniet ik zo van dit topic! Al die mooie kamertjes

En nu ik een beetje mee post vind ik het ook leuk om ons kamertje te laten zien. Alhoewel kamertje, we wonen vrij klein (nu nog naar volle tevredenheid) en het is dus meer een hoekje. Maar ik noem het gewoon het babykamertje. En als is het klein, toch veel foto's....

een paar foto's zijn een helaas beetje onscherp...
[ afbeelding ]
bedje
[ afbeelding ]
overzichtje
[ afbeelding ]
zelfgetimmerd kastje
[ afbeelding ]
close-up van vogeltjes mobie en oude Bambie met 1 oog
[ afbeelding ]
box met teddy de probeerbeer
[ afbeelding ]
lollifant

En de kleertjes liggen in het dressoir, wat achter dat witte gordijn staat.
wat een heerlijke stijl
echt heel cute! Maar je mist nog een patchwork quilt
pi_69282308
_Bar_, lijstjes zijn altijd zo bevredigend he? En mooie commode!

@Kleurdoos, vanwege veel creatieve familieleden heb ik geprobeerd me in te houden... (denk dat er nog wel 1 of 2 dekentjes hier heen komen.)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat er onderin de box nog een kleed ligt wat meer patchworkachtig is.

Leuk al die compilmentjes!
pi_69282324
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef oeke het volgende:
_Bar_, lijstjes zijn altijd zo bevredigend he? En mooie commode!

@Kleurdoos, vanwege veel creatieve familieleden heb ik geprobeerd me in te houden... (denk dat er nog wel 1 of 2 dekentjes hier heen komen.)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat er onderin de box nog een kleed ligt wat meer patchworkachtig is.

Leuk al die compilmentjes!

ik vind m iig echt super! Het boxkleed is echt heel gaaf..en bambi uiteraard

beetje bosachtig/retro allemaal

nu wil ik NOG een kaboutertje
pi_69282418
Wat een leuk babyhoekje oene!
pi_69282445
Zo'n héérlijk topic vind ik dit, en wat een geweldige kamertjes en ideetjes komen hier toch voorbij.

Bar: persoonlijk vind ik de commode geloof ik mooier zonder die vlinders, maar dat hangt misschien ook wel een beetje af nog van de rest van het kamertje. Al vind ik de vlinders wel héél gaaf, dus misschien zou je ze ook ergens anders in het kamertje nog kunnen gebruiken?

Het plekje van Oeke vind ik he-le-maal geweldig, echt super mooi! Die vogeltjes mobile!!! En wat een bijzonder bedje is dat! Kan het slaapgedeeltje omlaag gezet worden als het kleintje groter wordt of zo, want het ziet er anders wel een beetje eng uit vind ik.... Zelf vind ik het vogelhuisje zo op de foto wel een beetje klein lijken. "valt een beetje weg'' ofzo. Misschien op te lossen door er bijvoorbeeld een paar bij elkaar te hangen ( evtentueel in verschillende maten?) Die bambi is geweldig, maar wel een beetje zielig en eng met maar één oogje. Is dat niet te repareren meer?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:29:49 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69284112
@oeke, wat ziet het er leuk uit... zo lief die vogeltjes en dat boxkleed is gaaf.
pi_69284259
ik sluit me volledig aan bij elvy, die schrijft echt precies dezelfde dingen die ik wilde zeggen! alleen dat vogelhuisje, dat had ik niet eens opgemerkt, maar juist daarom heeft ze ook daarin wel een punt vind ik.

maar hartstikke leuk om te zien weer. wat een liefdevolle plekjes allemaal voor die baby's-in-aantocht.
pi_69284810
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 08:51 schreef elvy het volgende:
Het plekje van Oeke vind ik he-le-maal geweldig, echt super mooi! Die vogeltjes mobile!!! En wat een bijzonder bedje is dat! Kan het slaapgedeeltje omlaag gezet worden als het kleintje groter wordt of zo, want het ziet er anders wel een beetje eng uit vind ik.... Zelf vind ik het vogelhuisje zo op de foto wel een beetje klein lijken. "valt een beetje weg'' ofzo. Misschien op te lossen door er bijvoorbeeld een paar bij elkaar te hangen ( evtentueel in verschillende maten?) Die bambi is geweldig, maar wel een beetje zielig en eng met maar één oogje. Is dat niet te repareren meer?
Het bedje is een 'wiegje' voor de eerste 2/3 maanden waar ook mijn neefje en nichtje in gelegen hebben. Daarna is het uitgeleend aan een bevriende timmerman die er, vanwege rugproblemen, langere poten op heeft gezet en wielen! Dus het kan verder niet naar beneden, het is eigenlijk gewoon een klein bedje op hoge poten. Zodra het kindje gaat draaien/bewegen in de slaap zetten we het spijlenledikantje neer. En die wielen (met rem) zijn handig om het bedje naast het verhoogde bed te zetten en eventueel bij middagslaapjes weer even terug te zetten. (het verhoogde bed staat in de woonkamer).

En het vogelhuisje lijkt wel klein, maar omdat je zo dicht op de muur staat (maar 3,5 meter tussen de 2 muren) vond ik dat wel goed. (Plus dat ik weet dat er nog wat schilderijtjes/mozaiekwerk/borduurwerk wordt gemaakt en dat moet ook nog ergens opgehangen worden, dus ik wilde die muur zo leeg mogelijk houden...)
En het was meer bedoeld als een detail wat alleen opvalt als je goed kijkt, een soort grapje, zo wil ik ook nog ergens een paar hele kleine lieveheersbeestjes plakken, die je ook in oorbellen/ringetjes hebt.

En Bambie moet inderdaad nog even schoongemaakt worden en een nieuw oog krijgen, dat staat op mijn lijstje nog...

Leuk om zo te horen wat anderen zien en opvalt en heel erg bedankt voor de complimentjes allemaal!
Wel een lang verhaal....
pi_69285126
ik zou bambi juist zo laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')