quote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Kahlen het volgende:
Voor onze nieuwe babykamer zoek ik wat raad. We hebben er structuurverf op zitten en gaan niet behangen. We willen gaan verven, bijv. een paar eenden of iets anders. Zijn er sites bij jullie bekend waar je voorbeelden hiervan kan vinden? Dus van (kleinere) muurschilderingen van kinderkamers om ideeën op te doen?
Dat heb ik gedaan, althans een paar delen. Maar wat ik tegenkom hier is niet mijn smaak. Ik zoek wat meer dingen zoals dit (zeg maar erg professioneel en doordacht en kamers die af zijn, liefst van stylisten ofzo):quote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef bixister het volgende:
deze topicreeks helemaal doornemen, kahlen!
Vraag het Sugar. Die heeft een tafel op die manier gemaakt volgens mijquote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waarmee je de plaatjes zeg maar op de deur geplakt krijgt?
gewone spuitlijm, of zal dat niet fijn houden?
Binnenkort ben ik in Amsterdam, dan ga ik er eens kijken. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef mefke79 het volgende:
Kahlen, ik weet niet waar je woont, maar babykamers die helemaal af gestyled zijn heb je bij Kids Factory in Breda en Amsterdam. Je moet er wel van houden, mijn smaak was het niet, maar je kunt er wel goed ideetjes jatten.
Ik heb letters van hout geplakt met blokjes met lijm (die ik gebruik bij het scrapbooken). Die zitten nog steeds prima. Ik zou geen spuitlijm ofzo gebruiken, beschadig je de deur waarschijnlijk als je ze verwijderd. Je kan ook van die ophangstripjes kopen bij o.a. de Gamma. Die heb je voor posters (kan je aan het hoekje trekken en ze gaan los zonder de poster of de deur/muur te beschadigen), maar je hebt ze ook voor zwaardere zaken zoals grote letters of iets anders. Ik ben even de naam kwijt, maar als je bij de lokale gamma naar posterstrips vraagt zit je in het juiste vak.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waarmee je de plaatjes zeg maar op de deur geplakt krijgt?
gewone spuitlijm, of zal dat niet fijn houden?
Veel plezier met bekijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Kahlen het volgende:
Voor onze nieuwe babykamer zoek ik wat raad. We hebben er structuurverf op zitten en gaan niet behangen. We willen gaan verven, bijv. een paar eenden of iets anders. Zijn er sites bij jullie bekend waar je voorbeelden hiervan kan vinden? Dus van (kleinere) muurschilderingen van kinderkamers om ideeën op te doen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |