Prenatalquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
Wat mooi Vicky! En wat een schattig lakentje!
dat wil niets zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Kahlen het volgende:
Dat lakentje is inderdaad heel leuk! Ik maak ze meestal zelf , maar ga zaterdag bij prental langs om te kijken. Wil eigenlijk nog niks kopen omdat ik pas over 4 weken de 20 weken echo heb en nog niet weet of ik een meisje of jongen krijg (denk een meisje, omdat ik nu veel misselijker ben dan bij mijn zoon).
Weet je ook de naam? Zoek nog rolgordijnen voor de woonkamer, zouden ze daar ook mooi voor zijn? Ik heb nu luxaflex, maar daar komt zoveel stof in. Die moeten er dus na 5 jaar maar eens uit en wil graag rolgordijnen en dan een leuk gordijn erbij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik kan trouwens iedereen de rolgordijnen van de ikea aanbevelen! Makkelijk op te hangen, goedkoop en echt verduisterend!
Bedankt, ik ga er naar kijken, vind het alleen jammer dat ze alleen wit of zwart zijn, ik had liever wat meer kleuren gezien. Moet dus nog even bekijken of het gaat passen in onze kamer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kahlen ik denk inderdaad dat huup en ik dezelfde rolgordijnen hebben!
Zijn prima in te korten bij ons moest er bij de een 15 cm af en bij de ander 5, het is even wat meer werk maar ging prima!
Op t lage kastje staat een schatkistjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:04 schreef bixister het volgende:
en samsuus, wat een geweldige piratenkamer is dat geworden zeg, echt super! alleen de schatkist ontbreekt nog.
Ja, oud huis met hoge plafonds...quote:
De ramen zijn bij ons wel met nog zo een bovenraam boven, dus misschien dat ik daar een gordijntje over hang en dan het rolgordijn eronder. Maar ik weet niet goed of dat wel mooi is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ja BM, dat had ik ook gezien. Wij hebben voor de kamer van Thomas 3.20x2.50 nodig. Geen Ikea dus helaas.
Prachtigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef desiredbard het volgende:
Ja ook weer lekker bezig
Ik heb een mooie paint by number Thomas muur
Mooie illustraties voor mijn kastdeuren
Maar toen kwam ik dit tegen....... op google........ let vooral op de cv radiator ....
Sommige mensen....
[ afbeelding ]
met meubeltjes erin staat het vast mooi. Ik ben van plan een muurschildering te maken op hetzelfde niveau, nu nog zien of het net zo mooi gaat wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:57 schreef miss_sly het volgende:
Leuke piratenkamer
En die Beatrix Potter schildering is misschien over the top, maar wat onwijs knap gedaan. Echt super.
Dat zul je altijd hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:
De muurstickers die ik had besteld zijn voruebergehend uitverkocht
En natuurlijk kan ik geen stickers vinden die ik net zo leuk vind...
He snelle, ben je gewoon online!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |