dat was ik ja, ik hield dit topic al speciaal in de gaten om de grote egel terug te zienquote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij nog enorm bedankt voor het vergroten van de file toen!![]()
Dat was jij toch?Dement he!
nou gewoon, dat gezicht is niet bepaald een standaard konijnensnoetje. hij lijkt van die grote schrik-ogen te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef mefke79 het volgende:
He Be, dat is inderdaad uit dezelfde serie als ons konijn, gaaf Ik zou er ook geen rand meer om heen maken.
Bixis, spooky? Ik zie em niet, maar ik kijk er nou al zo lang tegenaan...
Ik vergroot de afbeeldingen die ik wil hebben met 'rasterbator' (makkelijk te vinden met google) en dan plak ik dus alle vellen aan elkaar, knip de vorm die ik wil hebben uit, plak die weer op de muur, dan met potlood de omtrek doen en dan met een penseeltje inkleuren.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Wow BE! Hoe doe je dat zo netjes?
Ik zou ook graag bollen op de muur hebben (maar dan zonder egel) maar ik vrees dat dat bij mij een kliederpartij gaat worden met uitlopende randen en zo...
Bass-Miss...hier is juist geroepen dat er de volgende keer geen %#$@ sticker meer komt en dat ie em nog liever zelf op de muur gaat schilderen. Wij hebben heel netjes en voorzichtig gewerkt en bovendien is mijn man ook nog iemand die wel vaker stickers heeft geplakt, maar deze sicker wilde gewoon niet goed. Hij zit en van afstand is ie schitterend, maar er zitten toch echt blaasjes onder. En nou durven we er ook niet met en speld in te gaan prikken, dus ze blijven waarschijnlijk zitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Hmz, stickers lijken me misschien toch makkelijker...
Hij zit wel in het midden, maar de massa van het beestje zit onderin en daardoor lijkt het alsof het niet klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef samsuus het volgende:
Wat leuk zo met die egel!!! Hij lijkt alleen niet in het midden te zitten, maar dat kan ook door de foto zo lijken.
Wat zijn jullie allemaal creatief, ik kom niet verder dan een simpel behangetje en likje verf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |