Als jij dan kapt met te proberen reacties uit te lokken met kansloze posts.quote:
Inderdaad! Het gaat er nu op!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah MrMuis, dan is het nu tijd voor de crisco dus!
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat schattig dat MrMuis gezellig meefrobelt
Wat gezellig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk..
Doe hem op drumles bij Heer G!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat gezellig!
*gaat hobby voor vriendje bedenken waarbij hij niet verscholen zit achter een laptop*
Mijn meneer loopt bij dat soort experimenten alleen maar te piepen dat ik hem niet steeds moet storen (met die MMF aan mijn handen, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk..
Muis vraagt hoe je het het best kan bewaren? In vershoudfolie in de koelkast? De taart wordt vandaag roze met wit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah MrMuis, dan is het nu tijd voor de crisco dus!
Hoe je wat moet bewaren? De crisco? Dat kan gewoon in de voorraadkast hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis vraagt hoe je het het best kan bewaren? In vershoudfolie in de koelkast? De taart wordt vandaag roze met wit!
De MMF, ik was weer eens mijn onduidelijke zelf!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe je wat moet bewaren? De crisco? Dat kan gewoon in de voorraadkast hoor!
Hoe doe je een keuken van buiten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef conleche het volgende:
Damn, wat gaan jullie snel!! Ik heb vandaag mijn beste vriendin mee helpen schoonmaken. Volgende week weer bij mij. Het werkt echt!! Ik heb haar hele keuken van binnen en van buiten gedaan!
Als we plaats hadden voor een drumstel dan zat ik er ws al achter verscholen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe hem op drumles bij Heer G!
Oh wacht, dan zit hij verscholen achter een drumstel... kan je beter een laptop hebben
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef heaven7 het volgende:
Taart?Waar
Lijstje van hongerdag tot nu toe:
O: bakje vruchtenyoghurt, 1 boterham met gestampte muisjes
L: 2 boterhammen achterham
T: 1 boterham gestampte muisjes, 5 dunne crackers lightjam
En nog hongerVerder niets gedaan trouwens, vanmiddag 1.5 uur gedut
O zo, ja weet ik veel. Ik vond het een beetje vaag geformuleerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Afzuigkap, fornuis, buitenkant kastjes, plankjes etc.
Wat een vraag!![]()
kan ik dan bij jou komen snacken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
tuh vuh puh
de boodschappies zijn weer in huis...jeuj...
Oh, ook dat luchtdicht (in folie in een bak, doe ik)! Niet in de koelkast, zal het waarschijnlijk van gaan zweten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De MMF, ik was weer eens mijn onduidelijke zelf!
Nja, misschien ook gewoon niet echt substantieel voedsel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.
Jam was lightquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.
Najaaa, krijg ik het advies meer brood te eten en zuivel voor het vullen, eet ik yoghurt en 3 bruine boterhammen is het weer niet goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, misschien ook gewoon niet echt substantieel voedsel?
Eh gewoon, omdat je af wilt vallen en honger ook niet fijn is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jam was lightMaar ik wil helemaal niet alleen maar kaas en ham en hartig op mijn brood eten!
Hoe de hell moet je dat volhouden
Als ik probeer mijn honger te stillen met dunne crackers met light jam, kan ik blijven eten... Het vult gewoon voor geen meter. Dat bedoel ik. Mss proberen je honger te lijf te gaan met een flinke bak magere kwark?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Najaaa, krijg ik het advies meer brood te eten en zuivel voor het vullen, eet ik yoghurt en 3 bruine boterhammen is het weer niet goed
Ook dat kennen ze niet in dit vervloekte landquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik probeer mijn honger te stillen met dunne crackers met light jam, kan ik blijven eten... Het vult gewoon voor geen meter. Dat bedoel ik. Mss proberen je honger te lijf te gaan met een flinke bak magere kwark?
Misschien, ik ga iig zo naar de winkel. En ik heb nog een part galiameloen, als ik dat opeet heb ik een halve meloen op, dat lijkt me wel genoeg fruit voor vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina: aardbeien met zoetstof, of een magnetronappel?
Als je dan toch suiker binnenkrijgt, zitten in appelstroop tenminste ook nog nuttige dingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Appelstroop kennen ze niet in Zweden. Daarbij, daar zit toch ook suiker in wat voor een schommelde suikerspiegel zorgt?
Crackers zijn hele dunne volkorendingen, ook zweeds dus geen idee of NL ze kent. 15 kcal per stuk iig.
Ik zou op zo'n moment een bak groentesoep uit de vriezer trekken. Geen gekut met cup-a-soup, lekkere dikke zelfgemaakte soep van groente, bouillon, een uitje en een aardappeltje, die je hebt gepureerd. Is qua kcal ook best beschaafd, en de combi warm&hartig doet het hem wel voor je suikerspiegelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ook dat kennen ze niet in dit vervloekte landMisschien moet ik ter lunch ook maar een fikse bak yohurt introduceren.
Die crackers met jam is meer omdat er geen drol aan kcal in zit.. maar dat merk je dan ook idd
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou op zo'n moment een bak groentesoep uit de vriezer trekken. Geen gekut met cup-a-soup, lekkere dikke zelfgemaakte soep van groente, bouillon, een uitje en een aardappeltje, die je hebt gepureerd. Is qua kcal ook best beschaafd, en de combi warm&hartig doet het hem wel voor je suikerspiegel
Niet moeilijk om zelf te maken: http://www.hermans.org/culinair/FAC/appelstroop.htmlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Appelstroop kennen ze niet in Zweden. Daarbij, daar zit toch ook suiker in wat voor een schommelde suikerspiegel zorgt?
Crackers zijn hele dunne volkorendingen, ook zweeds dus geen idee of NL ze kent. 15 kcal per stuk iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |