Als jij dan kapt met te proberen reacties uit te lokken met kansloze posts.quote:
Inderdaad! Het gaat er nu op!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah MrMuis, dan is het nu tijd voor de crisco dus!
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat schattig dat MrMuis gezellig meefrobelt
Wat gezellig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk..
Doe hem op drumles bij Heer G!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat gezellig!
*gaat hobby voor vriendje bedenken waarbij hij niet verscholen zit achter een laptop*
Mijn meneer loopt bij dat soort experimenten alleen maar te piepen dat ik hem niet steeds moet storen (met die MMF aan mijn handen, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk..
Muis vraagt hoe je het het best kan bewaren? In vershoudfolie in de koelkast? De taart wordt vandaag roze met wit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah MrMuis, dan is het nu tijd voor de crisco dus!
Hoe je wat moet bewaren? De crisco? Dat kan gewoon in de voorraadkast hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis vraagt hoe je het het best kan bewaren? In vershoudfolie in de koelkast? De taart wordt vandaag roze met wit!
De MMF, ik was weer eens mijn onduidelijke zelf!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe je wat moet bewaren? De crisco? Dat kan gewoon in de voorraadkast hoor!
Hoe doe je een keuken van buiten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef conleche het volgende:
Damn, wat gaan jullie snel!! Ik heb vandaag mijn beste vriendin mee helpen schoonmaken. Volgende week weer bij mij. Het werkt echt!! Ik heb haar hele keuken van binnen en van buiten gedaan!
Als we plaats hadden voor een drumstel dan zat ik er ws al achter verscholen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe hem op drumles bij Heer G!
Oh wacht, dan zit hij verscholen achter een drumstel... kan je beter een laptop hebben
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef heaven7 het volgende:
Taart?Waar
Lijstje van hongerdag tot nu toe:
O: bakje vruchtenyoghurt, 1 boterham met gestampte muisjes
L: 2 boterhammen achterham
T: 1 boterham gestampte muisjes, 5 dunne crackers lightjam
En nog hongerVerder niets gedaan trouwens, vanmiddag 1.5 uur gedut
O zo, ja weet ik veel. Ik vond het een beetje vaag geformuleerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Afzuigkap, fornuis, buitenkant kastjes, plankjes etc.
Wat een vraag!![]()
kan ik dan bij jou komen snacken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
tuh vuh puh
de boodschappies zijn weer in huis...jeuj...
Oh, ook dat luchtdicht (in folie in een bak, doe ik)! Niet in de koelkast, zal het waarschijnlijk van gaan zweten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De MMF, ik was weer eens mijn onduidelijke zelf!
Nja, misschien ook gewoon niet echt substantieel voedsel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.
Jam was lightquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.
Najaaa, krijg ik het advies meer brood te eten en zuivel voor het vullen, eet ik yoghurt en 3 bruine boterhammen is het weer niet goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, misschien ook gewoon niet echt substantieel voedsel?
Eh gewoon, omdat je af wilt vallen en honger ook niet fijn is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jam was lightMaar ik wil helemaal niet alleen maar kaas en ham en hartig op mijn brood eten!
Hoe de hell moet je dat volhouden
Als ik probeer mijn honger te stillen met dunne crackers met light jam, kan ik blijven eten... Het vult gewoon voor geen meter. Dat bedoel ik. Mss proberen je honger te lijf te gaan met een flinke bak magere kwark?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Najaaa, krijg ik het advies meer brood te eten en zuivel voor het vullen, eet ik yoghurt en 3 bruine boterhammen is het weer niet goed
Ook dat kennen ze niet in dit vervloekte landquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik probeer mijn honger te stillen met dunne crackers met light jam, kan ik blijven eten... Het vult gewoon voor geen meter. Dat bedoel ik. Mss proberen je honger te lijf te gaan met een flinke bak magere kwark?
Misschien, ik ga iig zo naar de winkel. En ik heb nog een part galiameloen, als ik dat opeet heb ik een halve meloen op, dat lijkt me wel genoeg fruit voor vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina: aardbeien met zoetstof, of een magnetronappel?
Als je dan toch suiker binnenkrijgt, zitten in appelstroop tenminste ook nog nuttige dingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Appelstroop kennen ze niet in Zweden. Daarbij, daar zit toch ook suiker in wat voor een schommelde suikerspiegel zorgt?
Crackers zijn hele dunne volkorendingen, ook zweeds dus geen idee of NL ze kent. 15 kcal per stuk iig.
Ik zou op zo'n moment een bak groentesoep uit de vriezer trekken. Geen gekut met cup-a-soup, lekkere dikke zelfgemaakte soep van groente, bouillon, een uitje en een aardappeltje, die je hebt gepureerd. Is qua kcal ook best beschaafd, en de combi warm&hartig doet het hem wel voor je suikerspiegelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ook dat kennen ze niet in dit vervloekte landMisschien moet ik ter lunch ook maar een fikse bak yohurt introduceren.
Die crackers met jam is meer omdat er geen drol aan kcal in zit.. maar dat merk je dan ook idd
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou op zo'n moment een bak groentesoep uit de vriezer trekken. Geen gekut met cup-a-soup, lekkere dikke zelfgemaakte soep van groente, bouillon, een uitje en een aardappeltje, die je hebt gepureerd. Is qua kcal ook best beschaafd, en de combi warm&hartig doet het hem wel voor je suikerspiegel
Niet moeilijk om zelf te maken: http://www.hermans.org/culinair/FAC/appelstroop.htmlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Appelstroop kennen ze niet in Zweden. Daarbij, daar zit toch ook suiker in wat voor een schommelde suikerspiegel zorgt?
Crackers zijn hele dunne volkorendingen, ook zweeds dus geen idee of NL ze kent. 15 kcal per stuk iig.
Helemaal niet gemerkt!quote:
Er staan er hier vijf in huisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als we plaats hadden voor een drumstel dan zat ik er ws al achter verscholen.
Ik heb er zelfs een, maar die staat opgeslagen bij m'n ouders en ik heb al jaren niet meer gedrumd omdat ik hem niet kwijt kan.
In Duiven accepteren ze alleen bankpasjes of ID-bewijzen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
En @ DaD: je kunt ook met het pasje van je schoonpa naar de Makro, als je maar iets bij je hebt waar dezelfde achternaam op staat. Pasje van de NS, bank, verzekering of supermarkt voldoet hier als legitimatie.
wij zitten ook vaak samen aan tafel te studeren. Dus wel verstopt achter de laptop, maar af en toe even voetje-vrijen of een stiekem kus in het voorbij lopen...ik vind dat altijd erg gezellig, en het motiveert ook nog!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat gezellig!
*gaat hobby voor vriendje bedenken waarbij hij niet verscholen zit achter een laptop*
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, die gepocheerd ei ga ik dus zo doen: 2 kleine kommetjes, verhoudfolie erover, ei erin gooien, dichtvouwen en dat 6 minuten in net niet kokend water..
Ben benieuwd of dat lukt
Ik vind het al heel wat hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan er hier vijf in huis
Nou ja, op zolder. En eentje ligt er ongeveer standaard in de achterbak van de auto van Heer G
De pastaschotel staat klaar, hoeft alleen nog in de oven straks!
Pasta, stukjes salami, een hele courgette in stukjes, prei en een half bakje champignons. Zin in!
Nu maar eens de was doen. Toiletten zijn schoon, tafels zijn schoon, de bak staat aan de weg, de vaatwasser is ingeruimd. Meer heb ik nog niet gepresteerd vandaag
Ik heb ook geen zin in boodschappenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik ga helemaal geen boodschappen doen. Er staat nu een tomatensaus te pruttelen. Daar eet ik volkorenspaghetti bij en een tartaartje. En nog een groene salade.
Dan eet ik ook geen chips/nootjes bij m'n wodka zodirect, want dat heb ik niet meer in huis, maar een stukje droge worst en wat olijfjes.
Ik wil m'n vriezer één dezer dagen eens ontdooien, dus ik ga hem maar zoveel mogelijk leegeten.
Hoe ik het doe:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, die gepocheerd ei ga ik dus zo doen: 2 kleine kommetjes, verhoudfolie erover, ei erin gooien, dichtvouwen en dat 6 minuten in net niet kokend water..
Ben benieuwd of dat lukt
1. ik durf niet want ik ben moe en ik heb helemaal geen zin dat er iets misluktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het gewoon op de goede manier proberen en hopen dat het goed gaat.
Of ik zou het gewoon niet aandurfen en het ei gewoon koken, wat meestal zo is.
In een foliepakketje met een slok witte wijn in de oven? Is slanker en heel ergquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T: aardbeien of rabarber..of allebei. Of ik maak aardbeien/rabarber crumble....dat lijkt me eigenlijk wel heel lekker!
oeh, dat klinkt ook heeel erg lekker. aardbeien en rabarber samen, of alleen rabarber?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In een foliepakketje met een slok witte wijn in de oven? Is slanker en heel erg
Samen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt ook heeel erg lekker. aardbeien en rabarber samen, of alleen rabarber?
En anders maak ik gewoon rabarbercompote.
Klinkt lekker, welke saus zit erbij?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, op zolder. En eentje ligt er ongeveer standaard in de achterbak van de auto van Heer G
Pasta, stukjes salami, een hele courgette in stukjes, prei en een half bakje champignons. Zin in!
Nu maar eens de was doen. Toiletten zijn schoon, tafels zijn schoon, de bak staat aan de weg, de vaatwasser is ingeruimd. Meer heb ik nog niet gepresteerd vandaag
Zimbabwe was toch al in the pocket?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef AKnynke het volgende:
mits ik nog genoeg alufolie heb ga ik het proberen straks, CF! Anders moet ik nog naar de super, en het regent!
Zo eerst m'n brood nog maar eens kneden.....
Oh, morgen heb ik een telefonisch interview voor een stage waar ik eigenlijk helemaal niet voor gesolliciteerd heb, alleen maar m'n CV geupload heb naar een site. Ik weet nou niet of die stage zo aantrekkelijk is, en vind het moeilijk me voor te bereiden op dat gesprek. Heeft iemand tips? Ben de website van het bedrijf al aan het doorlezen (iig de relevante aspecten)..maar vind het maar gek. Ook omdat het telefonisch is. Normaal kan ik wel een grapje maken en het ijs breken, maar over de telefoon lijkt me dat lastig!
Ja..maar ik heb nog nooit een telefonisch interview gehad, en ik verwacht daar later wel meer van te hebben, eigenlijk. Dus dit is perfect om te oefenen. Maar vind het ook een gek idee.quote:
Geen idee!! Sorry mop! Sinds het oosten het westen heeft overgenomen kijk ik niet meer. (en om eerlijk te zijn enige tijd daarvoor ook al niet meer, omdat we geen enkele kans maakten met de stomme liedjes die we inzenden. En sommige prachtige liedjes die we niet inzenden. Zoals dat van Frederique Spigt of die van Yellow nog wat.)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, ik ben het helemaal kwijt. Hoe zat het nou? In voorgaande jaren mochten na een Eurovisie Songfestival toch altijd de bovende 12 (?) landen op de einduitslag lijst sowieso meedoen het jaar er op?
Ik vond het wel een goed liedje van Yellow Pearl, maar die zanger was niet al te bestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee!! Sorry mop! Sinds het oosten het westen heeft overgenomen kijk ik niet meer. (en om eerlijk te zijn enige tijd daarvoor ook al niet meer, omdat we geen enkele kans maakten met de stomme liedjes die we inzenden. En sommige prachtige liedjes die we niet inzenden. Zoals dat van Frederique Spigt of die van Yellow nog wat.)
En ik vond mn broertje al erg dat ie 2 drumstels (drumstellen?) heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Join the clubquote:
Wat voor filmpjes maak je dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben opeens zo ongelooflijk nuttig bezig. Heb filmpje dat ik moest maken alweer bijna af. En daarna ... gewoon huiswerk of andere projecten.
[..]
En ik vond mn broertje al erg dat ie 2 drumstels (drumstellen?) heeft. Een elektronische en een gewone.
[..]
Join the club.
*steunzool-helden-high-five*quote:
Da's waar, ik weet nog wel dat ik toen dacht dat ik wel wilde dat die zanger wat meer volume had. Maar toch, het liedje was leuk, zeker toen! Ik vind geen van de toppers ook goede zangers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed liedje van Yellow Pearl, maar die zanger was niet al te best
Een tijdje terug heb ik ongeveer anderhalve maand met een pijnlijke voorvoet gelopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ohja, elektrische drumstellen... Had ik die maar gekocht. Maar nee, ik wilde destijds per se een ouderwetse.
Maria: had je ook pijn met lopen, of waarom ging je naar de podotherapeut?
Hoe voelt zo'n infectie trouwens? Want volgens mij heb ik dat ook gehad.Eigenlijk zou ik ook eens naar zo iemand toe moeten, maar ik ontken het en dan is het er niet.
Cute, Muis!quote:
Nope die hebben nog niet gebeld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cute, Muis!.
Heeft het ziekenhuis al gebeld btw? Of heb ik dat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |