Als jij dan kapt met te proberen reacties uit te lokken met kansloze posts.quote:
Inderdaad! Het gaat er nu op!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah MrMuis, dan is het nu tijd voor de crisco dus!
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat schattig dat MrMuis gezellig meefrobelt
Wat gezellig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk..
Doe hem op drumles bij Heer G!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat gezellig!
*gaat hobby voor vriendje bedenken waarbij hij niet verscholen zit achter een laptop*
Mijn meneer loopt bij dat soort experimenten alleen maar te piepen dat ik hem niet steeds moet storen (met die MMF aan mijn handen, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zitten hier vaak samen aan de eettafel: hij zit te tekenen, en ik te knoeien met m'n marsepein of fondant. Zo leuk..
Muis vraagt hoe je het het best kan bewaren? In vershoudfolie in de koelkast? De taart wordt vandaag roze met wit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah MrMuis, dan is het nu tijd voor de crisco dus!
Hoe je wat moet bewaren? De crisco? Dat kan gewoon in de voorraadkast hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis vraagt hoe je het het best kan bewaren? In vershoudfolie in de koelkast? De taart wordt vandaag roze met wit!
De MMF, ik was weer eens mijn onduidelijke zelf!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe je wat moet bewaren? De crisco? Dat kan gewoon in de voorraadkast hoor!
Hoe doe je een keuken van buiten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef conleche het volgende:
Damn, wat gaan jullie snel!! Ik heb vandaag mijn beste vriendin mee helpen schoonmaken. Volgende week weer bij mij. Het werkt echt!! Ik heb haar hele keuken van binnen en van buiten gedaan!
Als we plaats hadden voor een drumstel dan zat ik er ws al achter verscholen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe hem op drumles bij Heer G!
Oh wacht, dan zit hij verscholen achter een drumstel... kan je beter een laptop hebben
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef heaven7 het volgende:
Taart?Waar
Lijstje van hongerdag tot nu toe:
O: bakje vruchtenyoghurt, 1 boterham met gestampte muisjes
L: 2 boterhammen achterham
T: 1 boterham gestampte muisjes, 5 dunne crackers lightjam
En nog hongerVerder niets gedaan trouwens, vanmiddag 1.5 uur gedut
O zo, ja weet ik veel. Ik vond het een beetje vaag geformuleerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Afzuigkap, fornuis, buitenkant kastjes, plankjes etc.
Wat een vraag!![]()
kan ik dan bij jou komen snacken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef kwakveense het volgende:
tuh vuh puh
de boodschappies zijn weer in huis...jeuj...
Oh, ook dat luchtdicht (in folie in een bak, doe ik)! Niet in de koelkast, zal het waarschijnlijk van gaan zweten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De MMF, ik was weer eens mijn onduidelijke zelf!
Nja, misschien ook gewoon niet echt substantieel voedsel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.
Jam was lightquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vruchten, muisjes, jam = suiker -> schommelende suikerspiegel -> honger.
Najaaa, krijg ik het advies meer brood te eten en zuivel voor het vullen, eet ik yoghurt en 3 bruine boterhammen is het weer niet goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, misschien ook gewoon niet echt substantieel voedsel?
Eh gewoon, omdat je af wilt vallen en honger ook niet fijn is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jam was lightMaar ik wil helemaal niet alleen maar kaas en ham en hartig op mijn brood eten!
Hoe de hell moet je dat volhouden
Als ik probeer mijn honger te stillen met dunne crackers met light jam, kan ik blijven eten... Het vult gewoon voor geen meter. Dat bedoel ik. Mss proberen je honger te lijf te gaan met een flinke bak magere kwark?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Najaaa, krijg ik het advies meer brood te eten en zuivel voor het vullen, eet ik yoghurt en 3 bruine boterhammen is het weer niet goed
Ook dat kennen ze niet in dit vervloekte landquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik probeer mijn honger te stillen met dunne crackers met light jam, kan ik blijven eten... Het vult gewoon voor geen meter. Dat bedoel ik. Mss proberen je honger te lijf te gaan met een flinke bak magere kwark?
Misschien, ik ga iig zo naar de winkel. En ik heb nog een part galiameloen, als ik dat opeet heb ik een halve meloen op, dat lijkt me wel genoeg fruit voor vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina: aardbeien met zoetstof, of een magnetronappel?
Als je dan toch suiker binnenkrijgt, zitten in appelstroop tenminste ook nog nuttige dingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Appelstroop kennen ze niet in Zweden. Daarbij, daar zit toch ook suiker in wat voor een schommelde suikerspiegel zorgt?
Crackers zijn hele dunne volkorendingen, ook zweeds dus geen idee of NL ze kent. 15 kcal per stuk iig.
Ik zou op zo'n moment een bak groentesoep uit de vriezer trekken. Geen gekut met cup-a-soup, lekkere dikke zelfgemaakte soep van groente, bouillon, een uitje en een aardappeltje, die je hebt gepureerd. Is qua kcal ook best beschaafd, en de combi warm&hartig doet het hem wel voor je suikerspiegelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ook dat kennen ze niet in dit vervloekte landMisschien moet ik ter lunch ook maar een fikse bak yohurt introduceren.
Die crackers met jam is meer omdat er geen drol aan kcal in zit.. maar dat merk je dan ook idd
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou op zo'n moment een bak groentesoep uit de vriezer trekken. Geen gekut met cup-a-soup, lekkere dikke zelfgemaakte soep van groente, bouillon, een uitje en een aardappeltje, die je hebt gepureerd. Is qua kcal ook best beschaafd, en de combi warm&hartig doet het hem wel voor je suikerspiegel
Niet moeilijk om zelf te maken: http://www.hermans.org/culinair/FAC/appelstroop.htmlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Appelstroop kennen ze niet in Zweden. Daarbij, daar zit toch ook suiker in wat voor een schommelde suikerspiegel zorgt?
Crackers zijn hele dunne volkorendingen, ook zweeds dus geen idee of NL ze kent. 15 kcal per stuk iig.
Helemaal niet gemerkt!quote:
Er staan er hier vijf in huisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als we plaats hadden voor een drumstel dan zat ik er ws al achter verscholen.
Ik heb er zelfs een, maar die staat opgeslagen bij m'n ouders en ik heb al jaren niet meer gedrumd omdat ik hem niet kwijt kan.
In Duiven accepteren ze alleen bankpasjes of ID-bewijzen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
En @ DaD: je kunt ook met het pasje van je schoonpa naar de Makro, als je maar iets bij je hebt waar dezelfde achternaam op staat. Pasje van de NS, bank, verzekering of supermarkt voldoet hier als legitimatie.
wij zitten ook vaak samen aan tafel te studeren. Dus wel verstopt achter de laptop, maar af en toe even voetje-vrijen of een stiekem kus in het voorbij lopen...ik vind dat altijd erg gezellig, en het motiveert ook nog!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat gezellig!
*gaat hobby voor vriendje bedenken waarbij hij niet verscholen zit achter een laptop*
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, die gepocheerd ei ga ik dus zo doen: 2 kleine kommetjes, verhoudfolie erover, ei erin gooien, dichtvouwen en dat 6 minuten in net niet kokend water..
Ben benieuwd of dat lukt
Ik vind het al heel wat hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan er hier vijf in huis
Nou ja, op zolder. En eentje ligt er ongeveer standaard in de achterbak van de auto van Heer G
De pastaschotel staat klaar, hoeft alleen nog in de oven straks!
Pasta, stukjes salami, een hele courgette in stukjes, prei en een half bakje champignons. Zin in!
Nu maar eens de was doen. Toiletten zijn schoon, tafels zijn schoon, de bak staat aan de weg, de vaatwasser is ingeruimd. Meer heb ik nog niet gepresteerd vandaag
Ik heb ook geen zin in boodschappenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik ga helemaal geen boodschappen doen. Er staat nu een tomatensaus te pruttelen. Daar eet ik volkorenspaghetti bij en een tartaartje. En nog een groene salade.
Dan eet ik ook geen chips/nootjes bij m'n wodka zodirect, want dat heb ik niet meer in huis, maar een stukje droge worst en wat olijfjes.
Ik wil m'n vriezer één dezer dagen eens ontdooien, dus ik ga hem maar zoveel mogelijk leegeten.
Hoe ik het doe:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, die gepocheerd ei ga ik dus zo doen: 2 kleine kommetjes, verhoudfolie erover, ei erin gooien, dichtvouwen en dat 6 minuten in net niet kokend water..
Ben benieuwd of dat lukt
1. ik durf niet want ik ben moe en ik heb helemaal geen zin dat er iets misluktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het gewoon op de goede manier proberen en hopen dat het goed gaat.
Of ik zou het gewoon niet aandurfen en het ei gewoon koken, wat meestal zo is.
In een foliepakketje met een slok witte wijn in de oven? Is slanker en heel ergquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T: aardbeien of rabarber..of allebei. Of ik maak aardbeien/rabarber crumble....dat lijkt me eigenlijk wel heel lekker!
oeh, dat klinkt ook heeel erg lekker. aardbeien en rabarber samen, of alleen rabarber?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In een foliepakketje met een slok witte wijn in de oven? Is slanker en heel erg
Samen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt ook heeel erg lekker. aardbeien en rabarber samen, of alleen rabarber?
En anders maak ik gewoon rabarbercompote.
Klinkt lekker, welke saus zit erbij?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, op zolder. En eentje ligt er ongeveer standaard in de achterbak van de auto van Heer G
Pasta, stukjes salami, een hele courgette in stukjes, prei en een half bakje champignons. Zin in!
Nu maar eens de was doen. Toiletten zijn schoon, tafels zijn schoon, de bak staat aan de weg, de vaatwasser is ingeruimd. Meer heb ik nog niet gepresteerd vandaag
Zimbabwe was toch al in the pocket?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef AKnynke het volgende:
mits ik nog genoeg alufolie heb ga ik het proberen straks, CF! Anders moet ik nog naar de super, en het regent!
Zo eerst m'n brood nog maar eens kneden.....
Oh, morgen heb ik een telefonisch interview voor een stage waar ik eigenlijk helemaal niet voor gesolliciteerd heb, alleen maar m'n CV geupload heb naar een site. Ik weet nou niet of die stage zo aantrekkelijk is, en vind het moeilijk me voor te bereiden op dat gesprek. Heeft iemand tips? Ben de website van het bedrijf al aan het doorlezen (iig de relevante aspecten)..maar vind het maar gek. Ook omdat het telefonisch is. Normaal kan ik wel een grapje maken en het ijs breken, maar over de telefoon lijkt me dat lastig!
Ja..maar ik heb nog nooit een telefonisch interview gehad, en ik verwacht daar later wel meer van te hebben, eigenlijk. Dus dit is perfect om te oefenen. Maar vind het ook een gek idee.quote:
Geen idee!! Sorry mop! Sinds het oosten het westen heeft overgenomen kijk ik niet meer. (en om eerlijk te zijn enige tijd daarvoor ook al niet meer, omdat we geen enkele kans maakten met de stomme liedjes die we inzenden. En sommige prachtige liedjes die we niet inzenden. Zoals dat van Frederique Spigt of die van Yellow nog wat.)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, ik ben het helemaal kwijt. Hoe zat het nou? In voorgaande jaren mochten na een Eurovisie Songfestival toch altijd de bovende 12 (?) landen op de einduitslag lijst sowieso meedoen het jaar er op?
Ik vond het wel een goed liedje van Yellow Pearl, maar die zanger was niet al te bestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee!! Sorry mop! Sinds het oosten het westen heeft overgenomen kijk ik niet meer. (en om eerlijk te zijn enige tijd daarvoor ook al niet meer, omdat we geen enkele kans maakten met de stomme liedjes die we inzenden. En sommige prachtige liedjes die we niet inzenden. Zoals dat van Frederique Spigt of die van Yellow nog wat.)
En ik vond mn broertje al erg dat ie 2 drumstels (drumstellen?) heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Join the clubquote:
Wat voor filmpjes maak je dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben opeens zo ongelooflijk nuttig bezig. Heb filmpje dat ik moest maken alweer bijna af. En daarna ... gewoon huiswerk of andere projecten.
[..]
En ik vond mn broertje al erg dat ie 2 drumstels (drumstellen?) heeft. Een elektronische en een gewone.
[..]
Join the club.
*steunzool-helden-high-five*quote:
Da's waar, ik weet nog wel dat ik toen dacht dat ik wel wilde dat die zanger wat meer volume had. Maar toch, het liedje was leuk, zeker toen! Ik vind geen van de toppers ook goede zangers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed liedje van Yellow Pearl, maar die zanger was niet al te best
Een tijdje terug heb ik ongeveer anderhalve maand met een pijnlijke voorvoet gelopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ohja, elektrische drumstellen... Had ik die maar gekocht. Maar nee, ik wilde destijds per se een ouderwetse.
Maria: had je ook pijn met lopen, of waarom ging je naar de podotherapeut?
Hoe voelt zo'n infectie trouwens? Want volgens mij heb ik dat ook gehad.Eigenlijk zou ik ook eens naar zo iemand toe moeten, maar ik ontken het en dan is het er niet.
Cute, Muis!quote:
Nope die hebben nog niet gebeld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cute, Muis!.
Heeft het ziekenhuis al gebeld btw? Of heb ik dat gemist?
Wauw!quote:
Hm, dan heb ik toch iets anders want dat doet niet echt veel pijn, alleen bij bepaalde bewegingen. Het echte probleem is eigenlijk iets anders, scheefgroeiende voeten zitten in de familie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een tijdje terug heb ik ongeveer anderhalve maand met een pijnlijke voorvoet gelopenNa ongeveer een maand dacht ik toen 'laat ik maar eens naar de huisarts gaan
" en kreeg ik een verwijsbrief voor de podotherapeut, waar ik dus vandaag (= een maand nadat ik naar de HA geweest was) terecht kon. De pijn tijdens het lopen was intussen weg, maar zonet drukte hij op het plekje wat eerst zeer deed en toen dacht ik toch wel "YAARGH!" Volgens hem kende hij het soort infectie en kon zoiets behoorlijk zeer doen (I know that, yiss) maar was het mijne al van zichzelf aan het helen
![]()
Dus het is nu meer dat ik voor alle andere wazigheid qua lopen zooltjes krijg, niet eens zozeer vanwege de infectie, want dat regelt mijn voet zelf![]()
Dus ja, als je er nog last van hebt zou het misschien goed kunnen zijn om even naar de podoman te gaan, anders kan je het ook afwachten dunkt mij
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour mes amis!
Zij die terug zijn van de podotherapeut groeten u!
Resultaat:
- Ik mag van de podoman meedoen aan de Ministry of silly walks![]()
Dussss! *belt John Cleese*
Ja ik dacht ook even WTFquote:
Dan moet hij een formulier invullen, toch? Maar dat gaat ook helaas niet, want dan zouden we dat pasje heen en weer terug moeten sturen, maar hij heeft 'm volgende week zelf nodig vanwege inkopen voor een groot feest, waar wij ook heen gaan. 't Is gewoon allemaal niet praktisch, maar goed. Ik duim gewoon dat 'ie er nog eentje te pakken krijgt, en anders mag ik er eentje gewoon online bestellen van mezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
TVP en Makro-mededeling: ook de Atkins-repen zijn in de 'aanbieding' (schreeuwend duur, maar als iemand ze toevallig eet...).
En @ DaD: je kunt ook met het pasje van je schoonpa naar de Makro, als je maar iets bij je hebt waar dezelfde achternaam op staat. Pasje van de NS, bank, verzekering of supermarkt voldoet hier als legitimatie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks XM
En Mini: nou dat ik scheef ben wist ik al, want toen ik 2 was ben ik over mijn teddybeer gestruikeld (damn you, Pipeloentje) en had ik mn scheenbeen gescheurd. Na onvoldoende revalidatie en geen steunzooltjes destijds ben ik altijd scheef blijven lopen (voet naar buiten gedraaid a la Donald Duck
) Dus eigenlijk niks nieuws onder de zon! Maar nu toch maar eens aan de extra correctie
[..]
Ja ik dacht ook even WTF![]()
"Loop maar een paar keer heen en weer voor me"
*loopt*
"Hm. Je hebt wel een eh. Gek loopje"
"Wa?"
"Dat bedoel ik niet naar hoor, maar het is een apart loopje"
Even later: "Ken je het ministerie van de gekke loopjes? Van Monty Python?"
"Ja...![]()
"
Op dit moment moet ik met een groepje een project doen. Wij maken een OLED. Er hoort een demonstratie experiment bij, maar we weten niet zeker of dat achterin de zaal wel te zien is. Dus hebben we tijdens de practica kleine filmpjes gemaakt, en die plak ik nu achter elkaar in moviemaker. Tekst erbij, muziekje eronder en klaarquote:
Je hebt het helemaal zelf gedaan hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Zonder jouw Crisco was het vast niet gelukt!!!
Wat gaafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toen ik nog een jong meisje was deed mijn vader op straat regelmatig de funny walk van John Cleese na.
Wel met tips van jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal zelf gedaan hoor!
Ja en mijn lemon curd is niet bepaald zoet te noemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat valt heel erg mee hoor moblo, het laagje marsepein/fondant/mmf is meestal vrij dun en de biscuit is heel luchtig.
dan zal ik er toch 's een moeten proberenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat valt heel erg mee hoor moblo, het laagje marsepein/fondant/mmf is meestal vrij dun en de biscuit is heel luchtig.
Het is officieel zonder room, maar ik vind mét lekkerderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zal ik er toch 's een moeten proberen
trouwens. ik ga nu dus carbonara maken, maar zit met een dilemma:
de Zilveren lepel zegt; zonder room
vele andere recepten zeggen mèt room....wat zal ik nou doen?
Ik ben veranderd in een koequote:
mét, tenzij je overige ingrediënten supergoed zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zal ik er toch 's een moeten proberen
trouwens. ik ga nu dus carbonara maken, maar zit met een dilemma:
de Zilveren lepel zegt; zonder room
vele andere recepten zeggen mèt room....wat zal ik nou doen?
Goodbye, Goodbye, ik ga ook Zumba'en!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben veranderd in een koe![]()
Nee, ik wist even niks te zeggen en toen heb ik een willekeurige smilie aangeklikt
Jaaaaaa, leuk! Wanneer ga je? Mijn les is morgen weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goodbye, Goodbye, ik ga ook Zumba'en!![]()
*trots*
Dat was mijn ontbijt dan ook niet, mijn ontbijt was yoghurt en een bruine boterham. Met muisjes ja omdat mijn vriend niks kcalarmers in huis heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
ikzou idd. niet ontbijten met crackers waar maar 15 kcal inzit met light jam waar niks in zit... dan is t toch logisch dat je honger krijgt?
en gestampte muisjes zijn idd. bijna puur suiker, daar krijg je, zeker op een bijna lege maag, ook alleen maar meer honger van...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Was het nou het vorige topic waar we het over die droog haar shampoo hadden?
Ik kan het nu al niet meer terugvinden
Niet inhoudelijk, maar wel een tip van FlyLady. Kleed je netjes aan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef AKnynke het volgende:
Oh, morgen heb ik een telefonisch interview voor een stage waar ik eigenlijk helemaal niet voor gesolliciteerd heb, alleen maar m'n CV geupload heb naar een site. Ik weet nou niet of die stage zo aantrekkelijk is, en vind het moeilijk me voor te bereiden op dat gesprek. Heeft iemand tips? Ben de website van het bedrijf al aan het doorlezen (iig de relevante aspecten)..maar vind het maar gek. Ook omdat het telefonisch is. Normaal kan ik wel een grapje maken en het ijs breken, maar over de telefoon lijkt me dat lastig!
Is dat ook nodig als je dat telefonisch doet dan? Een soort psychologisch effect?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk, maar wel een tip van FlyLady. Kleed je netjes aan!
http://www.flylady.net/pages/FLYingLessons_Shoes.asp
Ik ga deze week nog naar de Makro en wil er best eentje voor je halen, maar voorlopig kom ik niet echt in de buurt van Groningen... Rond de TT hoop ik in Assen te zijn, maar da's met de motor en dus ook geen optie. Over het deurbeleid, als ik m'n makro-pas uitleen en m'n bonuskaart (met naam erop) laten ze 'em gewoon binnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop trouwens zó erg dat de vader van m'n vriend nog een Kenwood voor me te pakken krijgt. Heb 'm net nog bij de Saturn even staan aaien, maar daar was 'ie 229 euro. Meer dan 100 euro duurder dan bij de Makro, dus! Ik reken er maar niet te hard op, maar toch....
Ja, maar ik heb nog steeds last van mijn maag/darmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Syrena, als je uit eten gaat moet je júist nemen wat je lekker vindt. Hou dr een beetje lol in, geniet van dit soort momenten ...
wat goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Daph_ het volgende:
Slankies! Slankies!
Ik ben trots op mezelf!
Ik heb zojuist 10 km hardgelopen![]()
In een whopping 72:24 (1:12:24 dus, maar 72:24 klinkt leuker)
Proud of youuuuu! Volgensmij ga je het ook heeeeel leuk vindenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
DAPH! WAT GOEDHOED!![]()
![]()
![]()
*trots is*
![]()
En Goodbye: ik ga zaterdag! Om 13.00! Voor een proefles! En als het dan wat is schrijf ik me in voor de sportschoolEn dan kan ik gaan Zumba-en en Callaneticsen en fitnessen en pilatessen en weetikwat!
Uhmmmm ff denken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Uniek mag ik knippen?
Ik vind het aanbod heel lief, maar ik wacht gewoon af of het m'n schoonpa lukt, en zo niet, dan niet. Verder wil ik er niemand hoe dan ook mee lastigvallen. Ik mag het er van m'n vriend ook niet meer over hebben, hehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga deze week nog naar de Makro en wil er best eentje voor je halen, maar voorlopig kom ik niet echt in de buurt van Groningen... Rond de TT hoop ik in Assen te zijn, maar da's met de motor en dus ook geen optie. Over het deurbeleid, als ik m'n makro-pas uitleen en m'n bonuskaart (met naam erop) laten ze 'em gewoon binnen.
Die had ik ook al gepostquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik ontbijt ook wel eens met Knackebrod
Agreedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
spuit 13 dus![]()
maargoed, het blijft leuk
Nee die ligt klaar voor vrijdagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, had je de blitse roze tight aan? Ik doe het je voorlopig nog niet na, 10 km
Lieverd, hanenkam,dat kan niet hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Uniekhoorn kan niet tegen complimentjes?
Ik denk dat we mekaar daar de hand kunnen schuddenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe Maria
Trouwens, ik loop 'grappiger'
Ah, daar komt uniekhoorn aan: stap, klap, stap, klap.. en dan met een raar waggelloopje erbij
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat we mekaar daar de hand kunnen schuddenIk heb een platvoet ("Plaaaaaatvoeeeeet...!") en ben scheef en loop ehh gek
En ik heb x-benen dus ik zwabber met mn benen, vooral als ik ren XD
Ik ben een plaatje als ik renEen soort strompelende hijgende aardbei met zwabberbenen op stoomboten van hardloopschoenen
![]()
Maar blij dat ik niet de enige ben
jaloers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Lieverd, schat? Het blijft maar doorgaan he?
Grappig, ik kom uit die regio.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Een simpel artikeltje over afvallen...
http://www.waldnet.nl/wn/(...)allen_bij_Julia.html
Ik ook, daarom kom ik ook op waldnetquote:
Dat zal het zijnquote:
Ja, heel erg herkenbaar! Ik eet op dagen dat ik werk echt veel beter dan op vrije dagen. Ik weet ook niet waarom, maar voor een deel moet ik natuurlijk 's ochtends m'n eten al meenemen naar m'n werk. Dat zal sowieso wel helpenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef Merel het volgende:
Zo'n 1600 kcal vandaag. Ik merk dat ik overdag heel netjes eet zolang ik maar werk (doordeweeks dus), en dan gaat het 's avonds ook wel goed. Weekenden en vrije dagen zijn een ramp, dan eet ik bijna niks omdat ik geen regelmaat heb. Of ik eet juist belachelijk veel, en dan vooral kaascroissantjes, worstenbroodjes, pizza en patat. Vinden jullie dat niet ook lastig, om juist op die dagen zonder structuur een beetje netjes te eten?
Oh en Daph, superprestatie!
Zie je welquote:
Ow doen we het zo vaak dan?quote:Nee, het valt me gewoon op dat jullie het élke keer in elke post gebruiken, that's all.
hij houdt gewoon van onsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
Nee, het valt me gewoon op dat jullie het élke keer in elke post gebruiken, that's all.
Het valt mij op, that's all. Misschien dat het dit hele weekend niet is voorgekomen hoor, maarja toen was ik er niet. Chill.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zie je wel
[..]
Ow doen we het zo vaak dan?
Van iedereen?quote:
Ik zag het voor me!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat we mekaar daar de hand kunnen schuddenIk heb een platvoet ("Plaaaaaatvoeeeeet...!") en ben scheef en loop ehh gek
En ik heb x-benen dus ik zwabber met mn benen, vooral als ik ren XD
Ik ben een plaatje als ik renEen soort strompelende hijgende aardbei met zwabberbenen op stoomboten van hardloopschoenen
![]()
Maar blij dat ik niet de enige ben
Thanks! Gelukkig is het morgen ook carrieredag, die ik georganiseerd heb, dus moet zowieso netjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk, maar wel een tip van FlyLady. Kleed je netjes aan!
http://www.flylady.net/pages/FLYingLessons_Shoes.asp
Vind ik ook ja! Ik had bedacht dat het misschien slim is om voor dat soort dagen ook maar vooraf te gaan plannen i.p.v. maar te kijken waar ik zin in heb, want dat is meestal niet veel gezonds.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef Merel het volgende:
Zo'n 1600 kcal vandaag. Ik merk dat ik overdag heel netjes eet zolang ik maar werk (doordeweeks dus), en dan gaat het 's avonds ook wel goed. Weekenden en vrije dagen zijn een ramp, dan eet ik bijna niks omdat ik geen regelmaat heb. Of ik eet juist belachelijk veel, en dan vooral kaascroissantjes, worstenbroodjes, pizza en patat. Vinden jullie dat niet ook lastig, om juist op die dagen zonder structuur een beetje netjes te eten?
Oh en Daph, superprestatie!
I'm Chillquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het valt mij op, that's all. Misschien dat het dit hele weekend niet is voorgekomen hoor, maarja toen was ik er niet. Chill.
Ach Kaassie tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
behalve ik dan, hij zegt 't nooit tegen mij
je bent een relaxtequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn laptop ook....quote:
Me likey kaas muuuuchoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, die had je nog niet gezien? Veel plezier dan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo nog even de GA van afgelopen vrijdag kijken, zin in!Nog een paar minuutjes wachten.
Nee, ik zat van donderdag tot en met gister in Praagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die had je nog niet gezien? Veel plezier dan!
Ja die is het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
Hoe heet ook alweer die nieuwe 2-in-1 mascara, en van welk merk? Borjouis kan dat?
Sure? Ik kan namelijk geen plaatje vinden. Het flesje is zwart/wit door elkaar gedraaid maar er is maar 1 borsteltje en die is zwart!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die is het.
Hoe groot is de kans dat een pakketje vanuit Amerika naar mijn huis, ter waarde van 125 dollar, veel belasting moet betalen?
Ik zoek op 2-in-1 mascara. En op bourjois. Maar ik weet dus niet zeker of hij van bourjois is. Hij is vrij nieuw met een siliconen borsteltje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spel je het wel goed bij het zoeken, P.F?
http://www.elle.nl/beauty(...)up-de-Theatre-2-in-1 deze?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Sure? Ik kan namelijk geen plaatje vinden. Het flesje is zwart/wit door elkaar gedraaid maar er is maar 1 borsteltje en die is zwart!
Bourgeois!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
Hoe heet ook alweer die nieuwe 2-in-1 mascara, en van welk merk? Borjouis kan dat?
Whehe, je moet bijna alsnog met een vergrootglas naar d'r wimpers zoeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Chicolate het volgende:
http://www.lushiousbeauty(...)atre-2-in-1-mascara/
Yups, zeker weten.
Ja die! Dank je!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/beauty(...)up-de-Theatre-2-in-1 deze?
Volgens mij is het onlangs veranderd, onder de (150?) zoveel Euro geen belasting. Of er wel inklaringskosten worden gerekend weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die is het.
Hoe groot is de kans dat een pakketje vanuit Amerika naar mijn huis, ter waarde van 125 dollar, veel belasting moet betalen?
Ja, 8 mei wordt ze negenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Greysje, Senna is de 8e jarig he?
Ik vraag me af of ik het kaartje dan morgen al op de post moet doen? Ik weet niet hoe snel de interne post in het Tweesteden is.
Ja precies! Op mijn kaart staat een getekend pandabeertje dat er in zijn eentje een feestje van maaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, 8 mei wordt ze negen
Misschien wel veilig om het morgen al te doen, dan heeft ze het in elk geval op tijd en hooguit 1 dag te vroeg!
Hihi, ik heb er meerdere gespotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben 'spot de Nederlanders' in de Anne Frank film aan het doen
Heb er pas eentje
Ik gebruik geen wimperkruller omdat ik een gave heb om daarmee de wimpers eruit te trekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om je wimpers te krullen kun je toch een wimperkruller gebruiker?.
Sprak de beautynoob die al heel tevreden is met d'r mascara van H&M.
tot 150 euro hoef je geen douanerechten te betalen, wel omzetbelasting (19% of 6% afhankelijk van wat je koopt).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Volgens mij is het onlangs veranderd, onder de (150?) zoveel Euro geen belasting. Of er wel inklaringskosten worden gerekend weet ik niet.
Ik ben al best een tijd aan het kijken en ze zit nog niet eens in het Achterhuisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, ik heb er meerdere gespot.
En die irritante doos uit Six Feet Under speelt Miep. Ik heb hem net gezien (loadwnod). Hij is niet super (na Schindler's List valt elke oorlogsfilm tegen
), maar toch best indrukwekkend, vooral het tweede deel.
Hier is het ook op. Jammer dat m'n vriend al weet dat ik Bracha van Doesburg in S1ngle werkelijk niet uit kan staan, anders had ik nog kunnen zeggen dat ik dat graag wilde zien.quote:
De film duurt 3 uren! Eerst zie je haar voor de oorlog, dan in het achterhuis en daarna in Bergen-Belsen ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al best een tijd aan het kijken en ze zit nog niet eens in het Achterhuis
Hoe lang duurt die film wel niet? Of is dit dan wéér een andere film dan ik dacht? Je ziet ze straks toch ook nog best lang in Bergen Belsen? Of is dat weer een andere film?
Chanel: op schiphol 22 en bij de douglas 28, soms 25. En bij ici paris 23?quote:
Ja, maar dat is alleen als ze besluiten je pakketje te bekijken toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
tot 150 euro hoef je geen douanerechten te betalen, wel omzetbelasting (19% of 6% afhankelijk van wat je koopt).
staat ook allemaal ergens op douane.nl
Mijn excuus is bier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
tot 150 euro hoef je geen douanerechten te betalen, wel omzetbelasting (19% of 6% afhankelijk van wat je koopt).
staat ook allemaal ergens op douane.nl
Hihihi, de minste van twee kwaden hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier is het ook op. Jammer dat m'n vriend al weet dat ik Bracha van Doesburg in S1ngle werkelijk niet uit kan staan, anders had ik nog kunnen zeggen dat ik dat graag wilde zien..
De dollar staat nog steeds niet torenhoog, boven de 125 euro zul je niet uitkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen als ze besluiten je pakketje te bekijken toch?Nouja, ik bestel wel niet, 20% extra is me toch echt iets teveel
.
ik weet dat normaal ook niet hoor, heb toevallig pas iets gekocht in de US of Aquote:
Oh dat geeft niet, maar dan is het dezelfde film als waar ik ooit alleen het kamp-gedeelte van heb gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De film duurt 3 uren! Eerst zie je haar voor de oorlog, dan in het achterhuis en daarna in Bergen-Belsen ja.
Jaja, Greyssie, een lange zit.
Ik erger me sowieso al vrij snel aan mensen, maar ik zit mezelf echt óp te vreten als ik dat zie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, de minste van twee kwaden hè. Ja, die Fatima is zo'n beetje de reden dat ik ben afgehaakt bij Singles. Urgh
.
Incl verzendkosten (want die tellen voor omzetbelasting ook mee) 123 Euroquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
De dollar staat nog steeds niet torenhoog, boven de 125 euro zul je niet uitkomen
Ik zal even koekeloeren, thanks!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Chanel: op schiphol 22 en bij de douglas 28, soms 25. En bij ici paris 23?
Max: heb hem bij een abo gekregen van 10? euro. Normaal kost ie volgens mij 15. Kijk even op www.zester.nl of hij er nog tussen staat!!
niet doen, anders heb ik je straks net zo'n spijt als ik nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef heaven7 het volgende:
Wat is GA?
Ik heb nog bonbons liggenMaar ik mag niehiet!
ik heb laatst voor m'n gala speciaal mascara aangeschaft. Dat is de enige make-up die ik in huis heb!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om je wimpers te krullen kun je toch een wimperkruller gebruiker?.
Sprak de beautynoob die al heel tevreden is met d'r mascara van H&M.
wat doe jij eigenlijk in Zweden? Daar ben ik volgens mij nog steeds niet achter. Of was jij dat, die au-pair was?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef heaven7 het volgende:
Wat is GA?
Ik heb nog bonbons liggenMaar ik mag niehiet!
Daarom kijk ik het alleenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb 2 hele zielige afleveringen van GA achter de rug. Ik moet er altijd zo van huilen, hebben jullie dat ook?
*Klaar gaat zitten voor de derde
Yep! Welke eps heb je gekeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb 2 hele zielige afleveringen van GA achter de rug. Ik moet er altijd zo van huilen, hebben jullie dat ook?
Welke twee waren het? En het hoeft niet in spoilers, iedereen heeft ze wrs toch al lang gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef conleche het volgende:
Nee, geen tot weinig. Verstaan gaat steeds beter, maar spreken heb ik te weinig in geinvesteerd. Ik heb dan ook veel te weinig Zweden om me heen. In m'n master zitten maar 3 zweden, van de 30 man. Een duitse huisgenoot, en alle andere mensen die ik tegenkom spreken engels. Dat motiveert me weinig. Dit jaar komt het er niet meer van, maar volgend jaar moet het!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef heaven7 het volgende:
Ja AKnynkeBarnflicka på Lidingö. Spreek jij trouwens wat zweeds?
Ik ben helemaal verslingerd aan Desperate housewives
Oh ik ook hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh, dat vroeg Miss Mouse ook al
Bomb Squat guy? Of was dat niet seizoen 4?
En ik jank wat af met GA, seriously
Ja dat 'probleem' heeft mijn vriend ook idd (Stepho, student in Stockholm). Scheelt dat ik een cursus betaald krijgt van mijn gezin en natuurlijk de hele dag zweeds moet praten met de kinderen. De ouders praten ook steevast zweeds met me dus dan gaat het erg rap. Hoop dat je tijd en motivatie kunt maken om het te leren, zou toch leuk een stukje taal mee te pikken van je buitenland ervaringquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, geen tot weinig. Verstaan gaat steeds beter, maar spreken heb ik te weinig in geinvesteerd. Ik heb dan ook veel te weinig Zweden om me heen. In m'n master zitten maar 3 zweden, van de 30 man. Een duitse huisgenoot, en alle andere mensen die ik tegenkom spreken engels. Dat motiveert me weinig. Dit jaar komt het er niet meer van, maar volgend jaar moet het!
Het komt wel vaak ook door de prachtige en goed gekozen muziek bij sommige scenes van GA, dat trekt mijn tranen al gauw over het randjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik ook hoorlekker janken! Ik kijk ook het liefst alleen.
Ik heb PS I Love You ook alleen gekeken en heerlijk een potje zitten huilen toen
Ik heb hetzelfde.. Heb ook 2 of 3 afleveringen gezien maar ik vind er echt niks aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van Greys ooit eens gezien maar het viel me tegen.. iedereen is er echter zo lyrisch over. Wordt het beter?
Ah, vakantiezweeds!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan op zijn zweeds hallo, hoe gaat het, oma, mijn schoen staat in brand, mijn hyena staat in brand, en is je inlegkruisje nog steeds warm
Ik gebruik GA altijd als smoes als ik me rot voel. Dan moet ik héél hard huilen en dan kan ik net doen alsof het door GA komt en niet doordat ik mezelf zo zielig vind. Je wilt niet weten hoe vaak ik de laatste tijd GA gekeken hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef conleche het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |