Dat gaat nog lastig worden dan als je van de zomer 2 weken lang gaat kamperenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben daar gewoon NIET gedouched en gisteren meteen als eerste thuis onder de douche gekropen
Dat is inderdaad heel vervelendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog iets dat kuit is: iets willen kopen en erachter komen dat er te weinig op je rekening staat. Ik krijg geen salaris meer, en stufi komt de 26e oid pas weer. Nu moet ik een maand wachten met het kopen van een nieuwe lens!
I'm with you, sister. Dure maand gehad, vakantie, wat afrekeningen en een dure reparatie aan de auto, bruiloften... Ik heb de komende weken een boodschappenbudgetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog iets dat kuit is: iets willen kopen en erachter komen dat er te weinig op je rekening staat. Ik krijg geen salaris meer, en stufi komt de 26e oid pas weer. Nu moet ik een maand wachten met het kopen van een nieuwe lens!
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel vervelendHeb je een bril voor de tussenperiode?
Mijn daglijstje:
o. grote bak brinta
t. aardbeien
l. rode bietjes + 2 augurken + groene appel + zure haring + eetlepel roomsaus
t. ijswafel
t. 3 kaasstengels
t. nog een appel (ik heb alleen nog maar ananas en appel) + een boterham met pindakaas ofzo
d. waarschijnlijk uit eten, anders gebakken varkenshaas + oesterzwammen in roomsaus + doperwten
Overigens eet ik -vandaag uitgezonderd- altijd het grootste gedeelte van mijn kcal in de periode tot 13.00 uur. Dan eet ik om 16.00 uur en als diner nog wat lichts en dan dan is het klaar. Werkt voor mij prima, omdat ik vooral 's morgens trek heb. 's Morgens goed eten = de hele dag niet snoepen bij mij.
ik was 'het' nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jee, wat gaan jullie weer snel.
Even de was ophangen, kom ik terug, topic vol.
@ moblo (volgens mij was jij het tenminste): welke soorten fruit kun je niet eten? Ik ben allergisch voor appels (echt heel vervelend, want die vind ik heerlijk), kiwi, perziken/pruimen/nectarines e.d., en alle soorten tropisch fruit (dus mango, avocado enzovoort).
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
Volgens mij bedoelt Chico een lens voor haar cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
Huh, waar is m'n plaatje in de OP gebleven?
Nu aardbeien eten dus! De Hollandse/Belgische zijn heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
*meedoet*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm with you, sister. Dure maand gehad, vakantie, wat afrekeningen en een dure reparatie aan de auto, bruiloften... Ik heb de komende weken een boodschappenbudget
Ik dacht ook aan een lens voor je ogen, m'n zus heeft er ook maar 1 nodig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raar
Ja dat ook, maar deze lens is inderdaad voor mn cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatig als ik er eentje kwijt benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |