quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Hij zei dat hij van me walgde en dat ik vies was enzo.
Ik kan hem toch geen ongelijk geven.quote:Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten
En daar hebben we het allergrootste probleem van TSquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef craftyvirus het volgende:
Wow, wat een verhaal, en wat zit jij met jezelf in de knoop.
Nu heb ik me verslikt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Argento het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hem toch geen ongelijk geven.
mwa.. als hij het uitmaakt dan bel je maar hoorquote:Ik ben heel slank en de meeste jongens vinden me erg knap. Ook heb ik in bed de nodige complimenten gehad.
Maar verder ben ik helemaal niet zo leuk
Ik ben wel lief en behulpzaam maar als het erop aan komt....
Als je van jezelf weet dat het niet meer zal gebeuren zal het wel goed komen lijkt mequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef Ilse1990 het volgende:
Ja het was sexueel getint. In dat opzicht heb ik me iets te ver laten meeslepen.
Ik deed eerst niet mee, maar later vond ik het toch wel grappig een beetje mee te spelen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
OT: Ik weet niet wat er allemaal aan zinnen getypt is, maar als het allemaal sexueel getint is, begrijp ik deels zijn frustratie. Het is echter wel licht overtrokken en uit verband getrokken, als je het mij vraagt...
Ga op zoek naar een eigen leven. Niet afhankelijk van je vriendje, ook niet afhankelijk van aandacht van andere jongens, maar iets met vriendinnen, hobby's, studie, werk, zelfontplooiing en zulksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Armageddon het volgende:
En wat hebben we nu geleerd spelende vrouw?
Altijd je MSN geschiedenis UITSCHAKELEN.
jij ouwe snoeperd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef L-IS het volgende:
Wie haar billen brandt zal op haar webcamblaren moeten zitten
domme actie, logisch dat je vriend zijn bedenkingen heeft maar wat heb je dan precies gezegd wat als sexueel getint gezien kan worden?
Dat lijkt me idd een hele goeie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ga op zoek naar een eigen leven. Niet afhankelijk van je vriendje, ook niet afhankelijk van aandacht van andere jongens, maar iets met vriendinnen, hobby's, studie, werk, zelfontplooiing en zulks
DOE OOK NOG EVEN EEN REACTIE OP DIE GRIET DIE VROEG WAAROM JE TIEN UUR THUIS ZIT!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Ilse1990 het volgende:
REACTIE OP DIE GOZER DIE VROEG WAT IK GEZEGD HAD
dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Ilse1990 het volgende:
REACTIE OP DIE GOZER DIE VROEG WAT IK GEZEGD HAD
Zure slootquote:
Ik doe thuiswerk volg een HBO studie in een andere plaats en doe wat vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
DOE OOK NOG EVEN EEN REACTIE OP DIE GRIET DIE VROEG WAAROM JE TIEN UUR THUIS ZIT!
Bijna 3 jaar. Sinds mijn 15e, ik ben nu 18quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Chinless het volgende:
Hoe lang heb je eigenlijk al met die gozer van je ?
Een schrale puberliefde.. uitmaken zou ik zeggen.. Beleef je jeugd nu het nog kan!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar. Sinds mijn 15e, ik ben nu 18
omg, gast!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:
Wie is Jan-Pieter? Jouw vriend of die waarmee je op msn was
Janpieter is de janpieter van Jan-Pieter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:
Wie is Jan-Pieter? Jouw vriend of die waarmee je op msn was
Misschien zou het helpen een eigen leven te hebben. Ik weet niet. Ik zeg ook maar wat. Jeesh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik weet niet waarom ik het gedaan heb.![]()
Man zegt: Oeh, doe je sok eens omlaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
"WTF! Jij deed niks, niet eens je sok omlaag!!
Kijk, je vriend was tevreden met je transformatie van sletje naar degelijk tutje, maar nu heeft ie gezien dat dat sletje af en toe toch nog de kop opsteekt en dat kan ie simpelweg niet aan. De vraag is, is of dat jouw tekortkoming is. Ik zou zeggen van niet. Je bent nu eenmaal een mens met sexuele behoeften. Daar hoeft niemand bang voor te zijn. Je vriend zéker niet. Misschien heb je die gevoelens vanuit het perspectief van je vriend gezien, niet al te handig geuit, maar zn reactie lijkt me objectief beschouwd op zn zachtst gezegd enigszins overtroffen. Het zou voor hem toch ook leuk zijn als je op die manier je sexuele lust opbouwt en dan op hem botviert. Toch? Waarom kan ie het niet zo bekijken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Die gespreksparten kende ik van vroeger, we hebben ooit 1x gezoend en vonden elkaar echt leuk
Voor mijn relatie was ik echt zo'n makkelijke. Ik was net 13/14 en zoende met alles wat los en vast zat
Totdat mijn vriend op mijn 15e me me kreeg en ik een normaler leven ging leiden
Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Ik heb mijn kledingstijl aangepast en zie er netter uit.
Ik ben echt netjes geworden, maar tegen mijn vriend zal ik nooit opkunnen
Dat eeuwige geduld en zo vergevingsgezind, zo attent en liefdevol
We hebben trouwplannen, en willen echt altijd bij elkaar blijven
Ik heb er zomaar wat zinnen uitgepikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben heel slank en de meeste jongens vinden me erg knap. Ook heb ik in bed de nodige complimenten gehad.
Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Ik heb zelfs aangeboden dat hij mij opsluit in huis en de laptop en sleutels meeneemt naar zijn werk maar dat wil hij niet.
Ik snap het als iedereen reageert met "dom wijf" en "sletje" maar dat weet ik zelf ook wel dat ik dat ben
En die pakte hij beet. Wel met kleren aan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Janpieter is de janpieter van Jan-Pieter.
Maar hij heeft me ten huwelijk gevraagd en we gaan na mijn studie trouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Een schrale puberliefde.. uitmaken zou ik zeggen.. Beleef je jeugd nu het nog kan!!![]()
Ben je niet benieuwd wat er nog meer in de wereld te koop is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Maar hij heeft me ten huwelijk gevraagd en we gaan na mijn studie trouwen
Dat kan ik toch niet zo afbreken. Het was op mijn 17e dat hij het vroeg, nu bijna een jaar terug
Hij is trouwens 24
Ben je moslima?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zo afbreken. Het was op mijn 17e dat hij het vroeg, nu bijna een jaar terug
Hij is trouwens 24
Nu wordt het toch welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Hij is trouwens 24
^^^quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef RacerDKB het volgende:
Wedden dat die vriend van je zich 3 keer per week aftrekt op webcamsletjes?
Je schreeuwt niet in éérste reactie dat je hem niet kwijt wil, dat je voor hem kiest, dat deze relatie niet mag ophouden te bestaan. Dat geeft al bij voorbaat te denken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
Zoals bijna altijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:23 schreef Re het volgende:
hmmm speelt er hier meer dan het gestelde in de OP
Dat dus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat MSN-gesprek is verder niet zo'n probleem. Wat wel een probleem is dat jij enorm tegen je vriend opkijkt en allemaal compromissen hebt gesloten die helemaal niet bij je lijken te passen. Je hebt je haar afgeknipt voor hem, je levensstijl aangepast en zelfs de manier waarop je je kleedt. Dan zeg je ook nog dat 'soms die andere kant weer boven komt'. Heb je die op dit moment compleet onderdrukt dan, die andere kant?
Hij vindt het blijkbaar geen probleem om door je MSN-geschiedenis te snuffelen, en jij vind het geen probleem om opgesloten te worden in je eigen huis.
Klinkt niet echt als een gezonde evenwichtige relatie, vind je wel?
Als jij dat hier zo typt, kan ik me niet voor stellen dat JIJ het nog ECHT wilt. Je ziet het blijkbaar als een verplichting aangezien je TOEN ja hebt gezegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Hij is trouwens 24
Je moet natuurlijk niet met iemand gaan trouwen/samenwonen omdat je dat X jaar geleden afgesproken hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef NightGoddess het volgende:
Ik ben verloofd met hem sinds mijn 15e en hebben afgesproken met elkaar samen te wonen als ik mijn studie af heb.
Wel eerder was ik best wel losjes, dus ik denk dat dat ik wel weet wat er te koop is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd wat er nog meer in de wereld te koop is?
Waarom nu al zo vastleggen? Je hoeft niet uit elkaar, maar trouwen? Nu al?
Nee dat weet ik. Ik doe/wil het, omdat ik het wil met hem...dat is toch een gezonde instelling?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met iemand gaan trouwen/samenwonen omdat je dat X jaar geleden afgesproken hebt.
O?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik zat in een slettige periode toen hij met mij kreeg, en hij heeft me veel geleerd en een beter mens gemaakt
Ten eerste, dat je op je 13e en 14e jaar wat rondgeneukt of rondgezoend hebt, wil nog niet zeggen dat je weet wat er te koop is. We hebben het niet alleen over seks he, je hebt gewoon nog nooit relaties gehad met anderen dan je huidige vriend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Wel eerder was ik best wel losjes, dus ik denk dat dat ik wel weet wat er te koop is.
En met hem is niets mis toch? Het lijkt mij obvious dat IK een fout heb gemaakt
Ik zat in een slettige periode toen hij met mij kreeg, en hij heeft me veel geleerd en een beter mens gemaakt
Ik ben bang dat ik weer "terugval" als ik single word. Ik heb alles juist zo voor elkaar. Het huisje boompje beestje ding.
Daar werkt toch iedereen naar toe op gegeven moment?
Ik kan me gewoon geen reden bedenken dat hij me nog een vergeeft en uberhaupt al wou hebben
En over dat trouwen, dat is wel serieus maar we trouwen NA mijn studie als ik werk heb. Anders gaan we scheiden en heb ik geen financiele poot om op te staan. Ik wil niet scheiden maar 1/3? gaat dat wel doen.
Ik wil wel financieel onafhankelijk blijven. Dat ben ik nu ook, ik zou niet terug hoeven naar mijn ouders
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik kan me gewoon geen reden bedenken dat hij me nog een vergeeft en uberhaupt al wou hebben
Het klinkt ernaar dat hij haar goed in z'n macht heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je woont samen met een man waarvan je je niet voor kunt stellen dat hij jou überhaupt wilde hebben?
En het klinkt alsof je (TS) erg weinig zelfrespect / zelfvertrouwen hebt. Alles wat je zegt of doet spiegelen aan wat je vriend er van zou vinden is niet okéquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef NightGoddess het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn heb ook ik het idee dat TS idd niet zo heel gelukkig is met huidige situatie...
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Armageddon het volgende:
En wat hebben we nu geleerd spelende vrouw?
Altijd je MSN geschiedenis UITSCHAKELEN.
Misschien dat je stiekem niet zo gelukkig bent in de relatie als je zelf wilt geloven??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
En ik? Eerlijk gezegd denk ik vaak aan mezelf, kan ineens heel chaggerijnig doen.
Ik snauw mensen af, ik bestel de hele tijd vanalles (Wil je me wat drinken/afstandbediening/koekjes/ETC even geven)
Heeft hij je dat gevraagd/gedwongen om te doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Het is geen wedstrijd of zo?? tegen je vriend op kunnen???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben echt netjes geworden, maar tegen mijn vriend zal ik nooit opkunnen
Jij wilt je vriend alle ruimte geven, wil hij jou ook alle ruimte geven om ook een eigen leven te leiden??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik wil mijn vriend alle ruimte geven. Ik heb 100000x sorry gezegd. Alles toegegeven en eerlijk gezegd.
Wat zou het voor nut hebben om het je ouders te vertellen??? Zoveel is er nu toch ook weer niet gebeurt? Niet erger maken dan het is!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik heb gezegd dat hij het tegen iedereen mag zeggen, en dat ik het mijn ouder wel wil opbiechten als hij daar behoefte aan heeft.
Iedereen zal echt van me walgen![]()
Maar if it takes that om hem goed te doen doe ik dat
Sorry, maar dit zou echt van de zotte zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik heb zelfs aangeboden dat hij mij opsluit in huis en de laptop en sleutels meeneemt naar zijn werk maar dat wil hij niet.
Luister naar dit stemmetje!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Soms komt ineens weer die andere kant van mij boven en die zegt op heldere momenten tegen mij
"WTF! Jij deed niks, niet eens je sok omlaag!! of whatever, JA vulgaire taal JA grote fout maar get real, ZO erg is het niet"
![]()
![]()
![]()
Overdrijven is ook een vak!! (Van je vriend dan!)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Mijn vriend wil wel bij mij blijven, maar het vertrouwen is weg. We huilen allebei veel en ik schaam me blauw dat ik mijn relatie zo heb beschadigd. Mijn vriend zei dat hij zich dit nog zou herinneren als ik een kind van hem kreegDat heeft me best wel geraakt. WAT HEB IK GEDAAN
![]()
Ik zou mezelf nooit zo laten controleren, door niemand niet! Je hebt, ook al zit je in een relatie, ook recht op je eigen privacy hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Het was zo stom! Op het momente supréme leek het helemaal niet zo erg. Maar als mijn vriend de msn-geschiedenis induikt en zinnen opleest ga ik door de grond van schaamte
Nee, in mijn ogen niet. Wel (iets) te ver maar niet iets om je zo'n zorgen over te maken.quote:
Haal jezelf niet zo naar beneden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik snap het als iedereen reageert met "dom wijf" en "sletje" maar dat weet ik zelf ook wel dat ik dat ben
vrouwen die poepenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik denk dat je je vriend niet op zo'n voetstuk moet zetten, zijn stront stinkt netzoals die van jou.
Creeer wat eigenwaarde en ga leven.
er is niks gebeurd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
Het lijkt mij obvious dat IK een fout heb gemaakt
dit dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef RacerDKB het volgende:
Wedden dat die vriend van je zich 3 keer per week aftrekt op webcamsletjes?
Met dit bericht kon ik erg veel, met het bericht over dat alle vrouwen hoeren zijn kon ik niksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef Angst het volgende:
beste TS,
Je vriend is 24, hij heeft een baan, hij heeft een studie afgerond, hij weet meer van het leven, hij is rijper en meer toe aan trouwen.
Dit komt allemaal door zijn leeftijd, jij bent pas 18.
Je voelt je minder waard dan hem, maar das onzin je bent 6 jaar jonger. Daarom maak je dus misschien ook wel die domme fout die je gemaakt hebt. Vraag hem eens of hij domme dingen heeft gedaan toen hij 18 was.
Zoals ik je post lees, duw je zelf in een minderwaardigheid positie ten op zichte van hem, wat je nogal kwetsbaar maakt.
Mijn vriend (die overigens natuurlijk ook geweldig en perfect is) is maar vier jaar ouder dan ik, en zelfs daar merk ik ontzettend verschil in. Hij lijkt veel succesvoller te zijn, zeker toen ik nog studeerde en hij werkte.
Kop op, en hij vergeeft je wel als hij zo lief is als je beschrijft
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Aneurism het volgende:
knip
Ik zou teleurgesteld in je zijn, maar ergens zou ik het wel verwacht hebben. Het is de zwakte van een vrouw, de drang naar aandacht is zo alles omvattend, zo groots dat een vrouw daar altijd aan zal toegeven. Je kan het een vrouw niet kwalijk nemen net zoals je het je hond niet kan kwalijk nemen. Vrouwen zijn vreemdgaande hoeren en weten dat ik gelijk heb, daarom worden ze ook altijd zo kwaad als ik tegen ze zeg dat het vreemdgaande hoeren zijn.
Enige tijd geleden las ik over een 26 jarige dame met de naam Leila die haar Enzo verkocht voor $1.600.000, destijds stonden er 2 Ferrari Enzo's op Ebay voor 1.200.000$. Wat haar dus $400.000 dollar waard maakt. Zoals Gerrit Graham zei: “That’s too fuckin high!”. Geen enkele vrouw is $400.000 waard, zeker niet een vrouw die zich veilt op ebay. Ik zal nog geen eens beginnen over de gradatie van haar hoerigheid, alle vrouwen zijn hoeren. Leila is daar geen uitzondering op.
Wanneer een vrouw geld krijgt van een man omdat hij denkt dat er geneukt gaat worden is het niet omdat ze een slimme zakenvrouw is of een kordate dame, nee ze is gewoon een dure hoer. Zie het als een parkeerwachter die corrupt is en een steekpenning aanneemt van Don Pasta di Papi zodat zijn Ferrari niet weggesleept word, hij is geen zakenman of een slimme handelaar maar een crimineel. Besluit hij alsnog zijn bonnenboekje te pakken dan is het ook gewoon een hufter. Ongeacht zijn keuze, hij blijft gewoon een vieze hufterige crimineel.
Alle vrouwen zijn hoeren.
Waar ik het hier over heb is de prijs. In de huidige economische crisis gaat geen enkele auto voor 1.600.000$, je krijgt er minstens een mini, een saab en heel GM erbij. Geen enkel kutje maakt die auto meer waard en al helemaal geen $400.000. Als je een auto koopt dan gaat het maar om 1 ding: Prestatie. Als het om het kopen van toegang tot een vrouw haar kutje dan gaat het maar om 1 ding: Leeftijd. Zodra ze ouder dan 21 is: Hou je geld op zak. Zodra ze jonger dan 21 is, neem haar mee naar de garagebox en geef haar een Big Mac.
Vrouwen onder de 21 weten het verschil niet tussen Haute cuisine en gefrituurde friet.
Zodra een vrouw ouder dan 21 geworden is verliest ze al haar marktwaarde, Leila heeft zichzelf dus 400.000$ boven marktwaarde geprijsd. En laten we eerlijk zijn, wat is deze vrouw nou waard? Ze bied zichzelf op Ebay aan, wat voor wanhopige stappen heeft ze hiervoor ondernomen? Internet Daten?
Internet daten is ziek en verkeerd. Het is zoiets als Femke Halsema met TBC: Het is ziek en verkeerd, besmettelijk en vrouwelijk.
Internet daten is een misbruik van Technologie. Technologie is bedoeld om levens te redden en het ongelooflijke waar te maken. De grens en verder, zoals het opwekken van Elektra of het hebben van een 4 uur durende erectie. Het is niet bedoeld om gebruikt te worden door elke debiel met een ¤10 Euro biljet.
Internet daten is als vissen met dynamiet voor vrouwen. Mannen op dergelijke dating sites zijn zo wanhopig dat ze betalen voor het vooruitzicht van betaalde sex. Als een hoer geen vaste klant kan vinden om het benzine geld van haar Ferrari Enzo te betalen, dan is het een slechte hoer en is er iets mis met haar.
En er is altijd wel iets aan de hand. De enige vrouwen die op internet daten zijn vrouwen die de illusie hebben dat ze met hun feministische houding het ver gaan schoppen. Ze zijn te lui en dom om een carrière te maken en ze zijn te arrogant om voor een man te buigen en liefde en geluk te verdienen.
Noem het ridderlijkheid, romantiek, echte liefde maar wat het echt is is prostitutie.
Zonder hoeren zouden mannen nooit sex krijgen. Geen enkele man kan een hoer weerstaan. Denk je dat dat niet zo is, probeer dan maar eens een meid het bed in te krijgen door helemaal niets te doen. Wees een niemand, geef geen geld uit en in geen geval laat je zien dat je er iets om geeft. Als een man is je tijd en inzet hetzelfde als geld. Tussen 9 en 5 ruil je je inzet en tijd voor geld. Wanneer je je inzet en tijd spendeert aan een of andere griet dan betaal je Mogelijkheids kosten. Je gaf je tijd en inzet op om te luisteren hoe ze graag een paardenverzorgster zou willen worden, hoe vlees eten moord is, hoe ze zou willen dat de hongersnood de wereld uit zou gaan, er vrede op aarde zou zijn en ze kanker kon genezen en daarnaast ook nog een Popster zou willen zijn. Je hebt al die kostbare tijd en inzet opgegeven om geneukt te worden.
En daar is niets mis mee! Tenzij het 400.000$ duurder is dan het zou moeten kosten. Er is niets mis met Prostitutie, er is iets mis met te veel betalen voor prostitutie.
Alle vrouwen zijn hoeren en allemaal haten ze sex. Je hoeft niet van je werk te houden om je werk af te krijgen.
wat braaf en saai en burgerlijk. Dat moet mijn vriendin echt niet flikkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Lollerfant.quote:Ik heb zelfs aangeboden dat hij mij opsluit in huis en de laptop en sleutels meeneemt naar zijn werk maar dat wil hij niet.
Ik zou teleurgesteld in je zijn, maar ergens zou ik het wel verwacht hebben. Het is de zwakte van een vrouw, de drang naar aandacht is zo alles omvattend, zo groots dat een vrouw daar altijd aan zal toegeven. Je kan het een vrouw niet kwalijk nemen net zoals je het je hond niet kan kwalijk nemen. Vrouwen zijn vreemdgaande hoeren en weten dat ik gelijk heb, daarom worden ze ook altijd zo kwaad als ik tegen ze zeg dat het vreemdgaande hoeren zijn.
Enige tijd geleden las ik over een 26 jarige dame met de naam Leila die haar Enzo verkocht voor $1.600.000, destijds stonden er 2 Ferrari Enzo's op Ebay voor 1.200.000$. Wat haar dus $400.000 dollar waard maakt. Zoals Gerrit Graham zei: “That’s too fuckin high!”. Geen enkele vrouw is $400.000 waard, zeker niet een vrouw die zich veilt op ebay. Ik zal nog geen eens beginnen over de gradatie van haar hoerigheid, alle vrouwen zijn hoeren. Leila is daar geen uitzondering op.
Wanneer een vrouw geld krijgt van een man omdat hij denkt dat er geneukt gaat worden is het niet omdat ze een slimme zakenvrouw is of een kordate dame, nee ze is gewoon een dure hoer. Zie het als een parkeerwachter die corrupt is en een steekpenning aanneemt van Don Pasta di Papi zodat zijn Ferrari niet weggesleept word, hij is geen zakenman of een slimme handelaar maar een crimineel. Besluit hij alsnog zijn bonnenboekje te pakken dan is het ook gewoon een hufter. Ongeacht zijn keuze, hij blijft gewoon een vieze hufterige crimineel.
Waar ik het hier over heb is de prijs. In de huidige economische crisis gaat geen enkele auto voor 1.600.000$, je krijgt er minstens een mini, een saab en heel GM erbij. Geen enkel kutje maakt die auto meer waard en al helemaal geen $400.000. Als je een auto koopt dan gaat het maar om 1 ding: Prestatie. Als het om het kopen van toegang tot een vrouw haar kutje dan gaat het maar om 1 ding: Leeftijd. Zodra ze ouder dan 21 is: Hou je geld op zak. Zodra ze jonger dan 21 is, neem haar mee naar de garagebox en geef haar een Big Mac.
Vrouwen onder de 21 weten het verschil niet tussen Haute cuisine en gefrituurde friet.
Zodra een vrouw ouder dan 21 geworden is verliest ze al haar marktwaarde, Leila heeft zichzelf dus 400.000$ boven marktwaarde geprijsd. En laten we eerlijk zijn, wat is deze vrouw nou waard? Ze bied zichzelf op Ebay aan, wat voor wanhopige stappen heeft ze hiervoor ondernomen? Internet Daten?
Internet daten is ziek en verkeerd. Het is zoiets als Femke Halsema met TBC: Het is ziek en verkeerd, besmettelijk en vrouwelijk.
Internet daten is een misbruik van Technologie. Technologie is bedoeld om levens te redden en het ongelooflijke waar te maken. De grens en verder, zoals het opwekken van Elektra of het hebben van een 4 uur durende erectie. Het is niet bedoeld om gebruikt te worden door elke debiel met een ¤10 Euro biljet.
Internet daten is als vissen met dynamiet voor vrouwen. Mannen op dergelijke dating sites zijn zo wanhopig dat ze betalen voor het vooruitzicht van betaalde sex. Als een hoer geen vaste klant kan vinden om het benzine geld van haar Ferrari Enzo te betalen, dan is het een slechte hoer en is er iets mis met haar.
En er is altijd wel iets aan de hand. De enige vrouwen die op internet daten zijn vrouwen die de illusie hebben dat ze met hun feministische houding het ver gaan schoppen. Ze zijn te lui en dom om een carrière te maken en ze zijn te arrogant om voor een man te buigen en liefde en geluk te verdienen.
Noem het ridderlijkheid, romantiek, echte liefde maar wat het echt is is prostitutie.
Zonder hoeren zouden mannen nooit sex krijgen. Geen enkele man kan een hoer weerstaan. Denk je dat dat niet zo is, probeer dan maar eens een meid het bed in te krijgen door helemaal niets te doen. Wees een niemand, geef geen geld uit en in geen geval laat je zien dat je er iets om geeft. Als een man is je tijd en inzet hetzelfde als geld. Tussen 9 en 5 ruil je je inzet en tijd voor geld. Wanneer je je inzet en tijd spendeert aan een of andere griet dan betaal je Mogelijkheids kosten. Je gaf je tijd en inzet op om te luisteren hoe ze graag een paardenverzorgster zou willen worden, hoe vlees eten moord is, hoe ze zou willen dat de hongersnood de wereld uit zou gaan, er vrede op aarde zou zijn en ze kanker kon genezen en daarnaast ook nog een Popster zou willen zijn. Je hebt al die kostbare tijd en inzet opgegeven om geneukt te worden.
En daar is niets mis mee! Tenzij het 400.000$ duurder is dan het zou moeten kosten. Er is niets mis met Prostitutie, er is iets mis met te veel betalen voor prostitutie.
Alle vrouwen zijn hoeren en allemaal haten ze sex. Je hoeft niet van je werk te houden om je werk af te krijgen.
I love you.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Aneurism het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen.quote:
succesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Met dit bericht kon ik erg veel, met het bericht over dat alle vrouwen hoeren zijn kon ik niks
Ik zou nooit echt met een ander sexen, echt niet
Ik ga stoppen voor vanavond, maar heel erg bedankt
Ook voor de reacties met kritiek, ook voor de reacties met steun
Ik houd jullie wel een beetje op de hoogte
xxx Ilse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |