DOE OOK NOG EVEN EEN REACTIE OP DIE GRIET DIE VROEG WAAROM JE TIEN UUR THUIS ZIT!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Ilse1990 het volgende:
REACTIE OP DIE GOZER DIE VROEG WAT IK GEZEGD HAD
dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Ilse1990 het volgende:
REACTIE OP DIE GOZER DIE VROEG WAT IK GEZEGD HAD
Zure slootquote:
Ik doe thuiswerk volg een HBO studie in een andere plaats en doe wat vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
DOE OOK NOG EVEN EEN REACTIE OP DIE GRIET DIE VROEG WAAROM JE TIEN UUR THUIS ZIT!
Bijna 3 jaar. Sinds mijn 15e, ik ben nu 18quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Chinless het volgende:
Hoe lang heb je eigenlijk al met die gozer van je ?
Een schrale puberliefde.. uitmaken zou ik zeggen.. Beleef je jeugd nu het nog kan!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar. Sinds mijn 15e, ik ben nu 18
omg, gast!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:
Wie is Jan-Pieter? Jouw vriend of die waarmee je op msn was
Janpieter is de janpieter van Jan-Pieter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:
Wie is Jan-Pieter? Jouw vriend of die waarmee je op msn was
Misschien zou het helpen een eigen leven te hebben. Ik weet niet. Ik zeg ook maar wat. Jeesh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik weet niet waarom ik het gedaan heb.![]()
Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem
Man zegt: Oeh, doe je sok eens omlaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
"WTF! Jij deed niks, niet eens je sok omlaag!!
Kijk, je vriend was tevreden met je transformatie van sletje naar degelijk tutje, maar nu heeft ie gezien dat dat sletje af en toe toch nog de kop opsteekt en dat kan ie simpelweg niet aan. De vraag is, is of dat jouw tekortkoming is. Ik zou zeggen van niet. Je bent nu eenmaal een mens met sexuele behoeften. Daar hoeft niemand bang voor te zijn. Je vriend zéker niet. Misschien heb je die gevoelens vanuit het perspectief van je vriend gezien, niet al te handig geuit, maar zn reactie lijkt me objectief beschouwd op zn zachtst gezegd enigszins overtroffen. Het zou voor hem toch ook leuk zijn als je op die manier je sexuele lust opbouwt en dan op hem botviert. Toch? Waarom kan ie het niet zo bekijken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Die gespreksparten kende ik van vroeger, we hebben ooit 1x gezoend en vonden elkaar echt leuk
Voor mijn relatie was ik echt zo'n makkelijke. Ik was net 13/14 en zoende met alles wat los en vast zat
Totdat mijn vriend op mijn 15e me me kreeg en ik een normaler leven ging leiden
Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Ik heb mijn kledingstijl aangepast en zie er netter uit.
Ik ben echt netjes geworden, maar tegen mijn vriend zal ik nooit opkunnen
Dat eeuwige geduld en zo vergevingsgezind, zo attent en liefdevol
We hebben trouwplannen, en willen echt altijd bij elkaar blijven
Ik heb er zomaar wat zinnen uitgepikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem
Ik ben heel slank en de meeste jongens vinden me erg knap. Ook heb ik in bed de nodige complimenten gehad.
Ik ben samen gaan wonen, heb mijn lange blonde haren afgeknipt, wordt niet meer dronken enz.
Ik heb zelfs aangeboden dat hij mij opsluit in huis en de laptop en sleutels meeneemt naar zijn werk maar dat wil hij niet.
Ik snap het als iedereen reageert met "dom wijf" en "sletje" maar dat weet ik zelf ook wel dat ik dat ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |