En die pakte hij beet. Wel met kleren aan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Janpieter is de janpieter van Jan-Pieter.
Maar hij heeft me ten huwelijk gevraagd en we gaan na mijn studie trouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Een schrale puberliefde.. uitmaken zou ik zeggen.. Beleef je jeugd nu het nog kan!!![]()
Ben je niet benieuwd wat er nog meer in de wereld te koop is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Maar hij heeft me ten huwelijk gevraagd en we gaan na mijn studie trouwen
Dat kan ik toch niet zo afbreken. Het was op mijn 17e dat hij het vroeg, nu bijna een jaar terug
Hij is trouwens 24
Ben je moslima?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zo afbreken. Het was op mijn 17e dat hij het vroeg, nu bijna een jaar terug
Hij is trouwens 24
Nu wordt het toch welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Hij is trouwens 24
^^^quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef RacerDKB het volgende:
Wedden dat die vriend van je zich 3 keer per week aftrekt op webcamsletjes?
Je schreeuwt niet in éérste reactie dat je hem niet kwijt wil, dat je voor hem kiest, dat deze relatie niet mag ophouden te bestaan. Dat geeft al bij voorbaat te denken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
Zoals bijna altijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:23 schreef Re het volgende:
hmmm speelt er hier meer dan het gestelde in de OP
Dat dus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat MSN-gesprek is verder niet zo'n probleem. Wat wel een probleem is dat jij enorm tegen je vriend opkijkt en allemaal compromissen hebt gesloten die helemaal niet bij je lijken te passen. Je hebt je haar afgeknipt voor hem, je levensstijl aangepast en zelfs de manier waarop je je kleedt. Dan zeg je ook nog dat 'soms die andere kant weer boven komt'. Heb je die op dit moment compleet onderdrukt dan, die andere kant?
Hij vindt het blijkbaar geen probleem om door je MSN-geschiedenis te snuffelen, en jij vind het geen probleem om opgesloten te worden in je eigen huis.
Klinkt niet echt als een gezonde evenwichtige relatie, vind je wel?
Als jij dat hier zo typt, kan ik me niet voor stellen dat JIJ het nog ECHT wilt. Je ziet het blijkbaar als een verplichting aangezien je TOEN ja hebt gezegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Hij is trouwens 24
Je moet natuurlijk niet met iemand gaan trouwen/samenwonen omdat je dat X jaar geleden afgesproken hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef NightGoddess het volgende:
Ik ben verloofd met hem sinds mijn 15e en hebben afgesproken met elkaar samen te wonen als ik mijn studie af heb.
Wel eerder was ik best wel losjes, dus ik denk dat dat ik wel weet wat er te koop is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd wat er nog meer in de wereld te koop is?
Waarom nu al zo vastleggen? Je hoeft niet uit elkaar, maar trouwen? Nu al?
Nee dat weet ik. Ik doe/wil het, omdat ik het wil met hem...dat is toch een gezonde instelling?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met iemand gaan trouwen/samenwonen omdat je dat X jaar geleden afgesproken hebt.
O?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik zat in een slettige periode toen hij met mij kreeg, en hij heeft me veel geleerd en een beter mens gemaakt
Ten eerste, dat je op je 13e en 14e jaar wat rondgeneukt of rondgezoend hebt, wil nog niet zeggen dat je weet wat er te koop is. We hebben het niet alleen over seks he, je hebt gewoon nog nooit relaties gehad met anderen dan je huidige vriend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Wel eerder was ik best wel losjes, dus ik denk dat dat ik wel weet wat er te koop is.
En met hem is niets mis toch? Het lijkt mij obvious dat IK een fout heb gemaakt
Ik zat in een slettige periode toen hij met mij kreeg, en hij heeft me veel geleerd en een beter mens gemaakt
Ik ben bang dat ik weer "terugval" als ik single word. Ik heb alles juist zo voor elkaar. Het huisje boompje beestje ding.
Daar werkt toch iedereen naar toe op gegeven moment?
Ik kan me gewoon geen reden bedenken dat hij me nog een vergeeft en uberhaupt al wou hebben
En over dat trouwen, dat is wel serieus maar we trouwen NA mijn studie als ik werk heb. Anders gaan we scheiden en heb ik geen financiele poot om op te staan. Ik wil niet scheiden maar 1/3? gaat dat wel doen.
Ik wil wel financieel onafhankelijk blijven. Dat ben ik nu ook, ik zou niet terug hoeven naar mijn ouders
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik kan me gewoon geen reden bedenken dat hij me nog een vergeeft en uberhaupt al wou hebben
Het klinkt ernaar dat hij haar goed in z'n macht heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je woont samen met een man waarvan je je niet voor kunt stellen dat hij jou überhaupt wilde hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |