Wij waren gister al naar de ikea gegaan, stond niks op de site bij bijzondere openingstijden. dus wij denken is gewoon open.. Naja niet dusquote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
doos dat ik ben.... mijn klok staat hier op 19.57... Ik heb het gemist
Wat doen ze daar dan wel, volgens jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
wie is die pekingeend nu weer![]()
en wat een slecht festival in haarlem zegal die kut altos, was er net een debat over de oorlog in afganistan: zon domme hoer ja je moet het leger weghalen die mensen kunnen hun ding niet doen en worden beperkt in hun vrijheid, weg met balkenende
domme kuthoer waar denk je dat het leger nu mee bezig is daar
was gister nog n reportage over op bnn, had die gekeken ipv een trui te breien
bah
en k moet zo werken, daarom ben ik er
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij waren gister al naar de ikea gegaan, stond niks op de site bij bijzondere openingstijden. dus wij denken is gewoon open.. Naja niet dusHetzusjevan, IB en ik als troost maar naar de Mac daaro. Staan we om 10 voor 8 in de rij dus wij hopen dat we wel klaar zijn voor 8 uur, want vond het gewoon vervelend om daar dan te staan.. Hingen ook netjes briefjes dat ze om 8 uur 2 minuten stilte in acht zouden nemen..
Wat doen die mongolen.. gaan ze om 5 voor 8 (op iedereen zijn klok daar en zelfs op hun eigen klok) ineens stilte houden.. en het was niet eens 2 minutenecht te vaag.. We waren eigenlijk benieuwd of het een oefening was en ze daarna nog een keer zouden doen om 8 uur maar toen stonden we al buiten en hebben we zelf nog even een minuutje stil gehouden.. Maar als iedereen om je heen wel aant praten en schreeuwen is voelt dat ook zo nutteloos
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was gisteren om 8 uur onderweg naar een maat van me, ben zelfs netjes om 8 uur afgestapt en mijn ipod uitgezetEn iedereen me maar raar aankijken
Ik weet het niet, ze geeft iig geen negatieve signalenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef morgane het volgende:
Dat schiet idd niet erg opvindt ze dat niet vervelend of heeft ze het zelf ook druk?
duuhquote:
Die zal dan wel terecht geweest zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb je er drie gegeven. Waaronder een op een meet: "wat een lul".
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een sms'je van een onbekend nr "whehe Giel Beelen aan de kassa, ik heb z'n handtekening haha".
rara wie zou 't zijn
Netjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was gisteren om 8 uur onderweg naar een maat van me, ben zelfs netjes om 8 uur afgestapt en mijn ipod uitgezetEn iedereen me maar raar aankijken
Gooi jij nou maar die roestbak van je op marktplaatsquote:
Kost te veel, zonde geldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gooi jij nou maar die roestbak van je op marktplaats
Jij en je fiets, jaquote:
Drie weekjes zakgeld sparen en hij kan de jouwe drie keer af betalenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij en je fiets, ja. Zorg eerst maar dat je een auto kan betalen
.
Maar hey, dat is gelukkig geen gare 306!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drie weekjes zakgeld sparen en hij kan de jouwe drie keer af betalen![]()
Waarom verpats je dat ding eik als je geen geld hebt voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hey, dat is gelukkig geen gare 306!
Omdat ik stronteigenwijs benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom verpats je dat ding eik als je geen geld hebt voor een nieuwe?
Of omdat je dat worstje van je moet compenseren?quote:
Met een Volvo van tien jaar oud? Ik denk het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of omdat je dat worstje van je moet compenseren?
Het zal vast niet een leuke volvootje zijn met een 900 cc motorke!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met een Volvo van tien jaar oud? Ik denk het niet.
Dat is waar. Dan kan ik beter m'n huidige naaimachinemotor houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zal vast niet een leuke volvootje zijn met een 900 cc motorke!
Dus waarom een nieuwe als die oude het nog doet en je het geld niet echt kan missen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar. Dan kan ik beter m'n huidige naaimachinemotor houden.
Omdat ik altijd al autoliefhebber ben geweest en een auto voor mij ook een stukje genieten en ontspanning is, in plaats van enkel een vervoermiddel. En omdat ik met een beetje mazzel komend jaar voor stage en werk alleen al zo'n 25 à 30 duizend kilometer zal moeten rijden, waarbij enig comfort ook wel prettig is. De auto die ik nu heb is ook aardig comfortabel, maar meerdere malen per week 150 km per dag is minder prettig als je mijn lengte hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus waarom een nieuwe als die oude het nog doet en je het geld niet echt kan missen?
Gast, dat stelt écht niks voor.. ik heb em niets eens opgehaald nadat ik die van m'n zusje zag. Is gewoon een tasje met folders, that's it..quote:
Ja volgens mij zag ik je! Ik stond echt recht voor je toen je net uit de bus stapte in Wageningen, maar je herkende me nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Dupje het volgende:
Hoi! Ik was naar Wageningen, en het was leuk!
Nu dood, beetje ziekjes, dus bed in
Tja, een auto is voor mij gewoon een suf ding dat rijdt van A naar B!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat ik altijd al autoliefhebber ben geweest en een auto voor mij ook een stukje genieten en ontspanning is, in plaats van enkel een vervoermiddel. En omdat ik met een beetje mazzel komend jaar voor stage en werk alleen al zo'n 25 à 30 duizend kilometer zal moeten rijden, waarbij enig comfort ook wel prettig is. De auto die ik nu heb is ook aardig comfortabel, maar meerdere malen per week 150 km per dag is minder prettig als je mijn lengte hebt.
Maar je zit nu wel te fokken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Sander het volgende:
Ik moet nog dingen voor de Thabloid schrijven, maar daar ben ik nog helemaal niet aan toegekomen.
Daar heb ik ook meer over gehoord inderdaad, moet ik binnenkort ook maar eens gaan kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef SLP_ het volgende:
Hoi
Heb net the fountain gekeken, echt een mooie film!
En wat een vreselijk weer is het zeg. Gelukkig begint mn les pas om 10 voor half 3 dus ik hoop dat het dan al iets opgeklaard is, maar dat zal wel niet..
Burger king ftw!quote:
handigquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef Californium het volgende:
probeer jij maar eens te werken op dit waardeloze geval![]()
Ik kan niet inloggen.... dan krijgt safari problemen..... ik kan niet snel klikken...dan loopt hij vast....
Serieus?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
The Fountain is mijn all time beste film ooit. Wat een film, heb hem minstens 20 keer gezien
eeum wattequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
wel hedaarom neem ik normaal op minder drukke dagen mijn laptop van thuis mee
alleen nu ben ik toch de hele dag druk dus had geen zin om het mee te nemen
weer verder... even mijn plugjes wassen met TE en even een P1 inzetten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
maar wat een kankerfestival zeg, kutlui
Beetje verzuurd swarma?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
kutbuurkinderen alweer met die kut klote tyfus sireneduidelijk dat de muziek aanblijft tot vanavond heel laat,dat zal ze leren
Je bent een moedig man!quote:
Haha wat een kneuzen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef LastRequest het volgende:
Hihi.. http://www.flabber.nl/lin(...)ys-hot-and-cold-1387
wtfquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef Californium het volgende:
o boy... totale paniek is losgebarsten! folder in de bus gekregen over de swine fluhoesten / niesen met hand / tissue voor de mond.... handen wassen en er zijn al 28 besmettingen en er zijn al vijf scholen gesloten
Als je denk besmet te zijn kun je daar en daar naartoe bellen.... vooral NIET naar je huisarts toe gaan
hoe zit het nu met de appeltaartquote:
ik weet nog niet wat ik er van moet denken... begint wel eng in de buurt te komen allemaal.... Tis dat ze nog net niet een doosje tamiflu door de brievenbus hebben geschovenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind je het eng of niet?
Serieus, wie zal het aan zijn reet roesten waar ze hem vindt op de pcquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef morgane het volgende:
Toch is een ehd net wat anders dan gewoon 'harde schijf' of 'computer'. Als ze zegt 'computer' liegt ze, want t staat niet op de computer zelf maar op de ehd
Pick of destiny...quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe dank u, ik kan van jou hetzelfde zeggen!
ze is 17quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
jaloers?
quote:
Zal ik het zo zeggen dat het niet specifiek deze film is, meer The Fountain waarbij ik dacht, 'Goh die gast heeft een fijne filmsmaakquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe dank u, ik kan van jou hetzelfde zeggen!
Haha ik lees al dat je een filmfreak bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik het zo zeggen dat het niet specifiek deze film is, meer The Fountain waarbij ik dacht, 'Goh die gast heeft een fijne filmsmaak"
Gheghe, filmfreak is een groot woord, maar ik heb nogal wat gezienquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha ik lees al dat je een filmfreak bentIk ben ook echt zo een filmverslaafde, niet normaal! En wie kan The Fountain nou geen mooie film vinden?
Requiem for a dream is denk ik de prachtigste film die ik ooit heb gezien. Verder vind ik mooie films: American History X, Schindler's List, The Pianist, Se7en, American Beauty, The Butterfly Effect, The Big Lebowsky, The Prestige, Lost in Translation, Memento, Crash en voor de rest hou ik soms ook wel van die actiefilms als X-Men, The Matrix, de Bourne trilogie, Lucky Number Slevin, Snatch, Lock Stock and Two Smoking Barrels, The Transporter trilogie en Crank.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, filmfreak is een groot woord, maar ik heb nogal wat gezien
Wat vind je nog meer leuke films??En inderdaad, wie kan The Fountain nou niet mooi vinden
beetje standaard wel jahquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Requiem for a dream is denk ik de prachtigste film die ik ooit heb gezien. Verder vind ik mooie films: American History X, Schindler's List, The Pianist, Se7en, American Beauty, The Butterfly Effect, The Big Lebowsky, The Prestige, Lost in Translation, Memento, Crash en voor de rest hou ik soms ook wel van die actiefilms als X-Men, The Matrix, de Bourne trilogie, Lucky Number Slevin, Snatch, Lock Stock and Two Smoking Barrels, The Transporter trilogie en Crank.
Volgens mij is mijn lijstje [op die actiefilms na] best wel standaard, maarja![]()
Ik moet zeggen dat ik van al die standaardfilms dan nog nooit The Lord of The Rings, Scarface en The Godfather heb gezien
hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef SLP_ het volgende:
Haha ja ik weet het. Maar ik heb nog genoeg tijd om al die andere films te kijken. Misschien dat Hosti me een paar kan aanraden?
doe is uitleggen schatquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Barcaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Halve finale champions league, 93e minuut maken ze gelijk en zijn dus door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
doe is uitleggen schat
of moet ik terug lezen
Oja Lord of War heb ik ook gezien, Jared Leto was daar zo schattigquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
Lord of War, Stranger Than Fiction, Trainspotting, The Darjeeling Limited, The Life Aquatic, V for Vendetta, Oldboy, Sin City, Sideways, Platoon, Memento....
Pfff... top of my head werk hoor.... kan wel eens een keer een dikke lijst maken met Hosti's must C's![]()
93equote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Halve finale champions league, 93e minuut maken ze gelijk en zijn dus door.
Star Trek is toch meer mannetjes met kussens in hun voorhoofd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Sander het volgende:
Niemand leest mijn posts. Ik schreef Star Wars ipv Star Trek, en niemand zag het
Matig. Erg matig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Barcaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Het viel me serieus meteen op, omdat ik dacht 'welke mafkees gaat er nou naar Star Trek', maar ik lees het net pas dus kon niet tijdig reageren hèquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Sander het volgende:
Niemand leest mijn posts. Ik schreef Star Wars ipv Star Trek, en niemand zag het
Dat kan ja. Ik kwam uit De Fiets rollen, onderweg naar Samsonquote:Op donderdag 7 mei 2009 05:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Mikkie: Kan het zijn dat ik jou gespot heb in het centrum van Nijmegen rond twaalven? Bij het pinautomaat tussen de V&D en de HEMA (tegenover camelot etc.)?
Ik zat in Camelot en ik dacht! Hè die vent ziet er bekend uit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Mikkie het volgende:
Dat kan ja. Ik kwam uit De Fiets rollen, onderweg naar Samson.
het is zelfs de 11e filmquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Star Trek is toch meer mannetjes met kussens in hun voorhoofd?
Is daar nu ook een film van
waar werk jequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef SLP_ het volgende:
Wat een lekker weer is het! Jammer dat ik zo moet werken..
Dat kan kloppenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zat in Camelot en ik dacht! Hè die vent ziet er bekend uit!
Ik wilde juist dat hij mijn gaten opvuldequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog een stucadoorsbedrijf nodig?
bel dan niet TLB stucadoorsbedrijf uit nijmegen, die achterlijke marokaan achter het stuur is zojuist doorgereden na een aanrijding
Een Marokkaan die je gaatje opvult... je moet er maar blij van wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde juist dat hij mijn gaten opvulde![]()
wat een idioot trouwens... doorrijden na een aanrijding![]()
zijn buitenlanders... zie zijn goedkoperquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Marokkaan die je gaatje opvult... je moet er maar blij van worden.
Dat heeft een reden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
zijn buitenlanders... zie zijn goedkoper
zo moeilijk is een gat opvullen toch nietquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef remlof het volgende:
Waar is dat meettopic van jullie ook alweer?
Dat niet, maar de kwaliteit van het werk kan te wensen over laten...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
zo moeilijk is een gat opvullen toch niet
Ah, toch nog een puisteruge puber in 't topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef remlof het volgende:
Waar is dat meettopic van jullie ook alweer?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, toch nog een puisteruge puber in 't topic.
das waar..... vrouwen zijn een stuk preciezer en netter... misschien moet ik maar een vrouw mijn gaten laten vullenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat niet, maar de kwaliteit van het werk kan te wensen over laten...
ervaring mee blijkbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef IrishBastard het volgende:
Die gebruiken geen vulpasta, maar een soort plasticWerkt lang niet zo goed
Kun jij squashen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net gesquashed met m'n broer, was tofVolgende week weer
En Cottage Pie was lekk0r
Ik hoor het al, het leven van die jongen is voorbij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee mik, ik laat hem niet in een klein glazen hokkie met jou, een racket en een bal.
je weet maar nooit waar die bal terecht komtquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee mik, ik laat hem niet in een klein glazen hokkie met jou, een racket en een bal.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het leven van die jongen is voorbij.
Wel als ie met jou in dat squashzaaltje staat jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het leven van die jongen is voorbij.
Je hebt me nog nooit zien squashen, wat weet jij er nou vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel als ie met jou in dat squashzaaltje staat ja
De uitroeiing van een 'ras' doet het altijd leuk in het Duitsquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef SLP_ het volgende:
Hoi
Ik moet dinsdag een 'spreekbeurt' in het Duits houden, over een Duits gerelateerd onderwerp.. Heeft iemand suggesties? Misschien dat ik het over de symbolen van Berlijn ga doen, maar dat is nog niet zeker.
Dat kon ik me inderdaad ook al niet voorstellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, je speelt beter dan ik doe, dat is zeker, maar jaloers zou ik het niet noemen
Hmm, ik weet niet zeker of mijn Duits leraar dat zou waarderen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De uitroeiing van een 'ras' doet het altijd leuk in het DuitsVooral als je haar in een losse scheiding zit
jahquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
hoi Cali, tijd voor de de donderdagavond debiele slowchat ??
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
Waar gaan we het vanavond over hebben? Clitorisje-pijpen als nieuwe volkssport??
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens mijn dronken verhalen vertellen zeg
ze droegen bijna geen kleren en waren dronken
kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik hou an jouw dronken verhalen. Dronken Cali is leuker dan nuchtere Cali
En bijna geen kleren? Pics
En nee het is geen Hosti kloonquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt
zaterdag pics van geen kleren... als het doorgaat![]()
![]()
en briljant topicis het een hosti kloon
slijmbal..mij niet genoeg zonder klere gezien neequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En nee het is geen Hosti kloon
Verder, jij zonder kleren wil ik altijd wel zien, helemaal als je helemaal daar ini Edinbra zit
Kan nooit genoeg naked Cali zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Californium het volgende:
[..]
slijmbal..mij niet genoeg zonder klere gezien nee
ik mag hopen dat je er geen genoeg van krijgtquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan nooit genoeg naked Cali zien
Ik zou naakt door Nijmegen kruipen voor mijn portie nakende Caliquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je er geen genoeg van krijgtanders krijg je het gewoon niet meer
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou naakt door Nijmegen kruipen voor mijn portie nakende Cali
Dat wil je niet zien, geloof me, bloedende armen, benen and what not (quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wil je niet zien, geloof me, bloedende armen, benen and what not ()
Hosti the lovemaking stompjequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige lichaamsdelen zijn overbodig
kruipen kreng!
ik moest lachen...quote:
ik moest ook lachenquote:
Ik kan me anders nog goed herinneren hoe jij altijd aan het zeuren bent dat het niet past, en dat gejengel dat het zeer doet is ook niet echt bevorderend voor de bloedsomloop.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moest lachen...![]()
Maar heel veel minder als dit kan toch haast niet
jah sorry hoor maar die bierflesjes zijn nu eenmaal te groot om erin te passen....quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog goed herinneren hoe jij altijd aan het zeuren bent dat het niet past, en dat gejengel dat het zeer doet is ook niet echt bevorderend voor de bloedsomloop.
klopt.....quote:
Vandaar die wraakgevoelens al die tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
jah sorry hoor maar die bierflesjes zijn nu eenmaal te groot om erin te passen....en dat is ook niet goed voor mijn bloedsomloop nee
trek je er niks van aanquote:
jammer genoeg kan mijn lul jouw genotsgrot ook niet bekoren.... misschien wijnflessen aanschaffen de volgende keerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaar die wraakgevoelens al die tijdKan er ook niets aan doen dat mijn liefdes salami jouw grot van genot niet kan bekoren, altijd maar dat gezeur voor groter en dikker, dat kan alleen maar eindigen in tranen.
trek ?quote:
Die overmaatse clitoris vind ik het predicaat piemel niet eens waardigquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer genoeg kan mijn lul jouw genotsgrot ook niet bekoren.... misschien wijnflessen aanschaffen de volgende keer
edit: typo man
overmaatse clitoris....? moeten we die van jou ook maar zo gaan noemen danquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die overmaatse clitoris vind ik het predicaat piemel niet eens waardig
En wijnflessen zijn toch jouw specialiteit als ik mij niet vergis.
Mijn gevaarte met jouw 'dingetje' vergelijken is als een cocktail augurk met een aubergine vergelijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
overmaatse clitoris....? moeten we die van jou ook maar zo gaan noemen dan? O en wijnflessen pijpen
jah helemaal mee eens.... Jouw man-boobs zijn wel een stuk groter jahquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn gevaarte met jouw 'dingetje' vergelijken is als een cocktail augurk met een aubergine vergelijkenWijnflespijpstersletjuhkuhtje
O boyquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef LastRequest het volgende:
Dus.. bijna weekend
Ja als je die muggenbultjes borsten wil noemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:32 schreef Californium het volgende:
[..]
jah helemaal mee eens.... Jou man-boobs zijn wel een stuk groter jah![]()
maar ga zo maar eens slapen
Trustenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja als je die muggenbultjes borsten wil noemenDan is het niet zo moeilijk he? Truste, lief
was weer heerlijk
![]()
En sorry LR we stoppen wel hoor
NU! CALI onder nieuwe nick in KPDquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef Californium het volgende:
Geil brunnetjuh.... Bloot en stout
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NU! CALI onder nieuwe nick in KPD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bier drinken natuurlijk. Samson is een wereldtentquote:
is ook niet boeiendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb de cali & hosti show niet bijgelezen.
Eén van de slimmere beslissingen van de dag...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
En hij is nog maar net begonnen, wat een dag moet dit wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eén van de slimmere beslissingen van de dag...
Neuh, ignore is a blessquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
We vroegen ons gisteren ook al af hoelang het zou gaan duren voordat we door jullie verbannen worden
Lucky you!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En hij is nog maar net begonnen, wat een dag moet dit worden.
Zoiets jaquote:
Ja, dat wel. Ik ga komend jaar failliet aan brandstofkostenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
En Mikkie gefeliciteerd!! Wat goed! Ver weg?
alsof er iemand is die dat wel doetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |