Wij waren gister al naar de ikea gegaan, stond niks op de site bij bijzondere openingstijden. dus wij denken is gewoon open.. Naja niet dusquote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
doos dat ik ben.... mijn klok staat hier op 19.57... Ik heb het gemist
Wat doen ze daar dan wel, volgens jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
wie is die pekingeend nu weer![]()
en wat een slecht festival in haarlem zegal die kut altos, was er net een debat over de oorlog in afganistan: zon domme hoer ja je moet het leger weghalen die mensen kunnen hun ding niet doen en worden beperkt in hun vrijheid, weg met balkenende
domme kuthoer waar denk je dat het leger nu mee bezig is daar
was gister nog n reportage over op bnn, had die gekeken ipv een trui te breien
bah
en k moet zo werken, daarom ben ik er
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij waren gister al naar de ikea gegaan, stond niks op de site bij bijzondere openingstijden. dus wij denken is gewoon open.. Naja niet dusHetzusjevan, IB en ik als troost maar naar de Mac daaro. Staan we om 10 voor 8 in de rij dus wij hopen dat we wel klaar zijn voor 8 uur, want vond het gewoon vervelend om daar dan te staan.. Hingen ook netjes briefjes dat ze om 8 uur 2 minuten stilte in acht zouden nemen..
Wat doen die mongolen.. gaan ze om 5 voor 8 (op iedereen zijn klok daar en zelfs op hun eigen klok) ineens stilte houden.. en het was niet eens 2 minutenecht te vaag.. We waren eigenlijk benieuwd of het een oefening was en ze daarna nog een keer zouden doen om 8 uur maar toen stonden we al buiten en hebben we zelf nog even een minuutje stil gehouden.. Maar als iedereen om je heen wel aant praten en schreeuwen is voelt dat ook zo nutteloos
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was gisteren om 8 uur onderweg naar een maat van me, ben zelfs netjes om 8 uur afgestapt en mijn ipod uitgezetEn iedereen me maar raar aankijken
Ik weet het niet, ze geeft iig geen negatieve signalenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef morgane het volgende:
Dat schiet idd niet erg opvindt ze dat niet vervelend of heeft ze het zelf ook druk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |