quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar dat woord fiepen wordt toch ook wel gebruikt voor obsessies? En dat is weer iets anders. Of nou ja, misschien niet. Dat is eveneens een manier waarop autisme verwant is aan OCD..
TeeVeePeequote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef Juup© het volgende:
Mijn laatste post in het vorige topic:
[..]
[ afbeelding ]
Die cirkel omvat alles en paste niet op het plaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
TeeVeePee
Trouwens, waar moet ik 'compleet maf' plaatsen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die cirkel omvat alles en paste niet op het plaatje
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Zaterdag 9 mei. Aanstaande zaterdag is er een meet.
13:00 Utrecht centraal
Wie komen er:
Tijnbrein
Black_Tulip
Logician
Blessed19
Nog meer mensen interesse?
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef Green1 het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij op zich leuk, maar ik vind zulke dingen gewoon te moeilijk of engDus helaas..
mischien een stomme vraag: maar waarom 'kan' dat niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Punkrockcupcake het volgende:
en ik vraag of hij iets wil drinken zegt hij dat hij niets wilt want hij gaat zo weg. Als ik dan zeg dat ik me niet helemaal goed voel is het dat hij het niet zo bedoelt en lijkt het wel of het dan pas doordringt dat die opmerking dat hij weg wil niet kan.
Omdat mensen daar soms behoefte aan hebben en dat niet direct kunnen/willen zeggen misschien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
mischien een stomme vraag: maar waarom 'kan' dat niet?
Een afmelding, helaasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Zaterdag 9 mei. Aanstaande zaterdag is er een meet.
13:00 Utrecht centraal
Wie komen er:
Tijnbrein
Black_Tulip
Logician
Blessed19
Nog meer mensen interesse?
behoefte aan wat? ik zie geen reden waarom hij, als zij hem vraagt of hij iets wil drinken, niet eerlijk zou kunnen zeggen dat hij dat niet wil en waarom die dat niet wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Omdat mensen daar soms behoefte aan hebben en dat niet direct kunnen/willen zeggen misschien?
Mee eens, ik vind het altijd vreemd als mensen er van uit te gaan dat iemand weet wat de ander voelt, ze kan beter gewoon direct zeggen tegen hem "ik voel mij rot of ik voel mij verdrietig", dat is tenminste duidelijk naar de ander toe, aangezien ik aanneem dat hij geen gedachten kan lezen.. voelt door haar onduidelijkheid de situatie misschien wel verwarrend of gespannen aan en wil hij daarom weg..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
behoefte aan wat? ik zie geen reden waarom hij, als zij hem vraagt of hij iets wil drinken, niet eerlijk zou kunnen zeggen dat hij dat niet wil en waarom die dat niet wil.
Nou, ik ben bezig met een verbouwing en dat duurt allemaal langer dan gedacht (de vorige planning was kerst 2008quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef Logician het volgende:
TVP
Zaterdag gaat mij trouwens niet lukken![]()
![]()
Is het misschien handiger ook ivm stupendous om het te verplaatsen, want ik wil echt graag eens meeten![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Nou, ik ben bezig met een verbouwing en dat duurt allemaal langer dan gedacht (de vorige planning was kerst 2008) Het schiet nu wel lekker op, maar of het allemaal lukt binnen 1-2 maanden? Wacht dus niet op mij, ik schuif aan zodra ik kan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef Green1 het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij op zich leuk, maar ik vind zulke dingen gewoon te moeilijk of engDus helaas.. ik ga er toch heen om mezelf te bewijzen dat ik het aan kan
Nee, want dan komt het er nooit van. Eens moet de eerste keer zijn. Ik kan gewoon op 9 mei en tijnbrein komt. Ik heb jou niet horen zeggen dat je niet kan, dus dan zijn we in ieder geval al met zijn drieën en dat is al voldoende.quote:
We kunnen ook gaan klussen bij jou. Dan slaan we twee vliegen in klap.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Een afmelding, helaas![]()
Vanaf half mei staat nog steeds, maar dan moet mijn huis wel opschieten.
(Of beter: ik moet er meer tijd in stoppen...)
Zie boven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef Logician het volgende:
TVP
Zaterdag gaat mij trouwens niet lukken![]()
![]()
Is het misschien handiger ook ivm stupendous om het te verplaatsen, want ik wil echt graag eens meeten![]()
Inderdaad. Gewoon proberen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Ik wil je niet forceren om erheen te gaan. Als je het echt niet wil, dan moet je het niet doen. Maar als je ook maar het kleinste voorgevoel hebt dat je er spijt van gaat krijgen als je niet gegaan bent, ga dan. Als je het echt te eng vindt, kan je altijd nog gelijk rechtsomkeert maken, niemand zou het je kwalijk nemen
Probeer het in ieder geval
Dat lijkt mij een goed plan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het er nooit van. Eens moet de eerste keer zijn. Ik kan gewoon op 9 mei en tijnbrein komt. Ik heb jou niet horen zeggen dat je niet kan, dus dan zijn we in ieder geval al met zijn drieën en dat is al voldoende.
Locatie: de Ierse pub Mick O'Connells op Jansdam 3 in Utrecht
Datum en tijd: 9 mei om 13:00
Ik stel voor dat we elkaar om 1 uur op het station ontmoeten en dat we samen naar de pub lopen.
er, 2 dingen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het er nooit van. Eens moet de eerste keer zijn. Ik kan gewoon op 9 mei en tijnbrein komt. Ik heb jou niet horen zeggen dat je niet kan, dus dan zijn we in ieder geval al met zijn drieën en dat is al voldoende.
Locatie: de Ierse pub Mick O'Connells op Jansdam 3 in Utrecht
Datum en tijd: 9 mei om 13:00
Ik stel voor dat we elkaar om 1 uur op het station ontmoeten en dat we samen naar de pub lopen.
Dat is lastig. Maar dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
er, 2 dingen.
de eerste is miss een probleem, heb namelijk verkeken op de datum van het loon. krijg het pas volgende week woensdag, momenteel dus een beetje krap bij kas.
De tweede is dat ik sowieso eerst ga repeteren in deventer wat ong. tot 1 uur zal duren. hoopte meer op een later tijdstip, misschien kunnen we dat veranderen? Of ik kom anders wat later.
we repeteren in de grote lijn tot 13:00, en dan kom ik vanuit deventer. miss dat ik dan rond half 3 er kan zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is lastig. Maar dat hoeft geen probleem te zijn.
Hoeveel later?
Ik heb zaterdag nog andere plannen.
Dat is ook goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
we repeteren in de grote lijn tot 13:00, en dan kom ik vanuit deventer. miss dat ik dan rond half 3 er kan zijn?
Eigenlijk vind ik dat wel meevallen. Ik ben al naar meer meets geweest.quote:
Echt waar, ik vind het knap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel meevallen. Ik ben al naar meer meets geweest.
Wel uitdagend. Wel leuke mensjes hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"laten we lekker link gaan doen!"
Ik begrijp wat je bedoeld ik ervaar dat ook alleen in zo mindere mate dat ik er bijna geen last van heb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt waar, ik vind het knap.
Het zou mij bergen stress kosten. Ik hoop dat je begrijp dat ik daarom niet kom.
Tot een uur of 17:00quote:
Misschien werkt dat wel ontlastend bij je diagnosequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld ik ervaar dat ook alleen in zo mindere mate dat ik er bijna geen last van heb.
Teveel prikkels enzo, ja.quote:Dus als dit te veel stress voor jou opleverd moet je het vooral niet doen.
Misschien wel maar die onzekerheid over mijn diagnose zit mij wel dwars.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien werkt dat wel ontlastend bij je diagnose
[..]
Teveel prikkels enzo, ja.
Ja, dat is ook vervelend en spannend. Een onzekere tijd. Maar weet je ongeveer wanneer je de uitslag krijgt? Heb je alle tests al gedaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel maar die onzekerheid over mijn diagnose zit mij wel dwars.![]()
Vervelend.
Ik heb alle tests al gemaakt nu moet ik wachten op de uitslag. Alleen wanneer dat is weet ik nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vervelend en spannend. Een onzekere tijd. Maar weet je ongeveer wanneer je de uitslag krijgt? Heb je alle tests al gedaan?
Goh wat vervelend. Gewoon een telefoontje er aan wagen. Want het is tenslotte belangrijk om te weten waar je aan toe bent......quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb alle tests al gemaakt nu moet ik wachten op de uitslag. Alleen wanneer dat is weet ik nog niet.![]()
Aangezien ik die afspraak moest verzetten vanwege mijn werk.Het is ook gelukkig totaal niet belangrijk GVD.
![]()
Als ik vrijdag nog niks weet ga ik maar eens bellen.
Ik maandag wel bellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goh wat vervelend. Gewoon een telefoontje er aan wagen. Want het is tenslotte belangrijk om te weten waar je aan toe bent......
Als je een afspraak moest verzetten, dan kunnen ze vast een nieuwe afspraak maken.
Hoe is het met je sollicitaties?
Ja en nee. Ik heb er al eerder gewerkt( 4 jaar geleden) dat is een voordeel dat ik al het een en ander weet en daarom makkelijker mijn plaats kan vinden.quote:
Ja dat is goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Black_Tulip het volgende:
tijnbrein en blessed19, zullen we dan om 14:30 afspreken op Utrecht Centraal?
Nou succes. Ik hoop maar dat je een plekje kan vinden waar je een beetje gelukkig wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb er al eerder gewerkt( 4 jaar geleden) dat is een voordeel dat ik al het een en ander weet en daarom makkelijker mijn plaats kan vinden.
Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik in 4 jaar niks ben opgeschoten.
Dat zal in ieder geval niet worden waar ik nu werk. Aangezien ik aangenomen ben om iemand te vervangen die een tijdje op onbetaald verlof gaat. En dat dit werk toch niet voldoende uitdaging bied om het voor interessant te houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou succes. Ik hoop maar dat je een plekje kan vinden waar je een beetje gelukkig wordt.
Wie weet tot ziens dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:54 schreef Re het volgende:
oh, ik ben heel misschien oo in Utrecht straks... maar dat is nog niet zeker
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.quote:
gelukkig maar!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.
Volgende keer beterquote:
Das mooi.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.
Jullie waren samen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Het was leuk
Maar bij de volgende meet wil ik meer dan twee mensen
Tsja daar verander je niks aan. Volgende keer beter.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Het was leuk
Maar bij de volgende meet wil ik meer dan twee mensen
quote:
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes. En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.quote:
Ja we waren met zijn tweetjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verlos jij mij eens uit mijn lijden...![]()
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes.
Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.quote:En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.
Ja, en beide meets waren gezellig.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes. En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.
Dat stel ik me liever niet voor eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...Dat zou een bak zijn geweest...
Zeker niet..quote:Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.
Op die andere meet was het een stuk drukker.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...Dat zou een bak zijn geweest...
![]()
[..]
Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.
Hahahaquote:
Ik ben blij dat je van dingen kunt genieten.quote:
Gelukkig kan ik van zulke dingen genieten.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je van dingen kunt genieten.Ondanks dat je een spannende periode meemaakt. Diagnose,werk, ouders etc.
Hopelijk krijg je op niet al te lange termijn een stabieler leven.
Dat weet ik. Maar dat is hier niet aan de orde.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik post ook in POL. Daar is men niet altijd met elkaar eens, op zijn zachts gezegd
Ja, onzekerheid maakt ziek en moe.....Dat is niet vreemd, hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik van zulke dingen genieten.![]()
![]()
Ik hoop inderdaad dat ik in de toekomst een stabieler leven krijg.
Tsja al die dingen vreten wel aan mij. Ik ben nu erg moe.
Inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, onzekerheid maakt ziek en moe.....Dat is niet vreemd, hoor.
Toch knap dat je die meets (2 stuks!) hebt bezocht. Ook best slopend, en al helemaal als je niemand kent.
Nieuwe indrukken zijn altijd slopend. Dat weet ik uit ervaring.....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
De meeste die op de meet waren had ik al eens ontmoet op eerder meets. Maar het inderdaad vrij vermoeind zulke dingen. Maar uiteindelijk zijn ze het wel waard.![]()
Ja inderdaad, daarom is werken ook vermoeiend en zeker als het nieuw is.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nieuwe indrukken zijn altijd slopend. Dat weet ik uit ervaring.....
Gelukkig dat je het positieve ervaart en ondanks de vermoeidheid de volgende keer gewoon weer gaat. Nogmaals erg goed, contact is erg belangrijk.
En ga je morgen bellen?
Misschien komen bij jou de prikkels ook harder binnen dan gemiddeld. Dat kan een verklaring zijn. Hopelijk dat diagnose je duidelijkheid verschaft.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom is werken ook vermoeiend en zeker als het nieuw is.
Sowieso werken is vermoeind of ik nu een dag productiewerk doe of een dag in het laboratorium werk aan het eind van de dag ben ik allebei moe. En dat geldt ook voor meets enzo.
Erg goedquote:Maar toch ga ik door met die dingen omdat ik het leuk vind en ik een sociaal leven wil opbouwen.
Kijk eens aan. Dan ligt het in ieder geval niet stil. Jij wilt tenslotte vast ook weten waar je aan toe bent...quote:Ja, en ik heb mijn psycholoog ook een email gestuurd.
Het is gewoon de combinatie van alles dat gebeurd dat het zo vermoeiend maakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien komen bij jou de prikkels ook harder binnen dan gemiddeld. Dat kan een verklaring zijn. Hopelijk dat diagnose je duidelijkheid verschaft.
Ja, zoals ik was in het verleden wil ik niet meer zijn. En zoals ik nu ben wil ik ook niet zijn.quote:[..]
Erg goed. En bovenal knap dat je stappen daadwerkelijk zet.
![]()
[..]
Ja en nu hopen dat ik snel duidelijkheid krijg. Ik hoop dat ik deze maand nog de uitslag krijg.quote:Kijk eens aan. Dan ligt het in ieder geval niet stil. Jij wilt tenslotte vast ook weten waar je aan toe bent...
Meet was gisterenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
Al had ik gewild, ik kon toch niet komen. Mijn vader heeft vandaag z'n 70e verjaardag gevierd met familie, was erg gezellig!
Leuk dat die meets leuk waren geweest
Kom je wel naar de volgende meet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
Al had ik gewild, ik kon toch niet komen. Mijn vader heeft vandaag z'n 70e verjaardag gevierd met familie, was erg gezellig!
Leuk dat die meets leuk waren geweest
Detailsquote:
Het is niet voor jou. Het was voor dehovenier.quote:
Wijs hem daar maar eens goed opquote:Op zondag 10 mei 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is niet voor jou. Het was voor dehovenier.
Dat is dan bijdeze gebeurd.quote:
Oke je kan maar op een plaats te gelijk zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
Gister moest ik werken en daarna dat feest voorbereiden
Veel plezier met invullen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu bezig met het invullen van de Cambridge Gedrag Schaal-vragenlijst. De psych had me per ongeluk 2 dezelfde vragenlijsten meegegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |