Ja dat is goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Black_Tulip het volgende:
tijnbrein en blessed19, zullen we dan om 14:30 afspreken op Utrecht Centraal?
Nou succes. Ik hoop maar dat je een plekje kan vinden waar je een beetje gelukkig wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb er al eerder gewerkt( 4 jaar geleden) dat is een voordeel dat ik al het een en ander weet en daarom makkelijker mijn plaats kan vinden.
Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik in 4 jaar niks ben opgeschoten.
Dat zal in ieder geval niet worden waar ik nu werk. Aangezien ik aangenomen ben om iemand te vervangen die een tijdje op onbetaald verlof gaat. En dat dit werk toch niet voldoende uitdaging bied om het voor interessant te houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou succes. Ik hoop maar dat je een plekje kan vinden waar je een beetje gelukkig wordt.
Wie weet tot ziens dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:54 schreef Re het volgende:
oh, ik ben heel misschien oo in Utrecht straks... maar dat is nog niet zeker
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.quote:
gelukkig maar!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.
Volgende keer beterquote:
Das mooi.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.
Jullie waren samen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Het was leuk
Maar bij de volgende meet wil ik meer dan twee mensen
Tsja daar verander je niks aan. Volgende keer beter.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Het was leuk
Maar bij de volgende meet wil ik meer dan twee mensen
quote:
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes. En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.quote:
Ja we waren met zijn tweetjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verlos jij mij eens uit mijn lijden...![]()
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes.
Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.quote:En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.
Ja, en beide meets waren gezellig.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes. En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |