Ja dat is goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Black_Tulip het volgende:
tijnbrein en blessed19, zullen we dan om 14:30 afspreken op Utrecht Centraal?
Nou succes. Ik hoop maar dat je een plekje kan vinden waar je een beetje gelukkig wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb er al eerder gewerkt( 4 jaar geleden) dat is een voordeel dat ik al het een en ander weet en daarom makkelijker mijn plaats kan vinden.
Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik in 4 jaar niks ben opgeschoten.
Dat zal in ieder geval niet worden waar ik nu werk. Aangezien ik aangenomen ben om iemand te vervangen die een tijdje op onbetaald verlof gaat. En dat dit werk toch niet voldoende uitdaging bied om het voor interessant te houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou succes. Ik hoop maar dat je een plekje kan vinden waar je een beetje gelukkig wordt.
Wie weet tot ziens dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:54 schreef Re het volgende:
oh, ik ben heel misschien oo in Utrecht straks... maar dat is nog niet zeker
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.quote:
gelukkig maar!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.
Volgende keer beterquote:
Das mooi.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meet was leuk en gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar.
Jullie waren samen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Het was leuk
Maar bij de volgende meet wil ik meer dan twee mensen
Tsja daar verander je niks aan. Volgende keer beter.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Het was leuk
Maar bij de volgende meet wil ik meer dan twee mensen
quote:
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes. En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.quote:
Ja we waren met zijn tweetjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verlos jij mij eens uit mijn lijden...![]()
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes.
Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.quote:En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.
Ja, en beide meets waren gezellig.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, tijnbrein en ik waren met zijn tweetjes. En aansluitend gingen we naar de Singles meet in de Stairway to Heaven die toevallig ook die middag was.
Dat stel ik me liever niet voor eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...Dat zou een bak zijn geweest...
Zeker niet..quote:Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.
Op die andere meet was het een stuk drukker.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een overzichtelijk groepje dan. Stel je eens voor dat je helemaal alleen was gekomen...Dat zou een bak zijn geweest...
![]()
[..]
Nou, dan waren jullie in ieder geval zeker niet voor niets geweest.
Hahahaquote:
Ik ben blij dat je van dingen kunt genieten.quote:
Gelukkig kan ik van zulke dingen genieten.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je van dingen kunt genieten.Ondanks dat je een spannende periode meemaakt. Diagnose,werk, ouders etc.
Hopelijk krijg je op niet al te lange termijn een stabieler leven.
Dat weet ik. Maar dat is hier niet aan de orde.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik post ook in POL. Daar is men niet altijd met elkaar eens, op zijn zachts gezegd
Ja, onzekerheid maakt ziek en moe.....Dat is niet vreemd, hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik van zulke dingen genieten.![]()
![]()
Ik hoop inderdaad dat ik in de toekomst een stabieler leven krijg.
Tsja al die dingen vreten wel aan mij. Ik ben nu erg moe.
Inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, onzekerheid maakt ziek en moe.....Dat is niet vreemd, hoor.
Toch knap dat je die meets (2 stuks!) hebt bezocht. Ook best slopend, en al helemaal als je niemand kent.
Nieuwe indrukken zijn altijd slopend. Dat weet ik uit ervaring.....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
De meeste die op de meet waren had ik al eens ontmoet op eerder meets. Maar het inderdaad vrij vermoeind zulke dingen. Maar uiteindelijk zijn ze het wel waard.![]()
Ja inderdaad, daarom is werken ook vermoeiend en zeker als het nieuw is.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nieuwe indrukken zijn altijd slopend. Dat weet ik uit ervaring.....
Gelukkig dat je het positieve ervaart en ondanks de vermoeidheid de volgende keer gewoon weer gaat. Nogmaals erg goed, contact is erg belangrijk.
En ga je morgen bellen?
Misschien komen bij jou de prikkels ook harder binnen dan gemiddeld. Dat kan een verklaring zijn. Hopelijk dat diagnose je duidelijkheid verschaft.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom is werken ook vermoeiend en zeker als het nieuw is.
Sowieso werken is vermoeind of ik nu een dag productiewerk doe of een dag in het laboratorium werk aan het eind van de dag ben ik allebei moe. En dat geldt ook voor meets enzo.
Erg goedquote:Maar toch ga ik door met die dingen omdat ik het leuk vind en ik een sociaal leven wil opbouwen.
Kijk eens aan. Dan ligt het in ieder geval niet stil. Jij wilt tenslotte vast ook weten waar je aan toe bent...quote:Ja, en ik heb mijn psycholoog ook een email gestuurd.
Het is gewoon de combinatie van alles dat gebeurd dat het zo vermoeiend maakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien komen bij jou de prikkels ook harder binnen dan gemiddeld. Dat kan een verklaring zijn. Hopelijk dat diagnose je duidelijkheid verschaft.
Ja, zoals ik was in het verleden wil ik niet meer zijn. En zoals ik nu ben wil ik ook niet zijn.quote:[..]
Erg goed. En bovenal knap dat je stappen daadwerkelijk zet.
![]()
[..]
Ja en nu hopen dat ik snel duidelijkheid krijg. Ik hoop dat ik deze maand nog de uitslag krijg.quote:Kijk eens aan. Dan ligt het in ieder geval niet stil. Jij wilt tenslotte vast ook weten waar je aan toe bent...
Meet was gisterenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
Al had ik gewild, ik kon toch niet komen. Mijn vader heeft vandaag z'n 70e verjaardag gevierd met familie, was erg gezellig!
Leuk dat die meets leuk waren geweest
Kom je wel naar de volgende meet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
Al had ik gewild, ik kon toch niet komen. Mijn vader heeft vandaag z'n 70e verjaardag gevierd met familie, was erg gezellig!
Leuk dat die meets leuk waren geweest
Detailsquote:
Het is niet voor jou. Het was voor dehovenier.quote:
Wijs hem daar maar eens goed opquote:Op zondag 10 mei 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is niet voor jou. Het was voor dehovenier.
Dat is dan bijdeze gebeurd.quote:
Oke je kan maar op een plaats te gelijk zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
Gister moest ik werken en daarna dat feest voorbereiden
Veel plezier met invullen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu bezig met het invullen van de Cambridge Gedrag Schaal-vragenlijst. De psych had me per ongeluk 2 dezelfde vragenlijsten meegegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |