Ach een mens eet gemiddels 3 spinnen op tijdens hun leven. Peter gaat vanavond voor zijn portie.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin gaat zittend slapen in het hokje en peter buiten ... allemaal beesten daar spinnen muggen ik zo ook voor in het hokje gaan
Tenzij hij er al drie op heeft, dan gaat hij voor de 6quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Spooky4u het volgende:
heh heh heh
[..]
Ach een mens eet gemiddels 3 spinnen op tijdens hun leven. Peter gaat vanavond voor zijn portie.
Dat duurde heel lang, en Koffieleutjeh heeft niet eens een van die vier geopendquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
als degene die 'm volpost nou gewoon een nieuwe maakt?
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
Wat mij betreft meteen daar achteraan de weekopdracht van 36 uur niet slapen.quote:
Bedankt voor het sluitwerkquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
12 uur was lang zat geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft meteen daar achteraan de weekopdracht van 36 uur niet slapen.![]()
Grenzen opzoeken.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat duurde heel lang, en Koffieleutjeh heeft niet eens een van die vier geopend. Ze quotte zichzelf nog wel op 301
Ik vind persoonlijk de spanning van een paar minuten geen COS, en de twijfel of ik er dan wel of niet één zal gaan maken, en dat er dan ineens 4 verschillenden zijn leuker.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de spanning van een paar minuten geen COS, en de twijfel of ik er dan wel of niet één zal gaan maken, en dat er dan ineens 4 verschillenden zijn leuker.
Alleen zij en Peter hebben allebei een biertje gekregen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Marielin bier drinken. Heb ik iets gemist?
Zat in de 24uurs proviandquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef beequeen het volgende:
Ja, de poll of Marielin bier mochtquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef beequeen het volgende:
Neem het maar mee naar achterquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
quote:
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat duurde heel lang, en Koffieleutjeh heeft niet eens een van die vier geopend. Ze quotte zichzelf nog wel op 301
da's wel waarquote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de spanning van een paar minuten geen COS, en de twijfel of ik er dan wel of niet één zal gaan maken, en dat er dan ineens 4 verschillenden zijn leuker.
Heeft Peter niet zijn eigen peuken ook bij?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef lies1958 het volgende:
en sigaret nummer 2 steken ze al op binnen het half uur in die ruimte.
Hebben ze vanavond geen sigaret meer over.
Dat is wel heel snel! Nou ja, mooi, laat ze ze maar achter elkaar oproken, des te eerder worden ze chagrijnigquote:
Delen ze alles, 2,5m douche, samen het bed.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
De winnaar is degene die het de komende vierentwintig uur volhoudt
En als ze het beide volhouden?
douchen en bed delenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan krijgen ze beide een luxe item naar keuze en de ipv 5 minuten douchen allebei 2.5 minuut en samen in het grote bed.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Nou voel ik me schuldigquote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
[..]
da's wel waar![]()
ik heb gewoon niks gezegd
Ok, thanx. Dronken worden en heftige discussies zitten er du niet aaan te komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef NrTH het volgende:
Alleen zij en Peter hebben allebei een biertje gekregen.
Timing goed genoeg voor je?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanx. Dronken worden en heftige discussies zitten er du niet aaan te komen.
De rest van de bunker doet ook geeen fuck.
Fijne avond, slaap lekker voor straks en tot morgen.
PietjePuk007quote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Welke sukkels hier hebben nou voor die 24 uur tijdverspilling gekozen?
24uur kraanvogeltjes vouwe door Miss Kreukniet da's leuk zeg...
Yep, ik vertrouw op de streamverslagen.quote:
dan moet de 5 minuten warm douchen en het bed gedeeld wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
De eerste "godsamme" van Amber was daarquote:Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef Susi het volgende:
Ik denk dat er iemand gaat janken hierdoor
quote:
quote:
Ja, dat vind ik dan wel weer jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:32 schreef rooie3 het volgende:
Peter zal nu wel blij zijn met zijn opsluiting.
Jammerlijk dat ie de meiden ontziet... hij zou ze iig goede houding moeten laten aannemenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Amber zakt ongeveer 20 cm door haar armen.
In de Tutu shop van Phoephoeballerina.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
die schoentjes van eline ,waar koopje zoiets
Ben jij er morgenavond ook nog? Na mijn dayjob?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:52 schreef Gert het volgende:
Voor Pim is het makkelijk. Die meiden interesseert het niet zo, maar Jeroen wil natuurlijk niet totaal afgaan. Die gaat eigenlijk z'n grens over en heeft morgen smerige spierpijn.
Peter had zich weer voor lul voelen zien staanquote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Bij nader inzien zitten ze toch prima in dat hok
Harajuku?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In de Tutu shop van Phoephoeballerina.
schoenenreus 2,50quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
die schoentjes van eline ,waar koopje zoiets
Moet morgen tóch naar kantoor. Woensdag of donderdag ga ik proberen. Ben er dan ook 's avonds. Ben jij er (een van) die dagen ook? Want die abrikozenlikeur was het toch niet helemaal hè?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij er morgenavond ook nog? Na mijn dayjob?
Drinken we samen een klein vodkaatje.
geen camera's erbijquote:Op maandag 4 mei 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin gaat pas plassen als 'die lampen uit zijn'.
op stream 2quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef NrTH het volgende:
Kom op regie, dit kunnen we nog 23 uur lang zien, terug naar de drilsessie! :p
Ik ben bang dat ik er elke avond wel ben ... En dan dacht ik dat nicotine verslavend wasquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Gert het volgende:
Woensdag of donderdag ga ik proberen, moet morgen tóch naar kantoor. Ben er dan ook 's avonds. Ben jij er (een van) die dagen ook? Want die abrikozenlikeur was het toch niet helemaal hè?
Charmingquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
peter :trek je toch gewoon die lippen open en dan plas je staand
Dat was humorquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
peter :trek je toch gewoon die lippen open en dan plas je staand
zeker weten, ik was zelfs liever weer begonnen met roken dan al die oefeningen mee doenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Bij nader inzien zitten ze toch prima in dat hok
Was Renate op bezoek?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef D. het volgende:
Ik moest ff spiegooloog spelen, nu heb ik alles gemist
Idd, jammer dat ik deze niet kan doen hier ^^quote:
Dan moest ie 'medewerker van het afvalbestrijdingteam' gespeeld hebben.quote:
Dikke pik, kost me zeker weer een creditquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Dementor het volgende:
Er staat een nieuwe poll online:
Douchen na het sporten.
Ja aan de belangrijkste eis voldeed het.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er elke avond wel ben ... En dan dacht ik dat nicotine verslavend was.
Dat was abrikozenmeuk, maar wel 40% meuk.
Ik stem jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Dementor het volgende:
Douchen na het sporten.
Ja, gezamelijkquote:
wow ik kom nooit in die winkel moest toch maar is daar gaan kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die ik zaterdag gezien heb waren afgeprijsd voor 2,50
Vooruit dan maar, ze verdienen het!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Dementor het volgende:
Douchen na het sporten.
Dat ziet er toch niet uitquote:
ik ben nu juist op de bank nog iets meer onderuit gezaktquote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik word al moe van als ik er naar kijk
Ja, echt zo'n bepaald type, richt zich ook vooral tot Jeroen, en de meiden mogen de kantjes er wel van aflopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
deze drillmeneer vind het ook heeeeel leuk om te laten zien dat hij het wel kan...
Hoe laat ie dat vat zwevenquote:
Ik denk dat het iets met de poster onder je te maken heeft.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik denk dat ze morgen alle vier zo stijf als een plank zijn
Jeroen nu al, volgens mevrouwdebokquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik denk dat ze morgen alle vier zo stijf als een plank zijn
Maar Jeroen zet wel door!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n bepaald type, richt zich ook vooral tot Jeroen, en de meiden mogen de kantjes er wel van aflopen.
Heb je het gemeld bij STORING MELDEN (onderaan de pagina). Doe je email adres daar ook even bij, mijn ervaring is dat er dan contact met je wordt opgenomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan nog steeds niet stemmen op de polls op de ''home'' page
nu krijg ik mn credits nooit op
Dat kun je melden, kijk maar onderaan de paginaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan nog steeds niet stemmen op de polls op de ''home'' page
nu krijg ik mn credits nooit op
Mooi he, hij wilde natuurlijk niet afgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
wat ziet jeroen der uit als een hork.. ik heb zo in een deuk gelegen!!!
Hij ziet er sterker uit dan ie isquote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
jij bent aan de beurtquote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het gemeld bij STORING MELDEN (onderaan de pagina). Doe je email adres daar ook even bij, mijn ervaring is dat er dan contact met je wordt opgenomen.
gedaan, inc emailquote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je melden, kijk maar onderaan de pagina
Wat een etterbak hequote:
En dat weet die drill-hitler.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi he, hij wilde natuurlijk niet afgaan
+1quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
Ze worden echt afgebeuld op deze manierquote:Op maandag 4 mei 2009 22:29 schreef Dementor het volgende:
Hoe vinden jullie het?
Beter dan dat gehangquote:
ook datquote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
leukkkkkkkk vooral om te zien niet om mee te doen
Heb je al een nieuw account gemaakt?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Nogmaals ik wil een unban. E-mailen helpt niet, PM'en niet... wat nu?
Goede vraagquote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, die hebben ze zeker verdiend.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze worden echt afgebeuld op deze manierIk vind nog steeds dat ze hierna een warme douche verdiend hebben
Het is een écht ip ban. ik kan zelfs de site niet op.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw account gemaakt?
of is het echt een IP ban (lijkt me sterk)
Eerst KLB en dan acceptatie?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Ehm ze gooiden dobbelsteen voor hoeveel rondjes ze moesten rennen en ze gooide 1 meen ik dus maar 5 rondjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
Is er weer iets bijzonder speciaal gevoeligs met Eline aan de hand dat ze niet meerent?
Oh dan heb ik niets gezegd (jammer!)quote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ehm ze gooiden dobbelsteen voor hoeveel rondjes ze moesten rennen en ze gooide 1 meen ik dus maar 5 rondjes.
Als e-mailen niet helpt, waarom denk je dan dat hier klagen wel zin heeft?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
Die drill-dinges heeft de stem van Rob de Geus.
Daar word ik niet vrolijk van. Verder snap ik er niks van.
Rond 21:30 uur, en nu klaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe laat zijn ze eigenlijk hiermee gestart?
Je verliest het van een modetutje die dr chihuahua in roze shirtjes kleed en die al dagen weinig beweging en eten heeft?quote:
Laat hem maar doorgaan zolang dementor hier zit hoor. Hij kan dat toch doorgeven ipv hier te posten. Ik ben wel benieuwd of kwaliteit wel behoorlijk behandeld word.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwaliteit check je pm, kap er hier iig over.
Jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je verliest het van een modetutje die dr chihuahua in roze shirtjes kleed en die al dagen weinig beweging en eten heeft?
eerst douchen, anders stinken ze naar zweetquote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zullen dan ook vast spoedig gaan slapen na gedane arbeid
Ja, ik wil!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja
Zit hier inmiddels bijna naakt, fcking warm ^^
Ik ben net een maandje gestopt met roken, dat zal het wel zijn
Wie wil op mijn rug voor die laatste rondjes?
Wat goéd hee, gewoon na een week nog inhaken!.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik heb échte streams gekocht en ze doen het soms. Echt!
Kom maarquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Kom maar
Nu heb ik rondjes om de bank gedaan met de kat in m'n armen..
Al zal Eline niet veel meer wegen
douche zequote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
Ik ga ook douchen.. maar wel lekker warm en iets langer
Verder alles goed?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Kom maar
Nu heb ik rondjes om de bank gedaan met de kat in m'n armen..
Al zal Eline niet veel meer wegen
Nee, doe maar niet want anders was ik vast ietwat kriegel en hels.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat goéd hee, gewoon na een week nog inhaken!.![]()
Nou als je een spoedcursus moet hebben dan weet je me wel te vinden. Ik zal niet roepen dat je de topics maar moet doornemen!
voor mij zijn de mannen helaas toch iets te jongquote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
vind pim nou nog sexier![]()
bedankt,. nou kan ik er weer niet van slapen
Hahahahaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Pim had een erektie, of wellicht een grote piepelemien.
Welnee, is hardstikke 'hot' een toyboy!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
voor mij zijn de mannen helaas toch iets te jong
Wat was de uitslag van de poll ?quote:
ik heb um wel gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij was Jeroentjes pieleke te zien, gelukkig keek ik net ff weg
Dat was toch Jeroenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Pim had een erectie, of wellicht een grote piepelemien.
Dat is dus nooit duidelijk.. Iig niet voor mij. Plus lees ik nergens de uitlagen van de uitdagingen en de consequenties daarvan. Ik ben een beetje in de lurkstand geraakt zo nu en dan daardoorquote:
Lijkt net alsof ie er geen heeftquote:
Spekheupjes zijn helemaal niet zo erg. Varkenspoten wel, maar die zijn er zaterdag uitgegaan!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet want anders was ik vast ietwat kriegel en hels.
Spekheupjes zei iemand.Hoorde je dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |