Ach een mens eet gemiddels 3 spinnen op tijdens hun leven. Peter gaat vanavond voor zijn portie.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin gaat zittend slapen in het hokje en peter buiten ... allemaal beesten daar spinnen muggen ik zo ook voor in het hokje gaan
Tenzij hij er al drie op heeft, dan gaat hij voor de 6quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Spooky4u het volgende:
heh heh heh
[..]
Ach een mens eet gemiddels 3 spinnen op tijdens hun leven. Peter gaat vanavond voor zijn portie.
Dat duurde heel lang, en Koffieleutjeh heeft niet eens een van die vier geopendquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
als degene die 'm volpost nou gewoon een nieuwe maakt?
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
Wat mij betreft meteen daar achteraan de weekopdracht van 36 uur niet slapen.quote:
Bedankt voor het sluitwerkquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
12 uur was lang zat geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft meteen daar achteraan de weekopdracht van 36 uur niet slapen.![]()
Grenzen opzoeken.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat duurde heel lang, en Koffieleutjeh heeft niet eens een van die vier geopend. Ze quotte zichzelf nog wel op 301
Ik vind persoonlijk de spanning van een paar minuten geen COS, en de twijfel of ik er dan wel of niet één zal gaan maken, en dat er dan ineens 4 verschillenden zijn leuker.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
zoals gewoonlijk?
veel makkelijker
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de spanning van een paar minuten geen COS, en de twijfel of ik er dan wel of niet één zal gaan maken, en dat er dan ineens 4 verschillenden zijn leuker.
Alleen zij en Peter hebben allebei een biertje gekregen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Marielin bier drinken. Heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |