Ik stem jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Dementor het volgende:
Er staat een nieuwe poll online:
Douchen na het sporten.
Ja, gezamelijkquote:
wow ik kom nooit in die winkel moest toch maar is daar gaan kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die ik zaterdag gezien heb waren afgeprijsd voor 2,50
Vooruit dan maar, ze verdienen het!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Dementor het volgende:
Er staat een nieuwe poll online:
Douchen na het sporten.
Dat ziet er toch niet uitquote:
ik ben nu juist op de bank nog iets meer onderuit gezaktquote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik word al moe van als ik er naar kijk
Ja, echt zo'n bepaald type, richt zich ook vooral tot Jeroen, en de meiden mogen de kantjes er wel van aflopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
deze drillmeneer vind het ook heeeeel leuk om te laten zien dat hij het wel kan...
Hoe laat ie dat vat zwevenquote:
Ik denk dat het iets met de poster onder je te maken heeft.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik denk dat ze morgen alle vier zo stijf als een plank zijn
Jeroen nu al, volgens mevrouwdebokquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik denk dat ze morgen alle vier zo stijf als een plank zijn
Maar Jeroen zet wel door!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n bepaald type, richt zich ook vooral tot Jeroen, en de meiden mogen de kantjes er wel van aflopen.
Heb je het gemeld bij STORING MELDEN (onderaan de pagina). Doe je email adres daar ook even bij, mijn ervaring is dat er dan contact met je wordt opgenomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan nog steeds niet stemmen op de polls op de ''home'' page
nu krijg ik mn credits nooit op
Dat kun je melden, kijk maar onderaan de paginaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan nog steeds niet stemmen op de polls op de ''home'' page
nu krijg ik mn credits nooit op
Mooi he, hij wilde natuurlijk niet afgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
wat ziet jeroen der uit als een hork.. ik heb zo in een deuk gelegen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |