Goede vraagquote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Nogmaals ik wil een unban. E-mailen helpt niet, PM'en niet... wat nu?
Ja, die hebben ze zeker verdiend.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze worden echt afgebeuld op deze manierIk vind nog steeds dat ze hierna een warme douche verdiend hebben
Het is een écht ip ban. ik kan zelfs de site niet op.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw account gemaakt?
of is het echt een IP ban (lijkt me sterk)
Eerst KLB en dan acceptatie?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Ehm ze gooiden dobbelsteen voor hoeveel rondjes ze moesten rennen en ze gooide 1 meen ik dus maar 5 rondjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
Is er weer iets bijzonder speciaal gevoeligs met Eline aan de hand dat ze niet meerent?
Oh dan heb ik niets gezegd (jammer!)quote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ehm ze gooiden dobbelsteen voor hoeveel rondjes ze moesten rennen en ze gooide 1 meen ik dus maar 5 rondjes.
Als e-mailen niet helpt, waarom denk je dan dat hier klagen wel zin heeft?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
Die drill-dinges heeft de stem van Rob de Geus.
Daar word ik niet vrolijk van. Verder snap ik er niks van.
Rond 21:30 uur, en nu klaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe laat zijn ze eigenlijk hiermee gestart?
Je verliest het van een modetutje die dr chihuahua in roze shirtjes kleed en die al dagen weinig beweging en eten heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |