'quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef scrub_nurse het volgende:
nieuwsgierig er circelt al een half uur een helicopter boven mijn wijk, ik woon vlakbij de geerhorst gevangenis mss ene ontsnapt??
Ik verheug me ook alweer op sinterklaas!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef Waag-hals het volgende:
Ongeduldig. Ik wacht totdat een zeker persoon weer terug in het land is.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik verheug me ook alweer op sinterklaas!
Ik voel me plots in de maling genomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik verheug me ook alweer op sinterklaas!
Het gaat in een aardig tempo toch weer goed met je he? Goed om te lezen. Fijne reis en zet de zorgen even van je af. Echt, geniet van jullie vakantie want de rest van je leven mag je nog werken hoor. No worries.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Osramp het volgende:
Ontzettend veel gedaan vandaag (niet in verhouding tot voor het ongeluk, maar nu dus wel).
Alles klaar voor vertrek maar doodmoe.
Naar bedje toe! Gelukkig morgenochtend niet op een idiote tijd het bed uit (06:30)
In dat geval een welterustenquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:42 schreef fraubitch het volgende:
moe en emotioneel. maar ook wel erg goed.
wordt tijd dat ik naar bed ga, dan is morgen alles goed
kusje terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval een welterustenvoor Frau.
Gewoon omdat het kan
Verbetering is nou merkbaar. Ik ben wel eerder moe, maar niet meer 12uur slapen en nog doodmoe bij het opstaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Het gaat in een aardig tempo toch weer goed met je he?
Ik werk graag, maar werkloos zijn en maar kijken hoe je aan werk komt is echt geen pretje. Hopelijk gaat het over 2 weken beter met solliciteren. Op zich vacatures genoeg, maar steeds krijgt een ander de baan. Logisch want nu zoeken ze een 110% match ipv 99%quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Stali het volgende:
Echt, geniet van jullie vakantie want de rest van je leven mag je nog werken hoor. No worries..
heavenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef heavenstar het volgende:
Lekker duf van het lang slapen..., vandaag lekker rustig aan doen. Straks wel ff bellen ivm sollicitatie...spannend....
Drakje!quote:
Dat inderdaad. Ik heb totaal geen zin om te werken en als ik het winnende staatslot heb is dat ook acuut gebeurd.quote:
dan hou daar eens mee opquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef fraubitch het volgende:!! spierpijn in mijn wangen van het lachen
quote:
dan blijft het gewoon even pijn lijdenquote:
Dan hoor je ook minimaal last van je buik te hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef fraubitch het volgende:!! spierpijn in mijn wangen van het lachen
Toevallig zegquote:
quote:
Nu voel ik me echt een jarig jobjequote:
sterkequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:38 schreef jagga het volgende:
Ik voel me op het moment echt zwaar klote.
Vanmiddag is bekend geworden dat bij een collega slokdarm kanker in een zwaargevorderd stadium is geconstateerd, met uitzaaiingen naar zijn lever.
Op de weg naar huis zat ik bijna te janken.
Ik moest het gewoon kwijt en dat doe ik altijd in muziek.
Draai ik amazing grace, en das dus echt fout kan gewoon niet eens ophouden met janken want er komt van alles bovendrijven wat er vroeger gebeurd is.
het leven is echt kut soms
Heb jij niet een liedje, wat jij zomaar doet janken omdat het je doet herinneren aan iets?quote:
er zijn inderdaad leukere dingen in het levenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:35 schreef Natalie het volgende:
Bah Knuffelzacht, dat klinkt niet prettig
Met mij gaat 't oké. Het zonnetje schijnt, ik voel me prima
Ik ook, op het werk nog wel.quote:
Bekijk het positief Knuffel, straks ben je weer helemaal fris en fruitig , ook zonder medicijnen. En het is nu even kut, maar dan kan het alleen maar beter worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
super kut. Ben aan het afbouwen van medicijnen maar mijn lichaam en geest doen moeilijk met het resultaat dat mijn hoofd niets wil en mijn lichaam al helemaal niets.... en dat terwijl ik nu 4 dagen vrij ben
me too, zit hier in mijn uppie papierwerk te doenquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef blckbb het volgende:
1 woord; kut.
Hier ook, moet nog steeds aan school beginnen, gaat weer nachtwerk worden man. Morgen naar de uni.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef blckbb het volgende:
1 woord; kut.
pff 3x voor niks opgepiept, de hele dag dus niet hoeven werken,das ook vreemdquote:Op zondag 10 mei 2009 08:09 schreef scrub_nurse het volgende:
auw auw mijn rug doet weer veel pijn, snel die massage regelenhopelijk dus niet teveel werken vandaag
Drankquote:Op zondag 10 mei 2009 21:53 schreef nomad87 het volgende:
ik voel me kut! hele weekend al en weet niet hoe ik het oplos
Kom maar naast me zitten dan, hetzelfde bootje.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef Miam het volgende:
Ik maak me zorgen over m`n opleiding..
het is nog maar de vraag of ik het laatste leerjaar nog kan afmaken...
Maar verder gaat't wel oke.
nog ruimte over?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom maar naast me zitten dan, hetzelfde bootje.
feliquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:52 schreef heavenstar het volgende:
alsof ik jarig ben...ow wacht! dat ben ik ook!!!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteeerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:52 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha, feli!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:52 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook vrij... maar helaas, moet het doen met een korte relax-lunchpauze... na zo'n lang weekendje weg liggen er weer een enorme berg werk, mail en mensen die wat van me willen te wachten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef Enfermera het volgende:
Ik voel me goed, lekker dagje vrij en nog heerlijk weer ook!
Ja.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:21 schreef Chuck.Norris het volgende:
kut
mn beste vriendin die nu bezet is
en duidelijk heeft gemaakt dat ik mn kans (weeral) verkeken heb
but i'm so in love
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:52 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
skyrebel nu dus ookquote:
je hoeft niet hoorquote:
Niettesquote:
Oh gaaf. Ik ga binnenkort ook weer rondzwalken in Parijs.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:03 schreef heavenstar het volgende:
Helemaal top!...vandaag inpakken en morgen rond deze tijd zit ik in de trein naar Rotterdam om vervolgens in de Thalys richting Parijs te stappen voor een lang weekend met mijn lief.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou er op dit moment veel voor over hebben om eens 2 dagen aaneengesloten volledig vrij te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, had niet verwacht dat na 3 dagen niks doen het me alweer zou vervelen
Het is maar goed dat ik volgende week lekker op vakantie ga en dan met mn nieuwe baan begin
* beestjuh brandt kaarsje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef fraubitch het volgende:
Gespannen voor morgen!
als jullie ook even meeduimen dat morgen alles doorgaat?![]()
*duimt duimt duimt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |