'quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef scrub_nurse het volgende:
nieuwsgierig er circelt al een half uur een helicopter boven mijn wijk, ik woon vlakbij de geerhorst gevangenis mss ene ontsnapt??
Ik verheug me ook alweer op sinterklaas!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef Waag-hals het volgende:
Ongeduldig. Ik wacht totdat een zeker persoon weer terug in het land is.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik verheug me ook alweer op sinterklaas!
Ik voel me plots in de maling genomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik verheug me ook alweer op sinterklaas!
Het gaat in een aardig tempo toch weer goed met je he? Goed om te lezen. Fijne reis en zet de zorgen even van je af. Echt, geniet van jullie vakantie want de rest van je leven mag je nog werken hoor. No worries.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Osramp het volgende:
Ontzettend veel gedaan vandaag (niet in verhouding tot voor het ongeluk, maar nu dus wel).
Alles klaar voor vertrek maar doodmoe.
Naar bedje toe! Gelukkig morgenochtend niet op een idiote tijd het bed uit (06:30)
In dat geval een welterustenquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:42 schreef fraubitch het volgende:
moe en emotioneel. maar ook wel erg goed.
wordt tijd dat ik naar bed ga, dan is morgen alles goed
kusje terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval een welterustenvoor Frau.
Gewoon omdat het kan
Verbetering is nou merkbaar. Ik ben wel eerder moe, maar niet meer 12uur slapen en nog doodmoe bij het opstaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Het gaat in een aardig tempo toch weer goed met je he?
Ik werk graag, maar werkloos zijn en maar kijken hoe je aan werk komt is echt geen pretje. Hopelijk gaat het over 2 weken beter met solliciteren. Op zich vacatures genoeg, maar steeds krijgt een ander de baan. Logisch want nu zoeken ze een 110% match ipv 99%quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Stali het volgende:
Echt, geniet van jullie vakantie want de rest van je leven mag je nog werken hoor. No worries..
heavenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef heavenstar het volgende:
Lekker duf van het lang slapen..., vandaag lekker rustig aan doen. Straks wel ff bellen ivm sollicitatie...spannend....
Drakje!quote:
Dat inderdaad. Ik heb totaal geen zin om te werken en als ik het winnende staatslot heb is dat ook acuut gebeurd.quote:
dan hou daar eens mee opquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef fraubitch het volgende:!! spierpijn in mijn wangen van het lachen
quote:
dan blijft het gewoon even pijn lijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |