das luxquote:
Het is geen shoarmaquote:
Welke opmerking reageer je nou op?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Tessio het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar inmiddels, wat gaat er gebeuren vanavond?
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik krijg stiekem toch wel medelijden met Eline en Jeroen... Zo'n gehaktbal ruikt natuurlijk suuuuuperlekker
Wie weet, deze ontberingen scheppen een bandquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef Pek het volgende:
De relatie Eline-Jeroen wordt wel sterker door dit afzien, zou het nog batsen worden voor er een uitvliegt?
Oh sorry, hahaha, dat hoorde ik ze net op de stream zeggen.............quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welke opmerking reageer je nou op?![]()
Waneer krijgen ze nou die aanstekers?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Dementor het volgende:
Op basis van de boodschappenlijst is dit lekkere maaltje samengesteld.
Ze moeten nu wel weer even op krachten komen.
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet, deze ontberingen scheppen een band
Ja, Amber wrijft het er wel in, dat is best een pestkopje.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.
Amber huilt, Amber lacht.................totdat ze weer een opdracht krijgen en mevr weer naar boven moet om opgepept te worden.
Minstens het grote bed!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerk
Militairenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft nog niet echt een windje gelaten in de bunker, maar wel een beetje
Meisjes laten geen windjes, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft nog niet echt een windje gelaten in de bunker, maar wel een beetje
OMGquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
Toen ik in dienst zat hebben we zo'n ventje verteld dat je sambal op je eikel moet smeren om het langer vol te houden, die stond 's nachts gillend bij de ziekenboeg
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes
wiki
oh die is te erg dat hij daar intraptquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
Toen ik in dienst zat hebben we zo'n ventje verteld dat je sambal op je eikel moet smeren om het langer vol te houden, die stond 's nachts gillend bij de ziekenboeg
iddquote:
O wat vreselijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
maw, roken is al duur genoegquote:Op maandag 4 mei 2009 18:57 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: "ik rook de peuken het liefst tot en met de filter"
Jeroen: "lekker he"
en anders ruiken ze naar bloemetjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meisjes laten geen windjes, dat weet je toch wel?
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
vanaf het begin al ja ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Hij had het over '45 dus ik denk dat ie beide bedoeld.quote:
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikkenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef snetje het volgende:
Eline doet het goed hoor .... wat nu als Amber of Marilien deze opdracht hadden ...
Amber zou om het half uur naar boven rennen en Marilien zou om het kwartier zeggen "ik heb maar 2 potjes "....
maar ja dit is dag 1 ... eens kijken hoe Eline het morgen doet ...
Ah so........ze kan zo in dat programma van Keith Bakker, je weet wel met die verslaafde kinders, en Jeroenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.
Niet met 'm eens. Bovendien gaat het tegenwoordig niet meer per se om de overledenen in de Tweede Wereldoorlog, maar ook bijv. over de mensen die momenteel op missie zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef snetje het volgende:
[..]
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...
ik heb liever dat Peter straks 2 minuten stilstaat .... dat gewiebel steeds van hem
O wauw, mevrouw heeft weinig keus lijkt me, ze wil het lieverdje van de groep blijven en snapt ook wel dat ze er niet mee weg komt als ze het verpest. Het blijft eenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
O ja die hebben we ook nogquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
Waarom zou ik? Ze klinkt nog steeds als Calimero en ligt de halve dag op tafel. Dat bonengedoe is een battle, ze zal wel moeten. De eerste battle gaf ze bij aanvang al op.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
Valt meequote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Joey mag de bunker niet in...
Er staat nu een nieuwe poll online:
Drill instructeur
Ja, vanavond en afmatten maar
Nee, kalm aan
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Drill instructeur
Nee, kalm aan
Avondje Pimmen weer danquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar wees wel een beetje lief voor Eline & Jeroen, die hebben het al zwaar
Mooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Joey mag de bunker niet in...
Er staat nu een nieuwe poll online:
Drill instructeur
Nee, kalm aan
Ik kan het gewoon niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m maandag 4 meiquote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het gewoon niet vinden![]()
Er zijn ook zoveel topics
Dan doet Dennis niet meequote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Tessio het volgende:
Mannen in een jurk, hakken aan, make-up op en 24 uur zo rondlopen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef snetje het volgende:
Peter gaat zich absoluut niet verkleden ...al helemaal geen jurk aan of een rokje ... dan sta je voor je rest voor lul op internet is zijn antwoord ....
nou doe dat sjaaltje dan ook maar af
Ik kan dus gewoon niet zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m maandag 4 mei
heb ze vanochtend nog gelezen maar zie ze nu ook niet staanquote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet vinden![]()
Er zijn ook zoveel topics
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:33 schreef snetje het volgende:
slimme opmerking van Eline : maar je zit wel in je onderbroekje stripezelen te spelen ...
Reizenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef beequeen het volgende:
Guttegut, Peter wil ook al niet meedoen aan een gimmick als verkleden als vrouw. Wat wil die gast eik wel?
Dus dat. Afvoeren die hap.quote:
Want?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Welke Fokker met een grote bek wil voor 24 uur de bunker in?
Waar is de officele oproep?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Is daar een poll voor dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Ikquote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat aantal max. meenemen als ze worden opgesloten heb ik begrepenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef Disana het volgende:
Ik snap die 'Sigaretten in dagduel' poll niet. Kunnen ze die verdienen of kwijtraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |