Afschrikken (althans, dat is de bedoeling).quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Byte_Me het volgende:
wat doen die slippers eigenlijk bij het nest?
Wapens, tegen De Verkrachter!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Byte_Me het volgende:
wat doen die slippers eigenlijk bij het nest?
Nee, die had er een paar ontvoerdquote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef du_ke het volgende:
Haha leuk topic. Had PBerends 2 jaar terug niet ook zo'n topic over de broedende eenden in z'n achtertuin?
Wordt dat niet een heel gedoetje? Want dan moet die cam ergens staan met goed zicht op het nest, maar dan ook beschut en beschermd tegen weersinvloeden enzo. En met stroom naar buiten. Hmz. Ik geloof dat ik er geen trek in zou hebben als ik TS wasquote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Holy_Goat het volgende:
benodigdheden
1x een usb verlengkabel (heb ik, van 10 meter, ter donatie)
1x een webcam (kan iemand doneren, oud beestje oid)
1x een pc met internet (die zal silent al wel hebben)
1x iemand die dat ding weet in te stellen zodat ie werkt(zonder enigmas internet te overbelasten)
1x goedkeuring voor project
idee?
Achter het raam misschien?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat niet een heel gedoetje? Want dan moet die cam ergens staan met goed zicht op het nest, maar dan ook beschut en beschermd tegen weersinvloeden enzo. En met stroom naar buiten. Hmz. Ik geloof dat ik er geen trek in zou hebben als ik TS was
Maar dan ben ik vast een partypooper
Moet prima kunnen dacht ik zo, leuk idee.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Scootmobiel het volgende:
Zes eieren al, zo te zien op die ene foto. Dat gaat goed!![]()
Dank je wel (ook aan alle anderen die ze leuk vinden). Ik heb ze met veel plezier gemaaktquote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef CartWOman het volgende:
Elies, de bordjes zijn prachtig geworden, chapeau lieverd!![]()
Ik wacht gewoon rustig tot Emma ze weer laat zien.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Aan het nest komen mag best, zelfs eieren oppakken. Ik las namelijk dat sommige eenden zelfs eieren verspreid over de tuin leggen, die mag je rustig bij elkaar leggen, maar ik zou er zelf ook zo min mogelijk bij- of aankomen, gewoon een gevoel.![]()
Maar dan sluit ik Emma op, en het is natuurlijk wel een wilde eend...quote:Als Emma nu weer wordt belaagd door De Verkrachter kun je nog 4 paaltjes plaatsen met een dakje van kippegaas, daar takjes en blaadjes bovenop. Mocht dat 'm tegenhouden. De bruut.
Volgens mij is het idee een soort camouflagenet op paaltjesquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar dan sluit ik Emma op, en het is natuurlijk wel een wilde eend...
Neeheeequote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon rustig tot Emma ze weer laat zien.
[..]
Maar dan sluit ik Emma op, en het is natuurlijk wel een wilde eend...
Dat zou het overwegen waard kunnen zijn, alhoewel De Verkrachter de tuin nu toch wel weet te vinden. Ook zou ik het jammer vinden als Emma straks niet meer in het zonnetje kan liggen broeden. Kon ik het haar zelf maar vragen...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is het idee een soort camouflagenet op paaltjesEen afdakje zeg maar, geen omheining.
Oeps, je hebt helemaal gelijk... ik had dat ene (donkere) blad ook voor een ei aangezien.quote:
Hoe durf je zo over Eduard te typen! Eduard doet zijn uiterste best om Emma tegen allerlei gespuis te beschermen. Hij komt alleen vaak te laat...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Armageddon het volgende:
Overigens, die Eduard hè? Die stompt die verkrachter niet in elkaar als ie zo nu en dan langskomt? Zo niet dan heb je kans dat Eduard de pimp is van Emma.
De postbode belde aan omdat het pakje niet door de brievenbus paste. Ik merkte niets vreemd aan hem in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef TheAgent het volgende:
Geadresseerden: Emma en Eduard de Eend.![]()
Ik vraag me af of die postbodes dat door hebben gehad.
Volle bak!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist in de tuin:
De Verkrachter:
[ afbeelding ]
De Onbekende Eend:
[ afbeelding ]
Ze zijn allebei flink over Emma heen gegaan.![]()
Voor mij wel de gelegenheid om weer eens bij het nestje te kijken. En wat zag ik daar? Zeven eieren!:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vroeg ik mij ook af...quote:
Ik. Dat houdt het verhaal wel zo gezellig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:03 schreef 1299 het volgende:
Wie zegt dat de huidige eieren van Eduard zijn?
2/3: Het gedeelte van De Verkrachter en het gedeelte van De Onbekende Eend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef 1299 het volgende:
Welk gedeelte van verkrachtingen zijn gezellig?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist in de tuin:
Voor mij wel de gelegenheid om weer eens bij het nestje te kijken. En wat zag ik daar? Zeven eieren!:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag inderdaad hopen dat ze er nog 'eendje' bijlegt om jouw theorie onderuit te halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef Holy_Goat het volgende:ik krijg hopelijk geen gelijk! precies 7 eieren!
Ik heb ze er alleen voor de foto neergezet, er komen nog paaltjes op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geweldig, die eend in je vijver!
En die bordjes staan echt super tof! Heeft de eend er geen last van (zo dicht op haar snavel)?
Ik zeg het je. Eduard is gewoon een pooier!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af...
Inmiddels houdt hij weer de wacht vanaf het zolderdak van de overburen. Iets met mosterd en maaltijd ofzo...
Grote kans dat ie dat in z'n vrije tijd 'compenseert' door zelf andere vrouwtjes te verkrachten. Gekke beesten, die eenden.quote:
Awwww lief!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Poeke het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten alvast een preview van welke kleurtjes er misschien wel in de eitjes zit:
[ afbeelding ]
tevens tvp
OMG, wat schattig lelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Awwww lief!
Ik heb hier in mijn 'tuin' wel een nestje van een meerkoetje(waterkip).
Woon in een flat, in het water, en over het water langs de flat op zo'n 50 cm hoogte loopt een metalen rooster. Daaronder heeft ie een heel nestje gebouwd. Mijn camera is alleen niet goed genoeg om mooie kiekjes te maken. De pulletjes (die heeft er 5) zijn alleen nogal lelijk vind ik zelf![]()
maar wel schattig
[ afbeelding ]
Hahaha XDquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Awwww lief!
Ik heb hier in mijn 'tuin' wel een nestje van een meerkoetje(waterkip).
Woon in een flat, in het water, en over het water langs de flat op zo'n 50 cm hoogte loopt een metalen rooster. Daaronder heeft ie een heel nestje gebouwd. Mijn camera is alleen niet goed genoeg om mooie kiekjes te maken. De pulletjes (die heeft er 5) zijn alleen nogal lelijk vind ik zelf![]()
maar wel schattig
[ afbeelding ]
Ik vind die eendjes net op cakes lijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Poeke het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten, alvast een preview van welke kleurtjes er misschien wel in de eitjes zit:
[ afbeelding ]
tevens tvp
goed te wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha XD
Geweldig lelijke beestjes he!
Maarre, meerkoeten en waterkippen zijn 2 verschillende vogels hoor
Meerkoet:
[ afbeelding ]
Waterkip, of waterhoen:
[ afbeelding ]
dat is bullshit! niet aankomen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef Xiance het volgende:
en er dan ook gewoon voer bij zetten![]()
Maar verder wel heel leuk natuurlijk!
en die eieren kun je gewoon oppakken hoor, in tegenstelling tot zoogdieren "ruiken" vogels niet aan hun kinderen.
Maak je geen zorgen, ik blijf er netjes van af.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef Holy_Goat het volgende:
dat is bullshit! niet aankomen!
Voorbeeld: weidevogels, 1 hand in het nest en mamma komt mooi niet meer terug!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Holy_Goat het volgende:
tevens aangepaste ava, sig en ondertitel
jaja, fanboy
Dat is wat ik in principe ook dacht. Ik geloof dat bij gewone vogels (merels, vinken) de geur van de mens in het nest al genoeg is om niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dat is bullshit! niet aankomen!
Voorbeeld: weidevogels, 1 hand in het nest en mamma komt mooi niet meer terug!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat een boel acteurs in deze geweldige soap!
The Bold and the Broedsels!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hij schijnt uit de omgeving van Eendhoven te komen.
Dat doen we toch niet gekkerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef Holy_Goat het volgende:
ik realiseer me net dat je die pulletjes evengoed kan gebruiken voor die havik van je te voerendat zou echt te wreed zijn
MAX! je ava!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat is wat ik in principe ook dacht. Ik geloof dat bij gewone vogels (merels, vinken) de geur van de mens in het nest al genoeg is om niet meer terug te komen.
Bovendien: is het niet zo dat als je een ei verkeerd teruglegt dat er een kans bestaat dat het embryo verdrinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik durf geen avatar van een eendje te nemen. Dan herinneren sommigen zich ineens dat enorm beschamende verhaal van mij ooit op Fok!whehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf geen avatar van een eendje te nemen. Dan herinneren sommigen zich ineens dat enorm beschamende verhaal van mij ooit op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zo ontzettend briljant kjoet!!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jups, dat is 'mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef AKnynke het volgende:
De verkrachter, die lijkt verdomd veel op een eend die ik hier in Zweden gespot heb. Zou hij dan naar het hoge noorden gevlogen zijn om te overwinteren?
Zie hem hier op het ijs...
[ afbeelding ]
Heer G had er andere bewoordingen voor toen hij uiteindelijk meegejengeld werd naar de plek des onheils, gewapend met schepnet op de fiets en al uren gemekker aan zijn hoofd over die arme arme wezentjes die nog steeds de hele dag op hetzelfde plekje zaten, eenzaam en alleen, in de steek gelaten door hun ontaarde moeder. Die vond mij iets minder ontzettend briljant en ook niet kjoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zo ontzettend briljant kjoet!!
Ik durf geen avatar van een eendje te nemen. Dan herinneren sommigen zich ineens dat enorm beschamende verhaal van mij ooit op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Welke havik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef Holy_Goat het volgende:
ik realiseer me net dat je die pulletjes evengoed kan gebruiken voor die havik van je te voerendat zou echt te wreed zijn
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G had er andere bewoordingen voor toen hij uiteindelijk meegejengeld werd naar de plek des onheils, gewapend met schepnet op de fiets en al uren gemekker aan zijn hoofd over die arme arme wezentjes die nog steeds de hele dag op hetzelfde plekje zaten, eenzaam en alleen, in de steek gelaten door hun ontaarde moeder. Die vond mij iets minder ontzettend briljant en ook niet kjoet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 22:36 schreef Greys het volgende:
Linkje?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |