Grote kans dat ie dat in z'n vrije tijd 'compenseert' door zelf andere vrouwtjes te verkrachten. Gekke beesten, die eenden.quote:
Awwww lief!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Poeke het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten alvast een preview van welke kleurtjes er misschien wel in de eitjes zit:
[ afbeelding ]
tevens tvp
OMG, wat schattig lelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Awwww lief!
Ik heb hier in mijn 'tuin' wel een nestje van een meerkoetje(waterkip).
Woon in een flat, in het water, en over het water langs de flat op zo'n 50 cm hoogte loopt een metalen rooster. Daaronder heeft ie een heel nestje gebouwd. Mijn camera is alleen niet goed genoeg om mooie kiekjes te maken. De pulletjes (die heeft er 5) zijn alleen nogal lelijk vind ik zelf![]()
maar wel schattig
[ afbeelding ]
Hahaha XDquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Awwww lief!
Ik heb hier in mijn 'tuin' wel een nestje van een meerkoetje(waterkip).
Woon in een flat, in het water, en over het water langs de flat op zo'n 50 cm hoogte loopt een metalen rooster. Daaronder heeft ie een heel nestje gebouwd. Mijn camera is alleen niet goed genoeg om mooie kiekjes te maken. De pulletjes (die heeft er 5) zijn alleen nogal lelijk vind ik zelf![]()
maar wel schattig
[ afbeelding ]
Ik vind die eendjes net op cakes lijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Poeke het volgende:
Omdat we allemaal met smart wachten, alvast een preview van welke kleurtjes er misschien wel in de eitjes zit:
[ afbeelding ]
tevens tvp
goed te wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha XD
Geweldig lelijke beestjes he!
Maarre, meerkoeten en waterkippen zijn 2 verschillende vogels hoor
Meerkoet:
[ afbeelding ]
Waterkip, of waterhoen:
[ afbeelding ]
dat is bullshit! niet aankomen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef Xiance het volgende:
en er dan ook gewoon voer bij zetten![]()
Maar verder wel heel leuk natuurlijk!
en die eieren kun je gewoon oppakken hoor, in tegenstelling tot zoogdieren "ruiken" vogels niet aan hun kinderen.
Maak je geen zorgen, ik blijf er netjes van af.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef Holy_Goat het volgende:
dat is bullshit! niet aankomen!
Voorbeeld: weidevogels, 1 hand in het nest en mamma komt mooi niet meer terug!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Holy_Goat het volgende:
tevens aangepaste ava, sig en ondertitel
jaja, fanboy
Dat is wat ik in principe ook dacht. Ik geloof dat bij gewone vogels (merels, vinken) de geur van de mens in het nest al genoeg is om niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dat is bullshit! niet aankomen!
Voorbeeld: weidevogels, 1 hand in het nest en mamma komt mooi niet meer terug!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat een boel acteurs in deze geweldige soap!
The Bold and the Broedsels!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hij schijnt uit de omgeving van Eendhoven te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |