Dat doen we toch niet gekkerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef Holy_Goat het volgende:
ik realiseer me net dat je die pulletjes evengoed kan gebruiken voor die havik van je te voerendat zou echt te wreed zijn
MAX! je ava!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat is wat ik in principe ook dacht. Ik geloof dat bij gewone vogels (merels, vinken) de geur van de mens in het nest al genoeg is om niet meer terug te komen.
Bovendien: is het niet zo dat als je een ei verkeerd teruglegt dat er een kans bestaat dat het embryo verdrinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik durf geen avatar van een eendje te nemen. Dan herinneren sommigen zich ineens dat enorm beschamende verhaal van mij ooit op Fok!whehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf geen avatar van een eendje te nemen. Dan herinneren sommigen zich ineens dat enorm beschamende verhaal van mij ooit op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zo ontzettend briljant kjoet!!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jups, dat is 'mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef AKnynke het volgende:
De verkrachter, die lijkt verdomd veel op een eend die ik hier in Zweden gespot heb. Zou hij dan naar het hoge noorden gevlogen zijn om te overwinteren?
Zie hem hier op het ijs...
[ afbeelding ]
Heer G had er andere bewoordingen voor toen hij uiteindelijk meegejengeld werd naar de plek des onheils, gewapend met schepnet op de fiets en al uren gemekker aan zijn hoofd over die arme arme wezentjes die nog steeds de hele dag op hetzelfde plekje zaten, eenzaam en alleen, in de steek gelaten door hun ontaarde moeder. Die vond mij iets minder ontzettend briljant en ook niet kjoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zo ontzettend briljant kjoet!!
Ik durf geen avatar van een eendje te nemen. Dan herinneren sommigen zich ineens dat enorm beschamende verhaal van mij ooit op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Welke havik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef Holy_Goat het volgende:
ik realiseer me net dat je die pulletjes evengoed kan gebruiken voor die havik van je te voerendat zou echt te wreed zijn
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G had er andere bewoordingen voor toen hij uiteindelijk meegejengeld werd naar de plek des onheils, gewapend met schepnet op de fiets en al uren gemekker aan zijn hoofd over die arme arme wezentjes die nog steeds de hele dag op hetzelfde plekje zaten, eenzaam en alleen, in de steek gelaten door hun ontaarde moeder. Die vond mij iets minder ontzettend briljant en ook niet kjoet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 22:36 schreef Greys het volgende:
Linkje?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |