quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef babipangang het volgende:
gewoon met je lul tegen een wijf aanrijden, meer is het niet
Same here dusquote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef fathank het volgende:
Ik dacht serieus een K&W topic te krijgen. Kwam hier vanaf de Frontpage.
quote:
Dus dat idd!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef fathank het volgende:
Ik dacht serieus een K&W topic te krijgen. Kwam hier vanaf de Frontpage.
al weet je het wel dan is het nog verstandig om het niet te doenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Nadinarama het volgende:
Als je niet weet hoe het moet kan je er beter niet aan beginnen.
Waarom is het verstandig om het niet te doen? Je krijgt er geen SOA's van, of zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
al weet je het wel dan is het nog verstandig om het niet te doen
Wordt je zwanger van Duhquote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Waarom is het verstandig om het niet te doen? Je krijgt er geen SOA's van, of zo.
omdat het gewoon harstikke fout is om te doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Waarom is het verstandig om het niet te doen? Je krijgt er geen SOA's van, of zo.
zo heb jij het geleerd?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Houdnini het volgende:
Als je weet hoe je moet droogneuken dan kan je ook schuren.
Pak anders eens je knuffelbeer en oefen voor de spiegel!
Fout is soms best leukquote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
omdat het gewoon harstikke fout is om te doen.
Nee, ik gebruikte uiteraard m'n opblaaspopquote:
Nou nee, als je in de club staat en er komt een gast van 17 tegen je schuren dan is dat echt niet schuren op z'n 14-jarigst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:11 schreef Chai het volgende:
Schuren is gewoon een soort van dansend droogneuken. En bedoelt voor 14jarigen.
14jarigen volgegoten met drank niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Nou nee, als je in de club staat en er komt een gast van 17 tegen je schuren dan is dat echt niet schuren op z'n 14-jarigst.14jarigen staan alleen een beetje heen en weer te schommelen
waaraan te herkennen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef blckbb het volgende:
Beste is voor jou om even te kijken hoe anderen dat doen in de disco
Topic-killquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Glasrasp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer het maar eens
Noem het lef hebbenquote:
Zoveel lef heb je er toch niet voor nodig? Ik bedoel als je lekker staat te dansen en dan denk je echt care als iemand met z'n hand in je broek gaat, tenzij je ongesteld bent ofzoquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon de dame in kwestie tegen je penis aan laten rijden en semi-ritmisch meebewegen.
Slet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
het is heel erg makkelijk het schuren je gaaat gewooon achter een meisje staan
en jij raakt haar met je pik twgen haar kont aan en heen en weer...
nu mijn vraag![]()
hoe heet het dansen alj je met een jonge danst en jou ene been zit bij zijn pik en 1 been van heb bij jou en dan de benen omen om en het meisje haar ahnden zoals je schuifelt en de jongen pakt je als die lef heeft bij je kont of reet.
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
Het is op dit forum gebruikelijk om als nieuwe user eerst een foto van jezelf te posten voordat je een vraag stelt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
nu mijn vraag![]()
hoe heet het dansen alj je met een jonge danst en jou ene been zit bij zijn pik en 1 been van heb bij jou en dan de benen omen om en het meisje haar ahnden zoals je schuifelt en de jongen pakt je als die lef heeft bij je kont of reet.
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
Wut??quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
nu mijn vraag![]()
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
Je gebruikt meestal maar een keer het woord "en" in een zin. Anders kom je over als een kleuter.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
nu mijn vraag![]()
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
OF WIL JE EEN KOEKJEE!?/1!??!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook schuren... Ben ik nu geil?
quote:
Ik weet dat jij 't antwoord weet, knijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
Leuk, maar geen ONZ hier. Al zou je qua reacties wel zeggen.
Ik ben benieuwd naar verdere reacties.
Meen je toch niet hèquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
Leuk, maar geen ONZ hier. Al zou je qua reacties wel zeggen.
Ik ben benieuwd naar verdere reacties.
quote:Lieve Sanne, hoe moet ik schuren?
Ik had een paar dagen geleden een schoolfeest en iedereen was aan het schuren. Ik wou ook wel, maar ik weet niet hoe het moet. Wil jij me helpen? Simone, 13
Ha Simone,
Door jouw vraag moet ik meteen terugdenken aan de eerste keer dat ik schuifelde (zo noemden wij dat toen). Ik was ongeveer even oud als jij nu bent en had geen idee hoe het moest. Gelukkig was daar een oplossing! Met mijn beste vriendin heb ik geoefend, de avond voor we een klassenfeestje hadden. We hebben een rustig muziekje opgezet, elkaar vastgepakt en geschuifeld. En wat bleek, het was hartstikke makkelijk!
Vasthouden
Ik heb totaal geen ritmegevoel, maar voor schuifelen of schuren heb je dat ook helemaal niet nodig. Het is simpel: je kan een jongen op verschillende manier vasthouden. Bijvoorbeeld met je armen om zijn nek, maar je kunt ze ook om zijn middel leggen. Daarna laat je je gewoon maar een beetje meevoeren met de muziek.
Vergeet trouwens niet dat schuren (of schuifelen) gewoon een beetje gezellig dansen is. Het is dus niet je lichamen op een 'sexy' manier tegen elkaar bewegen, zoals je in videoclips weleens ziet. Dat is iets heel anders!
Bron
nee nee, hoe heet dat andere dan?quote:Vergeet trouwens niet dat schuren (of schuifelen) gewoon een beetje gezellig dansen is. Het is dus niet je lichamen op een 'sexy' manier tegen elkaar bewegen, zoals je in videoclips weleens ziet. Dat is iets heel anders!
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meen je toch niet hèDit heeft heeft geen potentie, heeft geen potentie gehad en zal nooit potentie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |