Slet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
het is heel erg makkelijk het schuren je gaaat gewooon achter een meisje staan
en jij raakt haar met je pik twgen haar kont aan en heen en weer...
nu mijn vraag![]()
hoe heet het dansen alj je met een jonge danst en jou ene been zit bij zijn pik en 1 been van heb bij jou en dan de benen omen om en het meisje haar ahnden zoals je schuifelt en de jongen pakt je als die lef heeft bij je kont of reet.
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
Het is op dit forum gebruikelijk om als nieuwe user eerst een foto van jezelf te posten voordat je een vraag stelt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
nu mijn vraag![]()
hoe heet het dansen alj je met een jonge danst en jou ene been zit bij zijn pik en 1 been van heb bij jou en dan de benen omen om en het meisje haar ahnden zoals je schuifelt en de jongen pakt je als die lef heeft bij je kont of reet.
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
Wut??quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
nu mijn vraag![]()
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
Je gebruikt meestal maar een keer het woord "en" in een zin. Anders kom je over als een kleuter.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Chickaa het volgende:
nu mijn vraag![]()
hoe heet dat dus?![]()
XXXXXXXX
OF WIL JE EEN KOEKJEE!?/1!??!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook schuren... Ben ik nu geil?
quote:
Ik weet dat jij 't antwoord weet, knijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
Leuk, maar geen ONZ hier. Al zou je qua reacties wel zeggen.
Ik ben benieuwd naar verdere reacties.
Meen je toch niet hèquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
Leuk, maar geen ONZ hier. Al zou je qua reacties wel zeggen.
Ik ben benieuwd naar verdere reacties.
quote:Lieve Sanne, hoe moet ik schuren?
Ik had een paar dagen geleden een schoolfeest en iedereen was aan het schuren. Ik wou ook wel, maar ik weet niet hoe het moet. Wil jij me helpen? Simone, 13
Ha Simone,
Door jouw vraag moet ik meteen terugdenken aan de eerste keer dat ik schuifelde (zo noemden wij dat toen). Ik was ongeveer even oud als jij nu bent en had geen idee hoe het moest. Gelukkig was daar een oplossing! Met mijn beste vriendin heb ik geoefend, de avond voor we een klassenfeestje hadden. We hebben een rustig muziekje opgezet, elkaar vastgepakt en geschuifeld. En wat bleek, het was hartstikke makkelijk!
Vasthouden
Ik heb totaal geen ritmegevoel, maar voor schuifelen of schuren heb je dat ook helemaal niet nodig. Het is simpel: je kan een jongen op verschillende manier vasthouden. Bijvoorbeeld met je armen om zijn nek, maar je kunt ze ook om zijn middel leggen. Daarna laat je je gewoon maar een beetje meevoeren met de muziek.
Vergeet trouwens niet dat schuren (of schuifelen) gewoon een beetje gezellig dansen is. Het is dus niet je lichamen op een 'sexy' manier tegen elkaar bewegen, zoals je in videoclips weleens ziet. Dat is iets heel anders!
Bron
nee nee, hoe heet dat andere dan?quote:Vergeet trouwens niet dat schuren (of schuifelen) gewoon een beetje gezellig dansen is. Het is dus niet je lichamen op een 'sexy' manier tegen elkaar bewegen, zoals je in videoclips weleens ziet. Dat is iets heel anders!
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meen je toch niet hèDit heeft heeft geen potentie, heeft geen potentie gehad en zal nooit potentie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |