abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 14:29:32 #1
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68655152
Op Koninginnedag boorde Karst Tates zich in het momnument De Naald te Apeldoorn na een dollemansrit waarbij hij verschillende omstanders raakte. Heel naar, zeker voor de betrokkenen.

Vanochtend prijkten in verschillende kranten foto's van een jongetje die een knuffelbeer neerlegt en mensen die quasi-emotioneel bloemen neerleggen op een kruispunt in Apeldoorn.

Waarom leggen mensen toch overal waar iets voorvalt maar bloemen neer? Tuurlijk, het is best erg wat er gebeurd is maar alsjeblieft zeg.. OVERAL die zeeën van bloemen tegenwoordig. Er kan niet iemand door een niet-natuurlijke oorzaak overlijden of er moeten allerlei condoleance-registers geopend worden en er worden en masse bloemen gelegd door mensen die er NIKS mee te maken hebben..
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:31:58 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68655233
Het geeft mensen een goed gevoel. Puur egoïsme.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 14:32:32 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68655250
Eens met TS.

Vond het ook zo raar dat half tv-kijkend Nederland ineens slachtofferhulp ging bellen.
Tuurlijk is het erg, maar hoeveel impact kan een filmpje op je hebben? Dan ben je toch al verknipt?
  maandag 4 mei 2009 @ 14:32:56 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68655260
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef z3bra het volgende:
Op Koninginnedag boorde Karst Tates zich in het momnument De Naald te Apeldoorn na een dollemansrit waarbij hij verschillende omstanders raakte. Heel naar, zeker voor de betrokkenen.

Vanochtend prijkten in verschillende kranten foto's van een jongetje die een knuffelbeer neerlegt en mensen die quasi-emotioneel bloemen neerleggen op een kruispunt in Apeldoorn.

Waarom leggen mensen toch overal waar iets voorvalt maar bloemen neer? Tuurlijk, het is best erg wat er gebeurd is maar alsjeblieft zeg.. OVERAL die zeeën van bloemen tegenwoordig. Er kan niet iemand door een niet-natuurlijke oorzaak overlijden of er moeten allerlei condoleance-registers geopend worden en er worden en masse bloemen gelegd door mensen die er NIKS mee te maken hebben..
Niet iedereen is zo afgestompt als jij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68655267
Gratis bossie bloemen voor moeders met moederdag.

U MAD?
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 14:33:12 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_68655273
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Het geeft mensen een goed gevoel. Puur egoïsme.
Dat dus en een soort van "ik hoor er bij" gevoel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 14:33:23 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 4 mei 2009 @ 14:34:35 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_68655311
Mensen zijn nu eenmaal weke wezens en lopen graag achter elkaar aan, om het niet te koud te krijgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:34:48 #9
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68655317
Gegronde klacht. Geheel mee eens. Wat een overdreven sensatiezoekerige instelling van de nederlandsche mensch
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:34:48 #10
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_68655318
Inderdaad egoisme, get over yourself!
pi_68655337
Opzich wel eens. Vooral toen ik beelden zag van huilende mensen met Koninginnedag in Amsterdam. Echt wtf?
  maandag 4 mei 2009 @ 14:35:27 #12
157922 fathank
pi_68655343
Als ik in de buurt gewoon zou hebben zou ik ook ff een bosje bloemen gelegd. Ik ga vanavond ook hier naar de lokale dodenherdenking. Is dat zo gek?
pi_68655344
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Held
Ik vertaal even ongeveer de gedachte van de tokkie die vorig jaar tijdens pinksteren het boeket van mijn oma's graf jatte.
U MAD?
  maandag 4 mei 2009 @ 14:36:26 #14
157922 fathank
pi_68655372
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich wel eens. Vooral toen ik beelden zag van huilende mensen met Koninginnedag in Amsterdam. Echt wtf?
Dat is dan wel weer een flinke faal. Tenzij je net gehoord hebt dat een familielid geraakt is door die mafkees en op sterven ligt midden op straat.
pi_68655376
Heel terechte klacht, net als mensen die dan speciaal naar die plek gaan om "de impact te voelen", waarom zou je dat willen als je de slachtoffers niet eens kent Ze gaan toch ook niet nar Afrika om live mee te krijgen hoe hongerig die kindjes daar wel niet zijn
  maandag 4 mei 2009 @ 14:37:06 #16
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_68655393
quote:

Vanavond ook weer, moet je daar ook geen topic over openen?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_68655414
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef fathank het volgende:
Als ik in de buurt gewoon zou hebben zou ik ook ff een bosje bloemen gelegd. Ik ga vanavond ook hier naar de lokale dodenherdenking. Is dat zo gek?
Nee. I.m.o. is dat helemaal niet gek.
Ik vind het gekker dat het in NL normaal is dat bepaalde groepen met rouwkransen gaan voetballen na een dodenherdenking.

En inderdaad. Als dit in mijn omgeving gebeurt was had ik ook een bossie neergelegd. Is wel het minste wat je doen kunt.....
U MAD?
  maandag 4 mei 2009 @ 14:37:50 #18
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68655430
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo afgestompt als jij.
En waaruit blijkt dat ik afgestompt ben? Omdat ik niet quasi-begaan zit mee te grienen met wilvreemden?
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 14:38:17 #19
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68655450
quote:
Nee, als je een slachtoffer kent of je was erbij dan is het volkomen logisch dat je dat doet. Maar als je er niet bij was en je kent helemaal niemand in en om Apeldoorn dan is het wel een beetje gek/raar/stom om de ramptoerist uit te hangen met je bossie blommen.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 14:39:17 #20
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68655486
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef L0t.. het volgende:
Heel terechte klacht, net als mensen die dan speciaal naar die plek gaan om "de impact te voelen", waarom zou je dat willen als je de slachtoffers niet eens kent Ze gaan toch ook niet nar Afrika om live mee te krijgen hoe hongerig die kindjes daar wel niet zijn
Dat dus.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:39:20 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_68655491
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer een flinke faal. Tenzij je net gehoord hebt dat een familielid geraakt is door die mafkees en op sterven ligt midden op straat.
Precies

Mensen diie huilen voor iemand die ze nooit gekend hebben

Royal
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 4 mei 2009 @ 14:39:40 #22
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68655502
Ik vind trouwens de vergelijking met de herdenking van vanavond erg onterecht en totaal niet kloppend.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:39:49 #23
158452 IQM
I am the one
pi_68655509
Ramptoeristen. De kudde volgend sinds het ongeluk van prinses Diana.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68655517
Komt er nog een stille tocht?

Heb wel zin in een gezellige avondwandeling
  maandag 4 mei 2009 @ 14:40:54 #25
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68655540
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Vanavond ook weer, moet je daar ook geen topic over openen?
Nee, vanavond vind ik gepast. Wij herdenken al decennia lang op 4 mei de gevallenen van de Tweede Wereldoorlog en ik ben niet tegen herdenken. Wel tegen overdreven uitingen van zogenaamd begaan zijn.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:41:48 #26
157922 fathank
pi_68655571
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef z3bra het volgende:

[..]

En waaruit blijkt dat ik afgestompt ben? Omdat ik niet quasi-begaan zit mee te grienen met wilvreemden?
Je kan je blijkbaar niet erg goed verplaatsen in de emoties van een ander. Je hoeft ook niet mee te grienen, maar een beetje respect is op z'n plaats. De manier waarop je erover praat komt op mij behoorlijk lomp en asociaal over. Maar nee, we leven in Nederland waar het normaal is om niet op of om te kijken als er iets gebeurd. Lekker doen alsof je neus bloedt.
pi_68655727
Toch ben ik blij dat die mensen er zijn (mensen die oprecht meeleven). Niet blij wordt ik van de meeste reacties in dit topic. Gelukkig dat er in Nederland wordt meegeleefd en aandacht aan wordt besteedt.

Ik ben het ermee eens dat mensen die erheen gaan voor zichzelf om de emotie te voelen verkeerd bezig zijn. Wat betreft die Afrika/Afghanistan vergelijkingen... daar vallen veel meer doden maar dit is erg op een andere manier. Een dergelijke aanslag komt vrijwel nooit voor in Nederland en Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn. Ja er wordt veel aandacht aan besteedt maar stop alsjeblieft met stupide vergelijkingen en het relativeren. Het is schokkend en uitzonderlijk wat er gebeurd is maar mensen willen erover praten. Laat ze.

Vergelijken met Afrika/Afghanistan heeft nog weinig betekenis als dit gebeurt door minderjarige nerds achter hun computer die in beide gebieden niet geweest zijn. Als het aan sommigen ligt wordt er 10 minuten aandacht aan besteedt, geen condoleanceregisters geopend en geen bloemen neergelegd. In dezelfde tijd zijn immers 100 Afrikanen overleden, en daar gaat toch ook niemand huilen?
---
  maandag 4 mei 2009 @ 14:47:36 #28
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68655804
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kan je blijkbaar niet erg goed verplaatsen in de emoties van een ander. Je hoeft ook niet mee te grienen, maar een beetje respect is op z'n plaats. De manier waarop je erover praat komt op mij behoorlijk lomp en asociaal over. Maar nee, we leven in Nederland waar het normaal is om niet op of om te kijken als er iets gebeurd. Lekker doen alsof je neus bloedt.
Euhm juist ja. Even een kleine opfrisser :
quote:
Dus ik vind dat oprecht naar voor hen en hoop dat het mij of mijn naasten niet zal overkomen, hetgeen ik trouwens voor iedereen hoop, daar niet van.

Maar het lopen kwijleballen voor mensen die je nog ooit hebt ontmoet (of verder enige voeling mee gehad hebt) vind ik onzin.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:48:05 #29
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68655816
quote:

[..]

Er gebeurt altijd wel iets waarbij je dan ' mee zou moeten leven' Verkeersdoden, kanker, hartaanvallen en zelfmoord. Elke dag wordt er wel iemands leven compleet op zijn kop gezet.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:49:56 #30
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68655889
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef miodzio het volgende:
Toch ben ik blij dat die mensen er zijn (mensen die oprecht meeleven). Niet blij wordt ik van de meeste reacties in dit topic. Gelukkig dat er in Nederland wordt meegeleefd en aandacht aan wordt besteedt.

Ik ben het ermee eens dat mensen die erheen gaan voor zichzelf om de emotie te voelen verkeerd bezig zijn. Wat betreft die Afrika/Afghanistan vergelijkingen... daar vallen veel meer doden maar dit is erg op een andere manier. Een dergelijke aanslag komt vrijwel nooit voor in Nederland en Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn. Ja er wordt veel aandacht aan besteedt maar stop alsjeblieft met stupide vergelijkingen en het relativeren. Het is schokkend en uitzonderlijk wat er gebeurd is maar mensen willen erover praten. Laat ze.

Vergelijken met Afrika/Afghanistan heeft nog weinig betekenis als dit gebeurt door minderjarige nerds achter hun computer die in beide gebieden niet geweest zijn. Als het aan sommigen ligt wordt er 10 minuten aandacht aan besteedt, geen condoleanceregisters geopend en geen bloemen neergelegd. In dezelfde tijd zijn immers 100 Afrikanen overleden, en daar gaat toch ook niemand huilen?
Nee, ik begrijp heel goed dat dit betrokkenen en daarnaast mensen uit Apeldoorn en omgeving behoorlijk raakt omdat het zo dichtbij is voor hen. Maar mensen die er NIKS mee te maken hebben en dan een beetje geëmotioneerd gaan lopen doen. Dat vind ik bezwaarlijk.
pi_68655917
Stel: ik ben een nabestaande en ik wil naar de plek waar het gebeurd is. Ik moet mijn gevoel delen met heel veel vreemde mensen die allemaal van mening zijn dat ze daar mijn overleden [insert relatievorm] moeten gaan eren.

Als ik bij zo'n plek van mijn oma/opa/(schoon)vader/(schoon)moeder/ zwager /schoonzus/neef sta heb ik geen behoefte aan mensen in de buurt die vinden dat ze ook moeten treuren. Maar die helemaal niet weten wie het is.

Dit doet niets af aan het drama! Ik voel een heel diep gevoel van medeleven naar de mensen die daar een vriend familielid zijn verloren. Want dat is al erg genoeg.

Ik snap de herdenkingstekens langs de openbare weg ook niet zo
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:51:36 #32
157922 fathank
pi_68655953
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:47 schreef z3bra het volgende:

[..]

Euhm juist ja. Even een kleine opfrisser :
[..]

Dus ik vind dat oprecht naar voor hen en hoop dat het mij of mijn naasten niet zal overkomen, hetgeen ik trouwens voor iedereen hoop, daar niet van.

Maar het lopen kwijleballen voor mensen die je nog ooit hebt ontmoet (of verder enige voeling mee gehad hebt) vind ik onzin.
Juist ja. Maar als die mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze dat toch lekker zelf weten. Laat ze lekker in hun waarde. Je kent de hele achtergrond van die mensen niet eens en jij hebt je oordeel al weer klaar.
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Er gebeurt altijd wel iets waarbij je dan ' mee zou moeten leven' Verkeersdoden, kanker, hartaanvallen en zelfmoord. Elke dag wordt er wel iemands leven compleet op zijn kop gezet.
Iedere hartaanval wordt ook live op televisie uitgezonden met het koningshuis in de hoofdrol.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:52:01 #33
158452 IQM
I am the one
pi_68655964
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef miodzio het volgende:

Drie keer "besteedt", really?

RIP, Nederlandse taal.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68655975
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef z3bra het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp heel goed dat dit betrokkenen en daarnaast mensen uit Apeldoorn en omgeving behoorlijk raakt omdat het zo dichtbij is voor hen. Maar mensen die er NIKS mee te maken hebben en dan een beetje geëmotioneerd gaan lopen doen. Dat vind ik bezwaarlijk.
Eens, maar enig medeleven mogen ze toch wel betuigen? Ook ken je hun achtergrond niet, misschien grijpt het ze wel erg aan.
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:52 schreef IQM het volgende:

[..]

RIP, Nederlandse taal.
Foutje.
---
  maandag 4 mei 2009 @ 14:54:08 #35
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68656029
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Juist ja. Maar als die mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze dat toch lekker zelf weten. Laat ze lekker in hun waarde. Je kent de hele achtergrond van die mensen niet eens en jij hebt je oordeel al weer klaar.
Ja. Ik veroordeel het omdat ik het ongemanierd vind. Zelfs ronduit onbeschoft ten overstaan van mensen die daar wél een dierbare hebben verloren. Op het Museumplein (in Amsterdam) werd door de organisator van het 'feest, Radio538, opgeroepen tot een moment van stilte, waaraan iedereen gehoor gaf. Erg indrukwekkend, zeker.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:55:14 #36
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_68656068
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:52 schreef IQM het volgende:

[..]

RIP, Nederlandse taal.

Weer OT, svp.
pi_68656091
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef z3bra het volgende:

[..]

Ja. Ik veroordeel het omdat ik het ongemanierd vind. Zelfs ronduit onbeschoft ten overstaan van mensen die daar wél een dierbare hebben verloren. Op het Museumplein (in Amsterdam) werd door de organisator van het 'feest, Radio538, opgeroepen tot een moment van stilte, waaraan iedereen gehoor gaf. Erg indrukwekkend, zeker.
Hear, Hear!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  maandag 4 mei 2009 @ 14:57:01 #38
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_68656127
Ik vond dat ze het feeste stopte waar ik was, veel erger.
ik ben de jager met de pet.
pi_68656189
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nee, als je een slachtoffer kent of je was erbij dan is het volkomen logisch dat je dat doet. Maar als je er niet bij was en je kent helemaal niemand in en om Apeldoorn dan is het wel een beetje gek/raar/stom om de ramptoerist uit te hangen met je bossie blommen.
Dat dus.
Daarnaast doen veel mensen dat alleen maar zodat ze aan anderen kunnen vertellen dat ze naar Apeldoorn zijn gereden omdat ze het zo erg vonden en ze moesten gewoon even hun medeleven tonen . Zo van kijk mij eens in de rij staan om het condoleanceregister te tekenen (ondertussen vurig hopend dat ze op de tv komen )
Get it and Bet it
pi_68656271
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef fathank het volgende:

[..]

[..]

Iedere hartaanval wordt ook live op televisie uitgezonden met het koningshuis in de hoofdrol.
Er zijn op zo'n moment maar enkele mensen die het recht hebben om zich daar prettig te voelen. Dat zijn de nabestaande en de familieleden van de mensen die nog in het ziekenhuis liggen. De rest van NL heeft daar op zo'n moment niets te zoeken. Als ze zich beter willen voelen doen ze dat maar ergens anders.
Ze dienen respect te tonen voor de mensen die het wel aangaat.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_68656285
lolololol

Mensen halen de gemeenste streken met elkaar uit en naaien elkander bij het leven.
Maar natuurlijk zijn dezelfde mensen heel meelevend en sociaal met de slachtoffers.

Natuurlijk is het kut. Natuurlijk sta je even stil.
Maar je gaat niet voor de camera springen met een bos bloemen of een teddybeer.

Zelfde geld voor het gros van Nederlanders die denken dat je terplekke doodgaat neervallen door varkensgriep om dat je een kuchje laat.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:03:43 #42
157922 fathank
pi_68656353
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:01 schreef botterfly het volgende:

[..]

Er zijn op zo'n moment maar enkele mensen die het recht hebben om zich daar prettig te voelen. Dat zijn de nabestaande en de familieleden van de mensen die nog in het ziekenhuis liggen. De rest van NL heeft daar op zo'n moment niets te zoeken. Als ze zich beter willen voelen doen ze dat maar ergens anders.
Ze dienen respect te tonen voor de mensen die het wel aangaat.
En een dag later, of 2 dagen later een bloemetje leggen mag ook niet van jou omdat ik daar niks te zoeken heb? En als ik daar dan ben zou het zo maar kunnen zijn dat ik even een traantje laat.
pi_68656436
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:03 schreef fathank het volgende:

[..]

En een dag later, of 2 dagen later een bloemetje leggen mag ook niet van jou omdat ik daar niks te zoeken heb? En als ik daar dan ben zou het zo maar kunnen zijn dat ik even een traantje laat.
En hopen natuurlijk dat je op TV komt.
Ik ben van mening dat je op die wijze geen respect toont aan de familie en nabestaande.
En getuige dit topic ben ik niet de enige!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_68656452
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Eens met TS.

Vond het ook zo raar dat half tv-kijkend Nederland ineens slachtofferhulp ging bellen.
Tuurlijk is het erg, maar hoeveel impact kan een filmpje op je hebben? Dan ben je toch al verknipt?
Wat hij zegt.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:07:39 #45
175985 Silaz
drie bier
pi_68656484
quote:
De dodenherdenking gaat dan toch ook echt over een paar miljoen doden.. en niet over 4 doden en 15 gewonden ofzoiets.. wezenlijk verschil dus
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 4 mei 2009 @ 15:08:18 #46
157922 fathank
pi_68656500
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef botterfly het volgende:

[..]

En hopen natuurlijk dat je op TV komt.
Ik ben van mening dat je op die wijze geen respect toont aan de familie en nabestaande.
En getuige dit topic ben ik niet de enige!
Ik hoef helemaal niet met mn kop op tv. Als ik zou gaan dan zou ik 's avonds in het donker gaan. Niet iedereen hoeft mee te genieten.
pi_68656543
terechte klacht
  maandag 4 mei 2009 @ 15:09:53 #48
157922 fathank
pi_68656558
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Silaz het volgende:

[..]

De dodenherdenking gaat dan toch ook echt over een paar miljoen doden.. en niet over 4 doden en 15 gewonden ofzoiets.. wezenlijk verschil dus
Om even de lijn dan door te trekken. Hoeveel van de mensen hier kennen slachtoffers uit welke oorlog dan ook? Aangezien we op 4 mei niet alleen de slachtoffers van WO2 herdenken, maar alle oorlogsslachtoffers.

Als je dan consequent bent moet je daar ook met z'n allen scheit aan hebben.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:10:18 #49
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68656578
quote:

[..]

Ik heb die dag lekker op de vrijmarkt gestruind. Ben ik nu een lul?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:12:39 #50
157922 fathank
pi_68656660
Nee, maar mensen hier gaan even lekker bepalen hoe andere mensen zich zouden moeten voelen. Dat kunnen die mensen prima zelf. Maar dat is Fok!, lekker je eigen mening ergens doordrammen en vooral je oogkleppen ophouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')