| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 11. Heracles Al. 20 5 6 9 21 21-33 12. Feyenoord 20 5 5 10 20 32-31 13. Sparta Rott. 20 5 5 10 20 34-47 14. ADO Den Haag 20 5 4 11 19 22-29 15. Vitesse 20 4 7 9 19 18-32 16. Roda JC 20 4 6 10 18 25-38 17. Graafschap 20 4 4 12 16 13-39 18. FC Volendam 20 3 3 14 12 20-49 |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 11. Vitesse 27 7 9 11 30 28-39 12. Willem II 27 8 4 15 28 29-45 13. ADO Den Haag 27 7 6 14 27 29-41 14. Heracles Al. 27 6 9 12 27 28-42 15. Sparta Rott. 27 6 6 15 24 38-59 16. Roda JC 27 5 7 15 22 28-47 17. FC Volendam 27 5 5 17 20 30-61 18. Graafschap 27 5 5 17 20 17-53 |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 11. NEC 33 9 14 10 41 40-39 12. Willem II 33 10 7 16 37 35-55 13. Sparta Rott. 33 9 7 17 34 45-65 14. Heracles Al. 33 7 10 16 31 34-52 15. ADO Den Haag 33 7 8 18 29 38-57 16. Graafschap 33 7 8 18 29 22-56 17. FC Volendam 33 7 7 19 28 36-65 18. Roda JC 33 6 9 18 27 35-56 |
Allaaaaaaaaaaaang veilig gespeeld hoor!quote:Overduidelijk is de enorme stijging van vooral Vitesse en Feyenoord, terwijl ook ADO het meer dan voortreffelijk heeft gedaan. Sparta en Heracles lijken leek het zichzelf onnodig moeilijk te maken, terwijl Volendam een super inhaalslag heeft gedaan naar de Graafschap.
Ik hoop het van harte, maar ik heb deze competitie wel meer gekke dingen gezien...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:39 schreef Ixnay het volgende:
Maar laten we realistisch blijven, niet kunnen winnen thuis van Volendam en Willem II, betekent dat je in de meeste gevallen tegen Feyenoord uit kansloos bent.
Maar wel PSV uit winnenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:39 schreef Ixnay het volgende:
Maar laten we realistisch blijven, niet kunnen winnen thuis van Volendam en Willem II, betekent dat je in de meeste gevallen tegen Feyenoord uit kansloos bent.
Ik help het je hopen. Als Overijsselaar bevalt het me wel dat Heracles in de Eredivisie zit. Ze houden het al verrassend lang vol en ik zie ze er liever in blijven dan ploegen als De Graafschap en ADO.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles moet in staat zijn om minimaal een punt te pakken tegen Utrecht. Ook een overwinning is niet uitgesloten, Utrecht thuis ligt ons wel. Zeker wanneer zij niet alleen kunnen verdedigen, aangezien ze de play-offs nog willen halen.
Zie ik niet gebeuren:quote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef venomsnake het volgende:Volendam en De Graafschap zullen wel gelijk gaan spelen.
Ligt aan de stand in Rotterdam denk ik. Als Roda bij rust met 3-0 achter staat, zou Volendam gek zijn als ze niet vol voor de winst gaan. Het risico is dat je dan verliest en 17e blijft, maar je kan ook nog 15e worden en nacompetitie ontlopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef venomsnake het volgende:
Voor Roda is het afgelopen denk ik.
Ik zie ze niet van Feyenoord winnen.
Volendam en De Graafschap zullen wel gelijk gaan spelen.
Precies. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen in principe niets. Tenzij Feyenoord - Roda gelijk wordt. Een salonremise zie ik eigenlijk ook nog wel gebeuren in De Kuip. Feyenoord is dan zeker van play-offs en Roda heeft nog een kans op de nacompetitie als De Graafschap thuis van Volendam wint.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:34 schreef Maja het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren:
Als Roda voor staat, moet je winnen om Roda voor te blijven (en is gelijkspel niet genoeg)
Als Roda achter staat, kun je onbevangen spelen om een kans op de 15e plek. (en is gelijkspel niet genoeg)
Bij Sporting Limburg stonden we met dat doek. Sporting is dood, leve Roda!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hoop dat Roda er echter keihard uitvliegt. Club waar supporters staan met spandoek: Degradeer voor ons verdient het ook om naar de eerste divisie te gaan.
Het was toch in Volendam dat er op basis van verkeerd doorgegeven tussenstanden bij de concurrentie een aanvaller voor een verdediger werd gewisseld (en toen toch weer voor een aanvaller) tijdens een nacompetitie?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:38 schreef Gatalin het volgende:
Ligt aan de stand in Rotterdam denk ik. Als Roda bij rust met 3-0 achter staat, zou Volendam gek zijn als ze niet vol voor de winst gaan. Het risico is dat je dan verliest en 17e blijft, maar je kan ook nog 15e worden en nacompetitie ontlopen.
Herinner me er alsjeblieft niet aanquote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef Gatalin het volgende:
Heracles liep volgens mij zo eens promotie mis. Kan idd tegen Volendam zijn geweest.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Stpan het volgende:
[..]
Het was toch in Volendam dat er op basis van verkeerd doorgegeven tussenstanden bij de concurrentie een aanvaller voor een verdediger werd gewisseld (en toen toch weer voor een aanvaller) tijdens een nacompetitie?
quote:"Radio als boosdoener?"
Greep Heracles Almelo donderdag naast promotie door verkeerde informatie op Radio Almelo? Veel boze fans zijn die mening toegedaan. Heracles liet zich voor wat betreft de gang van zaken bij Excelsior- De Graafschap informeren door Radio Almelo. Linda Krüzen, vrouw van assistent-trainer Hendrie, keek naar Teletekst en luisterde naar Radio Almelo om het nieuws uit Rotterdam in Volendam te bezorgen. Toen commentator Jan Willem Mensink zei dat ‘het rondzong dat Excelsior voor zou staan’, was het feest aan de Dijk. Aan het spel van Heracles was te merken dat de stand in Rotterdam in Almelo’s voordeel was; de ploeg hoefde niet meer zo nodig. Maar Excelsior scoorde helemaal niet.
| 1 2 3 4 5 6 | za 22/5 Excelsior - Heracles Almelo 0-1 di 25/5 Heracles Almelo - De Graafschap 2-0 vr 28/5 De Graafschap - Heracles Almelo 2-0 ma 31/5 Heracles Almelo - Excelsior 2-2 do 3/6 FC Volendam - Heracles Almelo 2-2 |
Kan je wel begrijpen hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Tommeke het volgende:
Heracles, De Graafschap en Volendam mogen er van mij wel in blijven. Leuke clubs. Roda en Ado mogen er wel uit..
Alsof dat het er wat mee te maken heeft. En het komt natuurlijk niet op één wedstrijd aan dat je geen kampioen wordt toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan je wel begrijpen hoor.
Als jullie de voorgaande 3 seizoenen niet verloren hadden in Kerkrade waren jullie namelijk, 3 jaar op rij, kampioen geweest (meen ik).
Ik niet, jij?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar waarom deze reactie? Spanningen? Frustraties?
Was volgens mij bij Roda - Ajax, heb dit seizoen geen wedstrijd gezien van Sporting Limburg. Supporters die hun spelers zo steunenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Sporting Limburg stonden we met dat doek. Sporting is dood, leve Roda!
Of je snapt er geen zak van.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Colplay het volgende:
[..]
Was volgens mij bij Roda - Ajax, heb dit seizoen geen wedstrijd gezien van Sporting Limburg. Supporters die hun spelers zo steunen
Nee klopt ja. Die spelers die op het veld staan namens Roda hebben helemaal geen invloed op wel of niet fuseren. En het is natuurlijk wel ironisch dat de supporters dat spandoek ophangen, de fusie niet doorgaat en de club van de zestiende naar de laatste plaats zakt.quote:
Kwestie van tijd, vriendelijke vriend, kwestie van tijd...quote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Sporting Limburg stonden we met dat doek. Sporting is dood, leve Roda!
Als je niks zinnigs te melden hebt, doe dat dan ook niet..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef blonchi het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, vriendelijke vriend, kwestie van tijd...
quote:14:30 Heracles Almelo - FC Utrecht 1-1
14:30 ADO Den Haag - Vitesse 2-0
14:30 De Graafschap - FC Volendam 2-2
14:30 Feyenoord - Roda JC 3-1
De kans dat ADO van Vitesse wint acht ik ongeveer even groot als een overwinning van Heracles op Utrecht. Utrecht lag ons de afgelopen seizoenen wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Winnen jullie wel van Vitesse, vond Vitesse nou niet echt geweldig spelen, en zonder hun aanvoerder in een kolkend stadion daar zie ik ze zeker niet winnen.
We moeten het beide reddenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
De kans dat ADO van Vitesse wint acht ik ongeveer even groot als een overwinning van Heracles op Utrecht. Utrecht lag ons de afgelopen seizoenen wel.
Volgens mij hebben we thuis alleen van de top 4 verloren tot nu toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Toen maakten we de kansen wél af
Okay, tegen NAC ook, jij je zin.
Geef Heracles iets meer kans op een overwinning. Utrecht is niet echt in vorm de laatste tijd, terwijl Vitesse onder Bos met een inhaalrace bezig is. Een zege van Vitesse geeft ze nog kans op Europees voetbal, dus die zullen er wel vol in gaan en met veel vertrouwen spelen. En vertrouwen is iets wat ADO denk ik na laatste weken wat minder heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
De kans dat ADO van Vitesse wint acht ik ongeveer even groot als een overwinning van Heracles op Utrecht. Utrecht lag ons de afgelopen seizoenen wel.
Dankzij de alom bekende geldkraan in de winterstopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Colplay het volgende:
Zijn dan nog niet zeker. Ligt er aan wat Feyenoord en NAC doen. Staan ze negende dan zijn ze weer afhankelijk van of Heerenveen de beker wint. Maar ze hebben wel wat om voor te spelen, maar bedoel dat Utrecht de laatste weken niet zo goed draait, terwijl Vitesse zich van degradatiekandidaat ontwikkelt heeft tot kanshebber voor Europees voetbal.
Dat is waar. Maar neemt niet weg dat Vitesse op het moment veel beter in vorm is dan Utrecht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dankzij de alom bekende geldkraan in de winterstop
Waar kan ik me handtekening zetten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef Silenus het volgende:
Heracles en ADO winnen, Roda verliest nipt bij Feyenoord of speelt gelijk en zodoende hebben De Graafschap en FC Volendam aan een remise voldoende om er voorlopig in te blijven. Dat wordt sowieso een wedstrijd met weinig goals.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef Silenus het volgende:
Ik sta bovenaan in de totocompetitie, dus dit kan al haast niet meer fout gaan Jeffrey!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef Chadi het volgende:
Hopelijk winnen Roda en Volendam en verliest ADO
Zijn we gelijk van die gasten af.
Voor bij het fluitconcertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef JeffreyADO het volgende:
Zondag maar oordoppen meenemen, hopelijk hoef ik ze niet te gebruiken..
Roda verliest bij Feyenoord. Komen denk ik al snel 2-0 achter, waarna De Graafschap en Volendam remmen los kunnen gooien en vol op de aanval kunnen spelen. Duel krijgt hierdoor een winnaar (Volendam zou leuk zijn). ADO verliest van Vitesse, terwijl Heracles van Utrecht wint. Dus De Graafschap en ADO gaan dan naar de nacompetitie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef Silenus het volgende:
Heracles en ADO winnen, Roda verliest nipt bij Feyenoord of speelt gelijk en zodoende hebben De Graafschap en FC Volendam aan een remise voldoende om er voorlopig in te blijven. Dat wordt sowieso een wedstrijd met weinig goals.
nooooooooooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Roda verliest bij Feyenoord. Komen denk ik al snel 2-0 achter, waarna De Graafschap en Volendam remmen los kunnen gooien en vol op de aanval kunnen spelen. Duel krijgt hierdoor een winnaar (Volendam zou leuk zijn). ADO verliest van Vitesse, terwijl Heracles van Utrecht wint. Dus De Graafschap en ADO gaan dan naar de nacompetitie.
Eigenlijk vind ik de clubs wel goed zo, alleen RJC met VVV wisselenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Colplay het volgende:
Ach ADO heeft meer dan genoeg kwaliteit om zich te handhaven via de nacompetitie. Dus gewoon wat extra wedstrijden voor de liefhebbers.
Verwacht er iemand dat er via de nacompetitie nog eredivisieploegen degraderen?
Tja, je weet nooit. Volendam of De Graafschap kan het best nog eens lastig krijgen tegen bv een RKC of in een uitverkocht stadion in Leeuwarden. ADO heeft denk ik wel genoeg kwaliteit om de nacompetitie te overleven, mochten ze daarin verzeild raken. My guess: Roda rechtstreeks eruit, Volendam via de nacompetitie. RKC of Cambuur promoveert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Colplay het volgende:
Ach ADO heeft meer dan genoeg kwaliteit om zich te handhaven via de nacompetitie. Dus gewoon wat extra wedstrijden voor de liefhebbers.
Verwacht er iemand dat er via de nacompetitie nog eredivisieploegen degraderen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, gelijk van ons af komen kan niet meer![]()
Auch, tjaa gelukkig heb ik dat NOG niet gehadquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Maja het volgende:
Ik had vannacht nog een vreselijke nachtmerrie...
Volendam 0-1 door Platje. Den Haag 0-1 achter en Feyenoord - Roda 0-0 >>> 15e plek in zicht!!!![]()
Blessuretijd: Sahar maakt 1-1 en Cisse schiet Roda naar de overwinning... >>> Gedegradeerd![]()
Opluchting was groot, dat het nog geen zondag is geweest
Zaterdagnachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:59 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Auch, tjaa gelukkig heb ik dat NOG niet gehad
Of gewoon werkelijkheidquote:
*is jaloers*quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad! Ik ben er ook bijHier in Almelo dan
![]()
Ik heb eredivisie live op me Nokia N96. Dus die heb ik er mooi bij![]()
Dus mooi op de hoogte blijven![]()
naja een week voor de release was hij bij een internet winkel gratis inclusief een abonnement voor 22,50 per maand (kpn 27,50 abbo + mobiel tv). Na de release was het toestel in winkels circa 100 euro plus een abonnement van 30 á 40 euro maandelijks. Dus ik heb veel geluk gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
*is jaloers*
Is dat nou een dure bedoeling, of valt dat uiteindelijk wel mee..?
1 gunstige stand is genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Maja het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Den Haag en Heracles het er vanaf gaan brengen..
Gunstige standen aldaar, maken de wedstrijd op De Vijverberg pas echt spannend
Komt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Marko roep effe vanaf jouw kant als er ergens gescoord is
Ben trouwens nu al zenuwachtig
En jij een SV volgend seizoen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Als je in de 93ste minuut een fakkel ziet verschijnen in Vak J. dan zijn we veilig![]()
Play-offs promotie/degradatie 1e rondequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is er al ergens een lijst opgedoken met een schema voor de playoffs?
Je hebt er geen vertrouwen in?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:58 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wordt Telstar of MVV voor ons, zware uitwedstrijden!
Altijd rekening houden met onwaarschijnlijke rampscenario's!quote:
Voor ons is het al weer zo lang geleden dat we zijn gedegradeerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef vingerplant het volgende:
De supporters van ADO en Heracles zijn nog het meest angstig als je dit topic mag geloven
Moet zeggen dat de spanning er hier nog niet echt inzit, maar ik heb dan ook al 3 degradaties meegemaakt. Morgen zal dat wel totaal anders zijn en ik hoop dat wij winnen en ADO nacompetitie mag spelen. In het geval van winst van ons gun ik Roda ook een ontsnappingsroute. Heracles en De Graafschap blijven er lekker in.
Lekker ouderwets met de radio in 1 oor de wedstrijd kijken
Ja, voor hen zal 15e alleen maar bonus zijn..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor ons is het al weer zo lang geleden dat we zijn gedegradeerd
Denk dat de Graafschap en Volendam zich al min of meer hebben verzoend met nacompetitie, die zullen daarom misschien ook minder zenuwen hebben?
Ik denk dat ze die boost die overige 75 minuten ook wel kunnen gebruiken. Maar Vitesse lijkt me wel te pakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Ja, voor hen zal 15e alleen maar bonus zijn..
Denk trouwens zodra jullie 1-0 voor komen dat jullie het wel redden..
Morgen gewoon Haags Kwartiertje zingen, het niet zingen heeft ook pech gebracht de laatste 5 wedstrijden.. En die extra boost kunnen ze wel gebruiken zo het laatste kwartier, lijkt me..
Doelstelling was geen 18e worden. Niemand ziet Roda JC winnen of gelijk spelen in De Kuip, daarom is de angst niet heel groot, maar toch wel 'n klein beetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat de Graafschap en Volendam zich al min of meer hebben verzoend met nacompetitie, die zullen daarom misschien ook minder zenuwen hebben?
Met spreekwoordelijke lood in de schoenen?quote:
Misschien helpt dat ons wel, zo'n zwart-wit shirtquote:Op zondag 10 mei 2009 09:21 schreef JeffreyADO het volgende:
Nouja, het is iedergeval een mooie zondagochtend hier in Den Haag (voorteken?)
Ik heb zo'n logo bij een deur hangen, die hangt er al een jaar, en die was eraf gevallen vanacht (voorteken?)
Njaa, ik ben volgens mij best bijgelovig, sinds Sparta had ik een zwart wit uitshirt aan, van vorig seizoen. Die durf ik nu dus ook niet meer aan te trekken
Tjaa, deze keer houd ik het bij het groen-gele shirt. Ookal vind ik het een boutshirt vanwege die sponser..quote:Op zondag 10 mei 2009 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien helpt dat ons wel, zo'n zwart-wit shirt
Nee hoor, zonder lood in mijn schoenen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met spreekwoordelijke lood in de schoenen?
Sterkte man.
Ik ga zometeen ook naar de Kuip, Verwacht dat Roda JC het niet gaat redden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:52 schreef DutchGooner het volgende:
Op naar de Kuip, hopelijk met degradatie voor Roda
Je afscheidswedstrijd toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook naar de Kuip, Verwacht dat Roda JC het niet gaat redden.
Dat dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
De spanning loopt steeds verder op, vandaag maar eens lekker vroeg richting het stadion. Even moed indrinken in het zonnetje.
Jullie hoeven thuis toch niet te verliezen van Utrecht?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Niemand gaat er vanuit dat Heracles nacompetitie speelt, maar als de Graafschap en ADO winnen zijn we de lul
Dat gevoel ken ik!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Nee, maar als er druk op komt zie ik zo het hele spul in elkaar donderen
Gaat ook niet gebeuren, 3-1 overwinning. Maar toch een klein beetje dat gevoel, het zal toch niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jullie hoeven thuis toch niet te verliezen van Utrecht?
Dat klopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Als dat geldige doelpunt nou niet was afgekeurd tegen ADO en we hadden terecht toen met 3-2 verloren van Ajax dan waren we al veilig
Excelsior is enorm uit vorm. Ik weet het schema niet precies maar Cambuur en RKC maken naast Roda een goede kansquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg dat de nacompetitie 2 nieuwe clubs oplevert in de Eredivisie: Cambuur en Excelsior.
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.
Je degradeert over 34 wedstrijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.
En Volendam heeft zelf de gelijkmaken voor De Graafschap gescoord. Hadden ze dat niet gedaan, waren ze ook nog niet gedegradeerd nu.quote:
Niemandquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe club bijkomt. Wie komen er allemaal in aanmerking uit de Jupiler?
Als er wat bij gaat komen, dan hoop ik op MVV of Cambuur. Lijken me de clubs die het meest te bieden hebben voor de eredivisie.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe club bijkomt. Wie komen er allemaal in aanmerking uit de Jupiler?
Zolang Roda er maar uitvliegt.
Ja was een spannende zondag, alle drie de ploegen hebben onderaan gestaan. Vind het nog steeds jammer dat Volendam het niet heeft gered, heeft als enige van de degradatiekandidaten het maximale uit de groep gehaald en daardoor verdiende de ploeg het om er in te blijven. En echt onbegrijpelijk wat voor wanvertoning Feyenoord weer eens liet zien. Hoop dat zij geen Europees voetbal halen, want als er een ploeg is die het niet verdient.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef Maja het volgende:
De ene minuut ben je in mineur, daarna is het groot feest, maar toch eindig je in een rouwstemming.
Hoewel het onze eigen schuld is dat we niet winnen van dat zwakke Graafschap, knaagt het toch dat Feyenoord niet gewoon wint. Wat een kut-zondag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |