quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef Maja het volgende:De ene minuut ben je in mineur, daarna is het groot feest, maar toch eindig je in een rouwstemming.
Hoewel het onze eigen schuld is dat we niet winnen van dat zwakke Graafschap, knaagt het toch dat Feyenoord niet gewoon wint. Wat een kut-zondag.
Ja was een spannende zondag, alle drie de ploegen hebben onderaan gestaan. Vind het nog steeds jammer dat Volendam het niet heeft gered, heeft als enige van de degradatiekandidaten het maximale uit de groep gehaald en daardoor verdiende de ploeg het om er in te blijven. En echt onbegrijpelijk wat voor wanvertoning Feyenoord weer eens liet zien. Hoop dat zij geen Europees voetbal halen, want als er een ploeg is die het niet verdient.
Ik ga er wel van uit dat Roda en De Graafschap het in de nacompetitie halen. Cambuur, MVV en Dordrecht zijn denk ik de belangrijkste tegenstanders. Dordrecht niet omdat ze zo'n goede ploeg hebben, maar die zijn laatste weken wel echt in vorm. Misschien dat zij voor een stunt kunnen zorgen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."