Jullie hoeven thuis toch niet te verliezen van Utrecht?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Niemand gaat er vanuit dat Heracles nacompetitie speelt, maar als de Graafschap en ADO winnen zijn we de lul
Dat gevoel ken ik!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Nee, maar als er druk op komt zie ik zo het hele spul in elkaar donderen
Gaat ook niet gebeuren, 3-1 overwinning. Maar toch een klein beetje dat gevoel, het zal toch niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jullie hoeven thuis toch niet te verliezen van Utrecht?
Dat klopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Als dat geldige doelpunt nou niet was afgekeurd tegen ADO en we hadden terecht toen met 3-2 verloren van Ajax dan waren we al veilig
Excelsior is enorm uit vorm. Ik weet het schema niet precies maar Cambuur en RKC maken naast Roda een goede kansquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg dat de nacompetitie 2 nieuwe clubs oplevert in de Eredivisie: Cambuur en Excelsior.
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.
Je degradeert over 34 wedstrijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.
En Volendam heeft zelf de gelijkmaken voor De Graafschap gescoord. Hadden ze dat niet gedaan, waren ze ook nog niet gedegradeerd nu.quote:
Niemandquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe club bijkomt. Wie komen er allemaal in aanmerking uit de Jupiler?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |