Doelstelling was geen 18e worden. Niemand ziet Roda JC winnen of gelijk spelen in De Kuip, daarom is de angst niet heel groot, maar toch wel 'n klein beetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat de Graafschap en Volendam zich al min of meer hebben verzoend met nacompetitie, die zullen daarom misschien ook minder zenuwen hebben?
Met spreekwoordelijke lood in de schoenen?quote:
Misschien helpt dat ons wel, zo'n zwart-wit shirtquote:Op zondag 10 mei 2009 09:21 schreef JeffreyADO het volgende:
Nouja, het is iedergeval een mooie zondagochtend hier in Den Haag (voorteken?)
Ik heb zo'n logo bij een deur hangen, die hangt er al een jaar, en die was eraf gevallen vanacht (voorteken?)
Njaa, ik ben volgens mij best bijgelovig, sinds Sparta had ik een zwart wit uitshirt aan, van vorig seizoen. Die durf ik nu dus ook niet meer aan te trekken
Tjaa, deze keer houd ik het bij het groen-gele shirt. Ookal vind ik het een boutshirt vanwege die sponser..quote:Op zondag 10 mei 2009 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien helpt dat ons wel, zo'n zwart-wit shirt
Nee hoor, zonder lood in mijn schoenen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met spreekwoordelijke lood in de schoenen?
Sterkte man.
Ik ga zometeen ook naar de Kuip, Verwacht dat Roda JC het niet gaat redden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:52 schreef DutchGooner het volgende:
Op naar de Kuip, hopelijk met degradatie voor Roda
Je afscheidswedstrijd toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook naar de Kuip, Verwacht dat Roda JC het niet gaat redden.
Dat dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
De spanning loopt steeds verder op, vandaag maar eens lekker vroeg richting het stadion. Even moed indrinken in het zonnetje.
Jullie hoeven thuis toch niet te verliezen van Utrecht?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Niemand gaat er vanuit dat Heracles nacompetitie speelt, maar als de Graafschap en ADO winnen zijn we de lul
Dat gevoel ken ik!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Nee, maar als er druk op komt zie ik zo het hele spul in elkaar donderen
Gaat ook niet gebeuren, 3-1 overwinning. Maar toch een klein beetje dat gevoel, het zal toch niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jullie hoeven thuis toch niet te verliezen van Utrecht?
Dat klopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Als dat geldige doelpunt nou niet was afgekeurd tegen ADO en we hadden terecht toen met 3-2 verloren van Ajax dan waren we al veilig
Excelsior is enorm uit vorm. Ik weet het schema niet precies maar Cambuur en RKC maken naast Roda een goede kansquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg dat de nacompetitie 2 nieuwe clubs oplevert in de Eredivisie: Cambuur en Excelsior.
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.
Je degradeert over 34 wedstrijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord het weer laat afweten in een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst. Wat zou ik me als Volendamfan genaaid voelen nu.
En Volendam heeft zelf de gelijkmaken voor De Graafschap gescoord. Hadden ze dat niet gedaan, waren ze ook nog niet gedegradeerd nu.quote:
Niemandquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe club bijkomt. Wie komen er allemaal in aanmerking uit de Jupiler?
Als er wat bij gaat komen, dan hoop ik op MVV of Cambuur. Lijken me de clubs die het meest te bieden hebben voor de eredivisie.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe club bijkomt. Wie komen er allemaal in aanmerking uit de Jupiler?
Zolang Roda er maar uitvliegt.
Ja was een spannende zondag, alle drie de ploegen hebben onderaan gestaan. Vind het nog steeds jammer dat Volendam het niet heeft gered, heeft als enige van de degradatiekandidaten het maximale uit de groep gehaald en daardoor verdiende de ploeg het om er in te blijven. En echt onbegrijpelijk wat voor wanvertoning Feyenoord weer eens liet zien. Hoop dat zij geen Europees voetbal halen, want als er een ploeg is die het niet verdient.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef Maja het volgende:
De ene minuut ben je in mineur, daarna is het groot feest, maar toch eindig je in een rouwstemming.
Hoewel het onze eigen schuld is dat we niet winnen van dat zwakke Graafschap, knaagt het toch dat Feyenoord niet gewoon wint. Wat een kut-zondag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |