quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef Silenus het volgende:
Ik sta bovenaan in de totocompetitie, dus dit kan al haast niet meer fout gaan Jeffrey!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef Chadi het volgende:
Hopelijk winnen Roda en Volendam en verliest ADO
Zijn we gelijk van die gasten af.
Voor bij het fluitconcertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef JeffreyADO het volgende:
Zondag maar oordoppen meenemen, hopelijk hoef ik ze niet te gebruiken..
Roda verliest bij Feyenoord. Komen denk ik al snel 2-0 achter, waarna De Graafschap en Volendam remmen los kunnen gooien en vol op de aanval kunnen spelen. Duel krijgt hierdoor een winnaar (Volendam zou leuk zijn). ADO verliest van Vitesse, terwijl Heracles van Utrecht wint. Dus De Graafschap en ADO gaan dan naar de nacompetitie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef Silenus het volgende:
Heracles en ADO winnen, Roda verliest nipt bij Feyenoord of speelt gelijk en zodoende hebben De Graafschap en FC Volendam aan een remise voldoende om er voorlopig in te blijven. Dat wordt sowieso een wedstrijd met weinig goals.
nooooooooooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Roda verliest bij Feyenoord. Komen denk ik al snel 2-0 achter, waarna De Graafschap en Volendam remmen los kunnen gooien en vol op de aanval kunnen spelen. Duel krijgt hierdoor een winnaar (Volendam zou leuk zijn). ADO verliest van Vitesse, terwijl Heracles van Utrecht wint. Dus De Graafschap en ADO gaan dan naar de nacompetitie.
Eigenlijk vind ik de clubs wel goed zo, alleen RJC met VVV wisselenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Colplay het volgende:
Ach ADO heeft meer dan genoeg kwaliteit om zich te handhaven via de nacompetitie. Dus gewoon wat extra wedstrijden voor de liefhebbers.
Verwacht er iemand dat er via de nacompetitie nog eredivisieploegen degraderen?
Tja, je weet nooit. Volendam of De Graafschap kan het best nog eens lastig krijgen tegen bv een RKC of in een uitverkocht stadion in Leeuwarden. ADO heeft denk ik wel genoeg kwaliteit om de nacompetitie te overleven, mochten ze daarin verzeild raken. My guess: Roda rechtstreeks eruit, Volendam via de nacompetitie. RKC of Cambuur promoveert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Colplay het volgende:
Ach ADO heeft meer dan genoeg kwaliteit om zich te handhaven via de nacompetitie. Dus gewoon wat extra wedstrijden voor de liefhebbers.
Verwacht er iemand dat er via de nacompetitie nog eredivisieploegen degraderen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, gelijk van ons af komen kan niet meer![]()
Auch, tjaa gelukkig heb ik dat NOG niet gehadquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Maja het volgende:
Ik had vannacht nog een vreselijke nachtmerrie...
Volendam 0-1 door Platje. Den Haag 0-1 achter en Feyenoord - Roda 0-0 >>> 15e plek in zicht!!!![]()
Blessuretijd: Sahar maakt 1-1 en Cisse schiet Roda naar de overwinning... >>> Gedegradeerd![]()
Opluchting was groot, dat het nog geen zondag is geweest
Zaterdagnachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:59 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Auch, tjaa gelukkig heb ik dat NOG niet gehad
Of gewoon werkelijkheidquote:
*is jaloers*quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad! Ik ben er ook bijHier in Almelo dan
![]()
Ik heb eredivisie live op me Nokia N96. Dus die heb ik er mooi bij![]()
Dus mooi op de hoogte blijven![]()
naja een week voor de release was hij bij een internet winkel gratis inclusief een abonnement voor 22,50 per maand (kpn 27,50 abbo + mobiel tv). Na de release was het toestel in winkels circa 100 euro plus een abonnement van 30 á 40 euro maandelijks. Dus ik heb veel geluk gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
*is jaloers*
Is dat nou een dure bedoeling, of valt dat uiteindelijk wel mee..?
1 gunstige stand is genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Maja het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Den Haag en Heracles het er vanaf gaan brengen..
Gunstige standen aldaar, maken de wedstrijd op De Vijverberg pas echt spannend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |