abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68657318
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Stpan het volgende:

[..]

Het was toch in Volendam dat er op basis van verkeerd doorgegeven tussenstanden bij de concurrentie een aanvaller voor een verdediger werd gewisseld (en toen toch weer voor een aanvaller) tijdens een nacompetitie?
quote:
"Radio als boosdoener?"
Greep Heracles Almelo donderdag naast promotie door verkeerde informatie op Radio Almelo? Veel boze fans zijn die mening toegedaan. Heracles liet zich voor wat betreft de gang van zaken bij Excelsior- De Graafschap informeren door Radio Almelo. Linda Krüzen, vrouw van assistent-trainer Hendrie, keek naar Teletekst en luisterde naar Radio Almelo om het nieuws uit Rotterdam in Volendam te bezorgen. Toen commentator Jan Willem Mensink zei dat ‘het rondzong dat Excelsior voor zou staan’, was het feest aan de Dijk. Aan het spel van Heracles was te merken dat de stand in Rotterdam in Almelo’s voordeel was; de ploeg hoefde niet meer zo nodig. Maar Excelsior scoorde helemaal niet.
1
2
3
4
5
6
wo 19/5   Heracles Almelo - FC Volendam       4-0 
za 22/5   Excelsior       - Heracles Almelo   0-1 
di 25/5   Heracles Almelo - De Graafschap     2-0 
vr 28/5   De Graafschap   - Heracles Almelo   2-0 
ma 31/5   Heracles Almelo - Excelsior         2-2 
do 3/6    FC Volendam     - Heracles Almelo   2-2 

Was sowieso typisch Heracles in de eerste divisie, choken als er wat te winnen valt. Achteraf gelukkig niet eens zo verkeerd geweest.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:36:03 #27
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68657466
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Tommeke het volgende:
Heracles, De Graafschap en Volendam mogen er van mij wel in blijven. Leuke clubs. Roda en Ado mogen er wel uit..
Kan je wel begrijpen hoor.

Als jullie de voorgaande 3 seizoenen niet verloren hadden in Kerkrade waren jullie namelijk, 3 jaar op rij, kampioen geweest (meen ik).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68657622
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kan je wel begrijpen hoor.

Als jullie de voorgaande 3 seizoenen niet verloren hadden in Kerkrade waren jullie namelijk, 3 jaar op rij, kampioen geweest (meen ik).
Alsof dat het er wat mee te maken heeft. En het komt natuurlijk niet op één wedstrijd aan dat je geen kampioen wordt toch?

Ik heb gewoon niets met Roda en Limburg, en aan ADO heb ik een hekel. Dusja, als ik moet kiezen mag één van die twee er wel uit.

Maar waarom deze reactie? Spanningen? Frustraties?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:47:28 #29
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68657874
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Maar waarom deze reactie? Spanningen? Frustraties?
Ik niet, jij?

Een maand geleden was mijn club dood. Nu heb ik mijn club nog, al moet ik zo goed als zeker genoegen nemen met een niveau lager, maar als Roda Roda blijft neem ik dat voor lief.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 4 mei 2009 @ 16:17:54 #30
67205 Colplay
How you doin??
pi_68659109
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Bij Sporting Limburg stonden we met dat doek. Sporting is dood, leve Roda!
Was volgens mij bij Roda - Ajax, heb dit seizoen geen wedstrijd gezien van Sporting Limburg. Supporters die hun spelers zo steunen
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 4 mei 2009 @ 16:19:07 #31
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68659168
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Colplay het volgende:

[..]

Was volgens mij bij Roda - Ajax, heb dit seizoen geen wedstrijd gezien van Sporting Limburg. Supporters die hun spelers zo steunen
Of je snapt er geen zak van.
Planning:
-
  maandag 4 mei 2009 @ 16:25:29 #32
67205 Colplay
How you doin??
pi_68659445
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Of je snapt er geen zak van.
Nee klopt ja. Die spelers die op het veld staan namens Roda hebben helemaal geen invloed op wel of niet fuseren. En het is natuurlijk wel ironisch dat de supporters dat spandoek ophangen, de fusie niet doorgaat en de club van de zestiende naar de laatste plaats zakt.

Vond het ook wel mooi om de reactie van geloof Meeuwis na afloop te zien. "We hebben zo veel kwaliteit en we horen rond plaats dertien te staan". Als je na 33 wedstrijden laatste staat heb je die kwaliteit dus niet en kom je op een aantal essentiele punten kwaliteit te kort. Maar het is natuurlijk allemaal een complot tegen Van Veldhoven, de man die zichzelf als centrum van de wereld ziet. Als je gewoon de kansen afmaakt die je krijgt dan win je ook met een onterecht goedgekeurd tegendoelpunt. Maar ja, dan komt het weer aan op zelfkritek en dat ontbreekt bij 99 procent van de voetballers en coaches.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 4 mei 2009 @ 16:34:15 #33
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_68659854
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Bij Sporting Limburg stonden we met dat doek. Sporting is dood, leve Roda!
Kwestie van tijd, vriendelijke vriend, kwestie van tijd...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_68665606
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef blonchi het volgende:

[..]

Kwestie van tijd, vriendelijke vriend, kwestie van tijd...
Als je niks zinnigs te melden hebt, doe dat dan ook niet..
En sinds wanneer post jij iets op Fok! voor een uur of 3 's nachts? zou bijna denken dat je toch nog een beetje een leven hebt. Was het leuk tegen Fortuna trouwens?
  maandag 4 mei 2009 @ 21:31:00 #35
497 Maja
Ja denk!?!
pi_68670242
Laten we het weer over de degradatieperikelen hebben...

Bij ons zijn De Lange en De Wit weer van de partij. Dan hoeven we Smit tenminste niet meer in te laten vallen. De heeft het geluk niet aan zijn zijde dit seizoen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:51:06 #36
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68681723
Ik ben zo bang dat onze jongens met knikkende knietjes het veld opkomen
De eerste goal zal zeer belangrijk zijn, als we 0-1 achter komen wordt het alleen maar erger, want dan weet de Graafschap dat ze nacompetitie ontlopen bij een overwinning.

Als we echter 1-0 voorkomen is de druk van de ketel en zie ik ons Utrecht wel oprollen.
quote:
14:30 Heracles Almelo - FC Utrecht 1-1
14:30 ADO Den Haag - Vitesse 2-0
14:30 De Graafschap - FC Volendam 2-2
14:30 Feyenoord - Roda JC 3-1
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68684237
Come on The Hague!!!!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:53:58 #38
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68684432
Winnen jullie wel van Vitesse, vond Vitesse nou niet echt geweldig spelen, en zonder hun aanvoerder in een kolkend stadion daar zie ik ze zeker niet winnen.
29.10 Novastar HMH
pi_68684487
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Winnen jullie wel van Vitesse, vond Vitesse nou niet echt geweldig spelen, en zonder hun aanvoerder in een kolkend stadion daar zie ik ze zeker niet winnen.
De kans dat ADO van Vitesse wint acht ik ongeveer even groot als een overwinning van Heracles op Utrecht. Utrecht lag ons de afgelopen seizoenen wel.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:56:53 #40
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68684536
Toen maakten we de kansen wél af
Okay, tegen NAC ook, jij je zin.
29.10 Novastar HMH
pi_68684648
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

De kans dat ADO van Vitesse wint acht ik ongeveer even groot als een overwinning van Heracles op Utrecht. Utrecht lag ons de afgelopen seizoenen wel.
We moeten het beide redden
Zal wel zuur zijn, onze twee ploegen staan letterlijk sinds speelronde 1 boven de streep, zal wel lullig zijn dat het dan letterlijk op t laatst fout gaat, maar dat schijnt de hardheid van de sport te zijn..
pi_68684824
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Toen maakten we de kansen wél af
Okay, tegen NAC ook, jij je zin.
Volgens mij hebben we thuis alleen van de top 4 verloren tot nu toe.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:29:27 #43
67205 Colplay
How you doin??
pi_68688003
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Geef Heracles iets meer kans op een overwinning. Utrecht is niet echt in vorm de laatste tijd, terwijl Vitesse onder Bos met een inhaalrace bezig is. Een zege van Vitesse geeft ze nog kans op Europees voetbal, dus die zullen er wel vol in gaan en met veel vertrouwen spelen. En vertrouwen is iets wat ADO denk ik na laatste weken wat minder heeft.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:32:18 #44
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68690149
Een zege van Utrecht verzekert ze van Playoffs toch?
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:21:37 #45
67205 Colplay
How you doin??
pi_68691979
Zijn dan nog niet zeker. Ligt er aan wat Feyenoord en NAC doen. Staan ze negende dan zijn ze weer afhankelijk van of Heerenveen de beker wint. Maar ze hebben wel wat om voor te spelen, maar bedoel dat Utrecht de laatste weken niet zo goed draait, terwijl Vitesse zich van degradatiekandidaat ontwikkelt heeft tot kanshebber voor Europees voetbal.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:24:18 #46
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68692093
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Colplay het volgende:
Zijn dan nog niet zeker. Ligt er aan wat Feyenoord en NAC doen. Staan ze negende dan zijn ze weer afhankelijk van of Heerenveen de beker wint. Maar ze hebben wel wat om voor te spelen, maar bedoel dat Utrecht de laatste weken niet zo goed draait, terwijl Vitesse zich van degradatiekandidaat ontwikkelt heeft tot kanshebber voor Europees voetbal.
Dankzij de alom bekende geldkraan in de winterstop
29.10 Novastar HMH
pi_68692144
Zondag maar oordoppen meenemen, hopelijk hoef ik ze niet te gebruiken..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:29:06 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68692271
Heracles en ADO winnen, Roda verliest nipt bij Feyenoord of speelt gelijk en zodoende hebben De Graafschap en FC Volendam aan een remise voldoende om er voorlopig in te blijven. Dat wordt sowieso een wedstrijd met weinig goals.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:29:10 #49
67205 Colplay
How you doin??
pi_68692276
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dankzij de alom bekende geldkraan in de winterstop
Dat is waar. Maar neemt niet weg dat Vitesse op het moment veel beter in vorm is dan Utrecht.
pi_68692463
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef Silenus het volgende:
Heracles en ADO winnen, Roda verliest nipt bij Feyenoord of speelt gelijk en zodoende hebben De Graafschap en FC Volendam aan een remise voldoende om er voorlopig in te blijven. Dat wordt sowieso een wedstrijd met weinig goals.
Waar kan ik me handtekening zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')