quote:Op maandag 4 mei 2009 00:07 schreef Adothehague het volgende:
hoewel ik dit keer in het belang van ado Ajax liever had zien winnen.
Thx !quote:Op maandag 4 mei 2009 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor in de OP kleinzusje.
Het heet toch Studio Voetbal?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor in de OP kleinzusje.
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:55 schreef koningdavid het volgende:
Afellay praat wel beter dan zijn vorige keer in SV. Toen zat ie alleen maar verlegen naar de grond te kijken. Mijn moeder zag Afellay trouwens lopen van de weekIk denk ik zeg t ff.
Uitzending was wel aardig.
Dan moet je eigenlijk mijn moeder aanraken want zij heeft hem gezien. Maar dat is misschien wat raar.quote:
Toen pakte ze ook altijd de trein richting Eindhoven.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zag hem vroeger trouwens ook vaak op het station (Utrecht CS) samen met Aissati.
Is het een milfquote:Op maandag 4 mei 2009 01:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk mijn moeder aanraken want zij heeft hem gezien. Maar dat is misschien wat raar.
Ik zag hem vroeger trouwens ook vaak op het station (Utrecht CS) samen met Aissati.
Ik vond Real Madrid behoorlijk matig moet ik zeggen. Neemt niet weg dat het positiespel van Barcelona goddelijk was. Lang geleden dat ik zo intens heb genoten.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:24 schreef Kopbal het volgende:
Was Barcelona - Real echt zo magistraal of waren ze aan het overdrijven?
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:13 schreef venomsnake het volgende:
Hele wedstrijd:
http://www.mysoccerplace.net/video/real-v-barcelona-full-match
Buiten dat Barca uit speelde was het geen overdrijvingquote:Op maandag 4 mei 2009 01:24 schreef Kopbal het volgende:
Mwah, voor een echt historisch legendarische wedstrijd heb je twee goede ploegen nodig. Maar de wedstrijd is het wel waard om nog eens helemaal terug te kijken om te genieten.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:24 schreef Kopbal het volgende:
Ik maakte de vergelijking met de 0-5 in 75 met een magistrale Cruijff.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mwah, voor een echt historisch legendarische wedstrijd heb je twee goede ploegen nodig. Maar de wedstrijd is het wel waard om nog eens helemaal terug te kijken om te genieten.
Jep.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen pakte ze ook altijd de trein richting Eindhoven.
Op een gegeven moment, dat is het thema van de nieuwe film/documentaire over Johan Cruijff. Deze man vertaalde de uitdrukking in het Spaans als ‘En un momento dado’, niet wetende dat dit één van zijn bekendste uitspraken zou worden. Maar hij bedoelde hetzelfde: sommige momenten zijn gegeven.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:33 schreef DrDentz het volgende:
In Nederland denken we dat ze in Barcelona Cruijff 'El Salvador' noemen (De Verlosser), maar hij schijnt daar niet zo groot te zijn als we willen geloven. Ze noemen hem slechts 'El Flaco' (De Magere).
Okquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:37 schreef RijstNatie het volgende:
tegen de Kromme, die gast die de topic titel heeft verzonne
Ik zou nummer 14 graag in bezit willen hebben . Werkelijk een prachtige film met mooie slomo's en mooie muziek.quote:
wat een verzuurde jood inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:22 schreef Adothehague het volgende:
ach, jack vind die bal houdbaar van romero en verdenkt az van competitievervalsing.
Erg mooi. Zometeen gaat hij nog de verdediging van AZ aan de kaak stellen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:22 schreef Adothehague het volgende:
ach, jack vind die bal houdbaar van romero en verdenkt az van competitievervalsing.
Maar hij is niet voor Ajax hoor, hij is voor AFC.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Erg mooi. Zometeen gaat hij nog de verdediging van AZ aan de kaak stellen.
Dat heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:22 schreef Adothehague het volgende:
dat is heel wat anders, dat is jouw intrepretatie. Mensen die Jack dit seizoen verdenken van Ajax praktijken hebben niet goed gekeken...quote:
jack doet wel degelijk Ajax praktijken hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat is heel wat anders, dat is jouw intrepretatie. Mensen die Jack dit seizoen verdenken van Ajax praktijken hebben niet goed gekeken...
Wat erg! Ik vind het erg meevallen, feyenoord krijgt meer aandacht dit jaar en zo hoort het ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jack doet wel degelijk Ajax praktijken hoor.
Het is gewoon een verkapte ajaxfan.
Daar hebben we er nog zo 1quote:Op maandag 4 mei 2009 13:45 schreef koningdavid het volgende:
Jack had wel een punt over AZ gisteren trouwens. Ze deden echt wel hun best om te laten lijken dat ze Twente lieten winnen. Helemaal hoe Romero telkens weg leek te springen voor elke bal die op goal kwam (vooral bij die 3-0).
Dat zeg ik ook niet. Ze deden wel hun best om het zo te laten lijken, dat wel. Ze speelden echt als een krant, vooral Romero. Tegen Ajax waren ze een stuk fanatieker.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar hebben we er nog zo 1
Tuurlijk zullen ze wat minder spelen omdat ze toch al kampioen zijn, maar ze hebben Twente echt niet expres laten winnen.
Dat kan een keer gebeuren, helemaal in een wedstrijd die om de kat z'n kut gaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef koningdavid het volgende:
Ze speelden echt als een krant, vooral Romero. Tegen Ajax waren ze een stuk fanatieker.
Er is een verschil tussen 'de sterren van de hemel spelen' en 'wegspringen als een bal op je afkomt'.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef Adothehague het volgende:
jonge az is al kampioen, verwacht je dat ze de sterren van de hemel spelen ofzo.
Dat was nadat ze rood kregen. Het verschil met hoe AZ in de eerste helft tegen Ajax speelden en hoe ze tegen Twente speelden was wel groot hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
AZ speelde helemaal niet minder dan vorige week tegen Ajax. Tegen Ajax gaven ze zelfs veel meer kansen weg. Echter deed Ajax er heel weinig mee.
Het verschil zit hem dan in Twente en Ajax. Want AZ was gisteren nog altijd beter dan Ajax gisteren. Ik heb grote delen van beide potjes gezien. Steeds wat heen en weer gezapt. Maar AZ heeft de eerste helft het Twente ontzettend moeilijk gemaakt en die kregen weinig echt grote kansen. Het stond goed en Romero keepte gewoon puik. De 2e helft vliegt er vrij snel een schitterende vrije trap in en AZ gaat toch wat meer aanvallen om gelijk te maken. Twente loopt dan door de verkregen ruimte redelijk simpel naar 3-0 uit inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was nadat ze rood kregen. Het verschil met hoe AZ in de eerste helft tegen Ajax speelden en hoe ze tegen Twente speelden was wel groot hoor.
Maar goed, Twente is ook gewoon beter dan Ajax op dit moment, dat geef ik gelijk toe.
Oleguer die bewust rood pakt, terwijl hij Duplan al naar buiten duwt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:02 schreef Kopbal het volgende:
Hoe Vermeer ook die eerste 2 goals weggaf, het ruikt naar competitievervalsing.
Dat zou wel heel dom zijn, je best doen om het competitievervalsing te laten lijken. Haalt gelijk alle glans van je titel.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik zeg toch niet dat het competitievervalsing was. Ik zeg alleen dat AZ zijn best deed om het zo te laten lijken. Net als Vitesse in 2007 tegen PSV bijvoorbeeld.
Zielig die reacties hier, AJAX heeeft het geheel aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:02 schreef Kopbal het volgende:
Hoe Vermeer ook die eerste 2 goals weggaf, het ruikt naar competitievervalsing.
Daarna werd hij gewisseld.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerste half uur was hij erg gedreven, daarna niet meer gezien.
Boeiend, daarna was hij onzichtbaar dus je zou het ook kunnen stellen als: Hij deed niet meer mee (gewisseld)quote:
Robben was echt heel goed het eerste half uur. Daarna was Barcelona heer en meester. Maar Robben hield in het begin wel 2 soms wel 3 man bezig bij Barca. Zn actie lukte goed en was heel dreigend. Verder was het een wedstrijd waarin weinig eer viel te behalen voor hem.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerste half uur was hij erg gedreven, daarna niet meer gezien.
Voor heel Raal Madrid kan je beter stellenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Robben was echt heel goed het eerste half uur. Daarna was Barcelona heer en meester. Maar Robben hield in het begin wel 2 soms wel 3 man bezig bij Barca. Zn actie lukte goed en was heel dreigend. Verder was het een wedstrijd waarin weinig eer viel te behalen voor hem.
Raal Madrid?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Voor heel Raal Madrid kan je beter stellen.
Hugo lult niet om het lullen !quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef Prosac het volgende:
Hugo Borst
'Er komt nu het moment dat clubs als AZ, Twente en Groningen spelers van Ajax gaan kopen. Kan Suarez weer naar Groningen, om verder aan zijn carriere te bouwen.'
die grap mistte ik gisteren compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En vecht tegen de tranen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef Veerboot het volgende:
Geen Studio Voetbal, maar wel NOS:
Gerri heeft net daarvoor zijn Ajax-pyjama in de open haard gegooid en z'n seizoenskaart door de plee gespoeld, schat ik zo in
Prachtigquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef Veerboot het volgende:
Geen Studio Voetbal, maar wel NOS:
Gerri heeft net daarvoor zijn Ajax-pyjama in de open haard gegooid en z'n seizoenskaart door de plee gespoeld, schat ik zo in
Geniaal, mooie emotiesquote:
Erg grappig. Was vanavond ook in DWDD te zien.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Geniaal, mooie emoties![]()
[ afbeelding ]
Goede OPquote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
NOS Studio Voetbal
22.50-23.45 uur (Ned1):
Wekelijks opiniërend
voetbalprogramma gepresenteerd
door Jack van Gelder.
[ afbeelding ]
Game on !
Idd kzquote:
Martin van Geelquote:
Martin van Geel volgens teletekst. Eerst dacht ik gaaap, maar over Roda valt natuurlijk best wat uit te leggen.quote:
Als voetballer onderschat als technisch directeur overschatquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Martin van Geel volgens teletekst. Eerst dacht ik gaaap, maar over Roda valt natuurlijk best wat uit te leggen.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Geel / NOS had zich wel wat anders voorgesteld dus benieuwd wat ze er van maken.
Die zal wel in de Eredivisie blijvenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Evertjan het volgende:
Melvin Platje!
Jack wou er niet op in gaan dat Jan het toch enig onterecht vond dat Barca door isquote:Op zondag 10 mei 2009 22:58 schreef neen het volgende:
Gelukkig is Jan er, anders was het helemaal een kutaflevering geweest
Hey, nu niet gaan nadenken en nuanceren.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er nou ineens zo slecht aan Van Geel? Ik kan me nog herinneren dat hij twee jaar geleden op handen gedragen werd.
Boers.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met wat voor dialect spreekt Van Geel nou?
Door wie? niet door mij hoor. Ik heb niks met dit soort mannen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er nou ineens zo slecht aan Van Geel? Ik kan me nog herinneren dat hij twee jaar geleden op handen gedragen werd.
Je kent het jodenvolk hier op het forum? De ene keer is het hosanna de week daarna is alles weer een drama.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'? Wat voor 'soort man' is Van Geel?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Door wie? niet door mij hoor. Ik heb niks met dit soort mannen.
er is niks mis met Van Geel, alleen er is dit weekend gevoetbald en ik hoef niet het hele levensverhaal van een of ander oninteressant mannetje te horen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'?
Toen zij mevr. Scheringa voor het eerst ontmoette stelde ze voor eens te gaan winkelen in New York, waarop mevr. Scheringa zei dat zij haar boodschappen gewoon in Alkmaar doet.quote:
Hij is bij Ajax toch medeverantwoordelijk voor aardig wat miskopen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'? Wat voor 'soort man' is Van Geel?
Respectievelijk of respectabel?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat gezeur op Van Veldhoven begint wel erg triest te worden. Volgens mij heeft 'ie een respectievelijke carriere opgebouwd in België.
Hij maakt zich niet populair met zijn halve complottheorieën.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat gezeur op Van Veldhoven begint wel erg triest te worden. Volgens mij heeft 'ie een respectievelijke carriere opgebouwd in België.
Oh heb je even. Een opportunistische manager met een ego tot in de hemel enz. enz. Dat soort managers vinnik helemaal niks.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'? Wat voor 'soort man' is Van Geel?
hoe kom je daar nou bij?!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Waterreus echt een slecht mens. Wat een rot karakter heeft hij zeg.²
Jij bent dagelijks aanwezig op de trainingen om te constateren dat dit niet klopt?quote:
heuuy ik ben het met je eensquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Gregor van Dijk een elleboog geven, dan verdien je een bos rozen
Ik vond die ook wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het niet, het lijkt wel alsof ik een heel ander beeld zie dan bij SV. Hofland gaat toch niet bewust met zijn elleboog naar zijn tegenstander?
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Gregor van Dijk een elleboog geven, dan verdien je een bos rozen
en die van cisse niet laten zienquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Minder overtuigd van de elleboog van Holla, maar die van Hofland schandalig vinden.
Hoe spring jij zondagmiddag als je een kopduel aangaat? Met je armen langs je (vrij sensuele) zij?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Er moet vaker rood getrokken worden voor dit soort 'incidentjes'.
idd Iemand het nummer van sjek ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom laten ze die elleboog niet zien van Cissé?
omdat Roda alleen maar wordt benadeeld andersquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ligt eraan over welke incidenten je het hebt. Bewuste ellebogen terwijl spelers niet in een luchtduel verwikkeld zijn mogen wel bestraft worden, maar twee spelers die tegen elkaar opspringen en waarbij één speler tegen een elleboog aanspringt wordt echt zo overdreven. Zoals die elleboog van Hofland, slaat toch nergens op om daar rood voor te geven. Het is wat onbesuisd, maar rood is gewoon debiel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Er moet vaker rood getrokken worden voor dit soort 'incidentjes'.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Hadouir die na het scoren op grappige wijze het doelpunt viert. Boksend!²
Inderdaad. Doet me denken aan PES of Fifa met een tegenstander die even weg is. Dan staan de poppetjes er precies zó bij.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Goede opgezette aanval.
Feyenoord laat elke speler lopen.
Omdat van Geel anders niet wilde komen?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het was er idd een.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waterreus heeft gelijk en ook Jan met zijn mismanagement heeft volkomen gelijk.quote:
Exact deze zin heb ik al gepost.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
wat een ingenomen muil heeft die gastquote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Die Van Geel zou direct fout zijn in de oorlog
Van Geel verdient 2,5 ton volgens mij.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Als van Geel wil saneren moet hij zijn 5 ton dikke salaris halveren, op zijn minst.²
Inderdaad. Lachen om grappen als "wij kunnen geen kosten dekken hoor", want hij weet dat zijn salaris wel gedekt is.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Als van Geel wil saneren moet hij zijn 5 ton dikke salaris halveren, op zijn minst.²
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
inderdaad Martin, sommige klappen in het gezicht zijn gewoon (van) geel.
De NSB kwam toch echt uit de randstad.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heeft hij in ieder geval al ervaring opgedaan bij Roda.
Oh, daar komt het minderwaardigheidscomplex van de Limburgers weerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De NSB kwam toch echt uit de randstad.
"Ik had meteen een warm gevoel bij die bezetter"quote:
Ik weet niet wat er minderwaardig is aan een feit.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, daar komt het minderwaardigheidscomplex van de Limburgers weer.
quote:
Kan ook veel geld kosten met weinig rendement.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je juist IETS niet moet doen is in je jeugd investeren. Al je talenten worden toch weggekaapt door de top-drie en eventueel het buitenland.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Die hele sympathie voor Volendam begon sowieso enge vormen aan te nemen. Mooi dat ze eruit zijn.
Roda had het veel meer verdiend.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Die hele sympathie voor Volendam begon sowieso enge vormen aan te nemen. Mooi dat ze eruit zijn.
Ze deden het een stuk beter dan clubs met veel meer geld dus waarom is het goed dat ze eruit zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Voorheen las ik hier nog dat je dat over 34 duels verdiende.quote:
Nee precies. Als voorbeeld Willem II. Hadden twee leuke talenten rondlopen in de C/B, Feyenoord klopt aan, die twee jongens willen naar Feyenoord en ze zijn weg. En je krijgt alleen een kleine vergoeding, die echt te verwaarlozen is. Terwijl je tonnen/miljoenen in die opleiding stopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan ook veel geld kosten met weinig rendement.
Belachelijk veel gehyped inderdaad. Ze hebben met die middelen goed gepresteerd hoor, maar soms leek het alsof er een ongeëvenaard totaalvoetbal op de mat gelegd werd als je de media moest geloven.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Omdat er geen hond op de wedstrijden van Volendam afkomt, alleen daarom al.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze deden het een stuk beter dan clubs met veel meer geld dus waarom is het goed dat ze eruit zijn
Een stuk beter? Dan word je geen 18e.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze deden het een stuk beter dan clubs met veel meer geld dus waarom is het goed dat ze eruit zijn
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat er geen hond op de wedstrijden van Volendam afkomt, alleen daarom al.
Zou zijn geld op zijn? Kan ik me haast niet voorstellen, als je ziet hoe lang hij al casht.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
Die sollicitatie van KoemanDe trein richting Amsterdam rijdt weer?
de trainer wel, de voetballer blijft altijd voortleven.quote:
Laat zo'n lekker heikneuterig kutdorpje met dito toeschouwers zich bezig houden met het produceren van rukmuziek, maar niet met eredivisievoetbal.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Volgens doen ze het daarom al prima lijkt mij , kleine club, kleine sponsor afkomstig uit een dorp.Qua achterban zouden alle clubs uit de jupiler Leaugue het beter moeten doen dan Volendam echter falen ze gigantisch.
Ik hoop dat hij in Italië gigantisch veel succes gaat boeken als trainer om vervolgens een lange neus te trekken richting Nederland. Ik heb nog wel vertrouwen in de trainer van Basten, al vrees ik ook dat hij er definitief mee kapt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
de trainer wel, de voetballer blijft altijd voortleven.
dat denk ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk niet dat we MvB terug zien als trainer.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Laat zo'n lekker heikneuterig kutdorpje met dito toeschouwers zich bezig houden met het produceren van rukmuziek, maar niet met eredivisievoetbal.
En ik vind Urby nog wel één van de beteren bij Ajax de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Vermaelen en Emanuelson topspelers noemen
Ach kom, met Verthongen, met Suarez, met Emanuelson, met Sulejmani, met Aissatti heb je gewoon spelers die in de Eredivisie bij de top horen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef TC03 het volgende:
Jan Mulder slaat de spijker op zijn kop. De spelers zijn niet goed genoeg. Vermaelen, Oleguer, Lindgren, Enoh, Anita, Sarpong, Sulejmani (in deze vorm), Emanuelson... Het zijn stuk voor stuk geen spelers die het verschil maken.
Kan me wel een paar ingrepen herinneren waarmee hij de wedstrijd liet kantelen in het voordeel van Ajax. Ook in Europa heeft Ajax goed gespeeld, daar kon het om 1 of andere manier wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Basten wou alle macht heeft iedereen weg gestuurd en heeft niets goeds gedaan voor ajax.
Ja, en de rest dan? Je moet nog meer spelers hebben dan dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, met Verthongen, met Suarez, met Emanuelson, met Sulejmani, met Aissatti heb je gewoon spelers die in de Eredivisie bij de top horen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan me wel een paar ingrepen herinneren waarmee hij de wedstrijd liet kantelen in het voordeel van het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |